![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
płyn chłodniczy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
płyn chłodniczy
czesc mam golfika i znika mi płyn chłodniczy, ale przymiezam sie do wymiany uszczelki pod głowicą bo mi sie poci i zaczął mi na postoju kopcic czyli dymek z ruły. czy to może byc przyczyną znikania tego płynu. czy uszczelka ma cos z tym wspolnego za wskazówki wielkie dzieki ![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
zepol
Witamzepol, Uszczelka pod glowica ma baaaardzo wiele wspolnego ze znikajacym plynem.Najlepiej mozna to sprawdzic na bagnecie od oleju.Jesli plyn sie przedostaje to na bagnecie bedzie taka maz konsystencji majonezu o kolorze kawy z mlekiem.Jesli diagnoza sie potwierdzi,odstaw auto jak najszybciej do mechaniora,bo olej+plyn chlodniczy=zatarty silnik ![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]
Uszczelka swoją drogą choć raczej zimnego auta byś już normalnie i bez problemów nie odpalił. Inne ważne połączenia to połączenie pompy wody z blokiem silnika i wszelkie połączenia króćcy i węży. Warto aluminiowe krućce na pompie wody przeczyścić i poskładać to na nowo. Króciec plastikowy z przodu głowicy i z boku też warto odkręcić i poskładać na nowych oringach i niewielkiej ilości silikonu. Często jest tak, że wycieku nie widać bo zanim się ujawni to płyn odparowuje i szukamy bez końca.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
apropo mazi kolego to ona występuje jak ktoś robi krótkie odcinki i to wcale nie świadczy o padniętej uszczelcerobert14-83 pisze:Poprzez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą płyn może dostawać się do oleju w silniku i dlatego Ci ubywa. Sprawdź czy pod korkiem wlewu oleju masz taką biało-żółtą maź i na bagnecie do pomiaru poziomu oleju. Jeśli tak to wskazuje to na uszczelkę...
a swoją drogą płyn może dostawać się bezpośrednio do spalania i na bagnecie oleju na pewno
go wtedy nie zobaczysz
Ostatnio zmieniony wt gru 02, 2008 18:55 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
Szosownik pisze:apropo mazi kolego to ona występuje jak ktoś robi krótkie odcinki i to wcale nie świadczy o padniętej uszczelce
a swoją drogą płyn może dostawać się bezpośrednio do spalania i na bagnecie oleju na pewno
go wtedy nie zobaczysz
No tak racja... Ale drogi kolego Szosownik jak wyżej zauważyłeś kolega zepol napisał że znika mu płyn chłodniczy a dodając do tego objawy które opisałem może to wskazywać na uszczelkę głowicy. Ja nie wydałem tutaj 100% diagnozy tylko podsuwam mu pomysł co może sprawdzić więc nie rozumiem po co ten atak z Twojej strony...
pozdrawiam :green_fuck:
Kolego jaki atak?robert14-83 pisze:No tak racja... Ale drogi kolego Szosownik jak wyżej zauważyłeś kolega zepol napisał że znika mu płyn chłodniczy a dodając do tego objawy które opisałem może to wskazywać na uszczelkę głowicy. Ja nie wydałem tutaj 100% diagnozy tylko podsuwam mu pomysł co może sprawdzić więc nie rozumiem po co ten atak z Twojej strony...
pozdrawiam :green_fuck:
Ja wyraziłem tylko swoje zdanie co nie jest zabronione
Ostatnio zmieniony śr gru 03, 2008 13:34 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 206 gości