Zegary resetują sie przy odpaleniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Przemas_82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: wt lut 21, 2006 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zegary resetują sie przy odpaleniu

Post autor: Przemas_82 » ndz lis 30, 2008 21:14

Witam,

Panowie pytanie jak w temacie, raz na jakis czas szczegolnie jak samochodzik sobie teraz na zimnym postoi bywa tak ze w momencie odpalenia resetuje mi sie zegarek i dzienny dystans kilometrow. Nie jest to tak ze za kazdym razem ale co jakis czas sie zdarza, i pytanie teraz co moze byc przyczyna??

Pozdro


Stary golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=654560&sid=66e1d1a566355ce7cec8160eed20ab37#654560 8)
Nowy golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176755 :bigok:

Awatar użytkownika
adpap
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Sztum

Post autor: adpap » ndz lis 30, 2008 21:31

a aku masz dobrze naladowane?

bo u mnie tak sie dzieje, jak juz aku pada, mam jakis wynalazek Renault, tylko 47Ah i ju znie daje rady... musze w Centre zainwestowac...



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz lis 30, 2008 21:33

jak wyżej aku(wyrywasz z niego moc) do wymiany sam ostatnio to przerabiałem



Awatar użytkownika
Przemas_82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: wt lut 21, 2006 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Przemas_82 » ndz lis 30, 2008 22:21

aku powinno byc ok, mierzylem ostatnio i przed odpaleniem ma 12,5V i 14,3V po odpaleniu, tak ze chyba powinno byc ok.


Stary golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=654560&sid=66e1d1a566355ce7cec8160eed20ab37#654560 8)
Nowy golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176755 :bigok:

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz lis 30, 2008 23:37

Przemas_82 pisze:aku powinno byc ok, mierzylem ostatnio i przed odpaleniem ma 12,5V i 14,3V po odpaleniu, tak ze chyba powinno byc ok.
więc zdejmij klemy z zacisków i oskrob je dokładnie aby była prawidłowa przewodność prądu.


Obrazek

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz lis 30, 2008 23:42

Przemas_82 pisze:14,3V po odpaleniu,

Stanowczo za mało 14,50V-14,80V to byłby sukces zwłaszcza dla nowego typu aku



Awatar użytkownika
Przemas_82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: wt lut 21, 2006 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Przemas_82 » pn gru 01, 2008 00:33

Znaczy ze nie powinien zejsc poniezej 14.5V-14.8V?


Stary golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=654560&sid=66e1d1a566355ce7cec8160eed20ab37#654560 8)
Nowy golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176755 :bigok:

zepol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob gru 01, 2007 22:10
Lokalizacja: zabrze

Post autor: zepol » pn gru 01, 2008 08:15

czesc sprawdz sobie bezpieczniki jak sie nie myle to masz spalony bezpiecznik z prawej strony czyli od kierownicy tez mialem taki sam problem a aku mialem dobry. ten bezpiecznik jest odpowiedzialny za utrzymanie pradu gdy auto jest wylaczone pozdrawiam


zepol

Awatar użytkownika
Przemas_82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: wt lut 21, 2006 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Przemas_82 » pn gru 01, 2008 10:44

ale mowisz o tych bezpiecznikach co sa przy aku?bo tam sa chyba 3 szt. na tej płytce dołączonej do plusa aku, czy o tych wewnatrz autka, bo tych juz jest wiecej i generalnie przydałby sie jakis numerek;)


Stary golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=654560&sid=66e1d1a566355ce7cec8160eed20ab37#654560 8)
Nowy golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176755 :bigok:

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Re: Zegary resetują sie przy odpaleniu

Post autor: danioo » pn gru 01, 2008 10:46

Przemas_82 pisze:Witam,

Panowie pytanie jak w temacie, raz na jakis czas szczegolnie jak samochodzik sobie teraz na zimnym postoi bywa tak ze w momencie odpalenia resetuje mi sie zegarek i dzienny dystans kilometrow. Nie jest to tak ze za kazdym razem ale co jakis czas sie zdarza, i pytanie teraz co moze byc przyczyna??

Pozdro
A jak palisz ciepły silnik to też Ci się resetują "zegary" ??


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
Przemas_82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: wt lut 21, 2006 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Przemas_82 » pn gru 01, 2008 10:49

nie tylko na zimnym i to tez nie zawsze


Stary golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=654560&sid=66e1d1a566355ce7cec8160eed20ab37#654560 8)
Nowy golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176755 :bigok:

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn gru 01, 2008 11:23

Czyli albo kiepski akumulator, albo kiepskie połączenia (klemy, masa, kabel prądowy do rozrusznika) albo sam rozrusznik "wyrąbany" i żre stanowczo za dużo prądu.
Stanowczo za mało 14,50V-14,80V to byłby sukces zwłaszcza dla nowego typu aku
Coś Ci się kolego "pomieszało".
Właśnie w nowych (bezobsługowych) akumulatorach napięcie przy ładowaniu nie powinno przekraczać 14,4V (bo potem następuję tzw. "gazowanie" elektrolitu a jest to bardzo niepożądane w takich akumulatorach.

Napięcie 14,3V jest najzupełniej prawidłowym napięciem ładowania.
Ostatnio zmieniony pn gru 01, 2008 11:25 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » pn gru 01, 2008 16:05

U mnie tak było w zeszłym roku w grudniu jak mroziło na zewnątrz - wymieniłem akumulator i po sprawie.

U Ciebie aku nowy, więc szukałbym problemu gdzieś na klemach i grubych kablach od rozrusznika.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

marek_3535
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 19:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: marek_3535 » pn gru 01, 2008 22:50

Zbyt duży spadek napięcia przy odpalaniu.Miałem kilka takich przypadków.Jeżeli połączenia i rozrusznik są ok to tylko akumulator.Napięcie ładowania 14.2 - 14.5V i ani grama więcej.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 152 gości