Szarpie budą, ale czy to napewno nastawnik?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Szarpie budą, ale czy to napewno nastawnik?

Post autor: Gacekk » pn gru 01, 2008 21:37

Witam. Mam problem z szarpaniem silnika w 1z. Otóż na początku było od 1400-1800 obrotow. Odpiąłem wtyczkę od impulsatora i ok, czyli nastawnik do czyszczenia. Wyczysciłem i o niebo lepiej, ale nie zniknelo calkiem a z czasem robiło się mocniejsze i przeniosło sie na wyższe obroty, tzn. do ok 2300 (im większe obciążenie tym mocniej szarpie), więc drugi raz rozebralem nastawnik. Syfki były, ale znikome. Wyczysciłem, złożyłem i jest bez zmian, dalej szarpie.

Może ktoś pomóc co dalej z tym fantem??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn gru 01, 2008 22:00

wirnik nie trze o elektromagnes ?



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » pn gru 01, 2008 22:15

Patrząc gołym okiem nie trze, bo patrzyłem przy skręcaniu


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn gru 01, 2008 22:31

Gacekk pisze:Patrząc gołym okiem nie trze, bo patrzyłem przy skręcaniu
tzn ruszałeś wirnikiem po przykręceniu elektromagnesu :?: dalej przestaje szarpać po odpięciu impulsatora :?:



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » wt gru 02, 2008 12:06

Tak. Ruszałem po przykręceniu właśnie, żeby zobaczyć czy wirnik nie trze. A jest tam wogóle jakiś zakres regulacji?? Wydawało mi się, że w jednym miejscu dość blisko siebie były, ale nie tarło wyraźnie.
Dziś jeszcze odłączę wtykę i się przejadę i dam znać co i jak.

[ Dodano: 02 Gru 2008 17:43 ]
No więc przy odłączonym impulsatorze od 1000 obrotów gaz do dechy i nic nie szarpie.

[ Dodano: 03 Gru 2008 09:16 ]
Czyli znowu próbować czyścić nastawnik?? :(

[ Dodano: 03 Gru 2008 18:34 ]
nikt już nie pomoże?? :crazy:

[ Dodano: 13 Sty 2009 21:01 ]
Po zmianie Turbo na AWX, komputera od AFN i zaworka sterowania turbiną problem znikł :green_fuck:
Ostatnio zmieniony wt gru 02, 2008 12:14 przez Gacekk, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości