[MK 3] Kolor światła ringów w lampach IN.PRO
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
scora, tak na marginesie, to nie są lampy in.Pro
Rozwiązanie już znane, ale konieczne jest rozklejenie lamp żeby zamontować takie podświetlanie. Niestety po stosowaniu żarówki po jakimś czasie ringi nie nadają się do niczego.
Tak wygląda Ring zdemontowany z lampy, ciekawe dlaczego tak mizernie świecił
Rozwiązanie już znane, ale konieczne jest rozklejenie lamp żeby zamontować takie podświetlanie. Niestety po stosowaniu żarówki po jakimś czasie ringi nie nadają się do niczego.
Tak wygląda Ring zdemontowany z lampy, ciekawe dlaczego tak mizernie świecił
wszystkei kolory poza bialy to wies!!
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
i na odpuscie
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
scora, nadal nie zmienia to faktu, że ringi w lampach In.Pro nawet po zastosowaniu diód nie świecą równo. Nie jest to już kwestia zastosowanego źródła światła a bardziej plastiku który tam zastosowano.
Żeby lampa świeciła w miarę dobrze, należy po zakupie zrezygnować zupełnie z stosowania żarówek. Powodują one wypalanie i topienie plastiku, który potem nigdy nie wróci do normy.
Na zdjęciach któe pokazałeś też tylko w jednym ujęciu ring świeci równo, ale na innych widać wyraźny spadek jakości świecenia w górze ringu.
Nie powiem, że nie jest to metoda, ale pokaż mi kto zaraz po zakupie NOWYCH lamp za 700 pln rozbiera je na części i zamienia żarówkę na diody?Przy okazji tracąc gwarancję. Przy lampach które już świeciły na żarówkach ciężko jest cokolwiek zrobić bo końce plastików są już stopione i nie przewodzą światła.
Jedyne wyjście dla chcących posiadać ringi to zastosowanie takich w technologii CCFL, tylko ciężko dobrać wymiar z innych samochodów, a sprzedający ten towar na Allegro raczej nie są producentami i ograniczają się tylko do tego co mają w ofercie.
Żeby lampa świeciła w miarę dobrze, należy po zakupie zrezygnować zupełnie z stosowania żarówek. Powodują one wypalanie i topienie plastiku, który potem nigdy nie wróci do normy.
Na zdjęciach któe pokazałeś też tylko w jednym ujęciu ring świeci równo, ale na innych widać wyraźny spadek jakości świecenia w górze ringu.
Nie powiem, że nie jest to metoda, ale pokaż mi kto zaraz po zakupie NOWYCH lamp za 700 pln rozbiera je na części i zamienia żarówkę na diody?Przy okazji tracąc gwarancję. Przy lampach które już świeciły na żarówkach ciężko jest cokolwiek zrobić bo końce plastików są już stopione i nie przewodzą światła.
Jedyne wyjście dla chcących posiadać ringi to zastosowanie takich w technologii CCFL, tylko ciężko dobrać wymiar z innych samochodów, a sprzedający ten towar na Allegro raczej nie są producentami i ograniczają się tylko do tego co mają w ofercie.
Osobiscie caly czas zastanawiam sie nad kupnem tych lamp i ew. przerobka na LED tak, aby jako tako juz wygladalo, bo samym celem nie jest tu ring tylko soczewka pod xenon i utrata gwarancji rownież nie jest tu najwazniejsza. Ringi nigdy mi nie robily nawet gdy pierwszy raz zobaczylem je w ori BMW.
Ostatnio zmieniony pn gru 01, 2008 17:50 przez scora, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest to polowicznie satysfakcjonujace mnie rozwiazanie, wtedy rowniez dochodzi kombinacja z zrobieniem swiatel postojowych np. w blendach, aczkolwiek biore tez taka opcje pod uwage.To najlepiej wcale ringów nie używać. Zostawić je jako zwykłą ozdobę z zewnątrz.
Dzis znalazlem takie cos na allegro
http://www.allegro.pl/item480485817_bi_ ... _ccfl.html
tylko dosc drogie same w sobie a jeszcze trzeba by dokupic gladkie szkla
http://www.allegro.pl/item488443914_vw_ ... prawe.html
a nie wiadomo jaki bedzie efekt koncowy.
Sorrki za maly OT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości