MK3 TDI-Power by MATIJAS- MAGNES NA MANDATY!!!!!! SPRZEDAM!!
Moderator: G0 Karcio
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nic Ci nie obciera na tych kolach??? na dolkach ani przy skrecie jak dobije??cowboy pisze:heh tez mam u siebie Estorile 15 cali na zimówki i balony 185/55/15 zeby troszke podnieśc autko...
U mnie delikatnie przyciera. Jakbym teraz kupowal zimowki to bym lyknal 185/50 albo 55 zdecydowanie
[ Dodano: 25 Lis 2008 16:46 ]
Aha jeszcze co do wykresu i wyciecia kata to wychodzi na to ze wyciecie kata daje te 2ps, albo (co bardziej prawdopodobne) wynik ostatniego hamowania lepszy z powodu niskiej temp.
[ Dodano: 25 Lis 2008 16:48 ]
Zgadza sie, temp z ost. hamowania 20 stopni, natomiast z tego hamowania w sobote 4stopnie
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie probowalem i szczerze mowiac nie wiem czy mi sie chcelipass pisze:a próbowałeś nałożyć oba wykresy na siebie? czy te +2HP jest tylko w szczycie, a w pozostałym zakresie jak jest?
Z nowinek, to w sobote w golfiku zostal zmieniony rozrzad
Jak silnik byl zimny to piszczal strasznie jakby pasek... Jako, ze na rozrzad przyszla juz pora to zostal wymieniony i pomyslalem ze jesli to pasek to piski ustana.... Jednak nie ustaly.. No i niestety po raz kolejny wydaje sie ze padl mi napinacz od paska. To juz 2 w ciagu 10kkm... Kosztuje on 200zl:/:/ Jak sie go spryska wd-40 to przestaje piszczec.
Teraz pytanie, czy mozliwe jest, ze ten odlew w ktorym napinacz jest mocowany, ma w srodku tuleje wytarta badz jest jakos przeosiowany i dlatego tak mi sie sypia te napinacze??
[ Dodano: 01 Gru 2008 17:28 ]
Rolka napinacza jest ok jakby ktos chcial zapytac
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
tak ten sam. Raz placilem 180 jakos a 2 raz 200:/Chodzi Ci o napinacz paska alternatora?
jakim drazku?Rapix pisze: A tulejki na tym drążku który wymieniałeś?
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Witka mam pytanko,chodzi mi o moment obrotowy ,to ze jest taki niski(moim zdaniem oczywiscie )to specjalnie tak, czy wiecej sie nie da ,bo pryrost momentu od pierwszego wykresu to jakies 5-10 nm,pytam sie ze wzgledow ze sam planuje dalsze mody i jestem poprostu ciekawy ,pozdrawiam160km&330Nm nowe strojenie
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
czy ja wiem czy niski, wystarcza. Nie zzera mi sprzegla, bo poki co zadnych problemow z nim nie mialem Co do tego czy daloby rade wyzej z momentem, to prawdopodobnie tak. Tyle ze zostalo przez Witak wystrojone w ten sposob i mi to odpowiada Sprzeglo nie dostaje po dupie i jest gitaramanek271 pisze:Witka mam pytanko,chodzi mi o moment obrotowy ,to ze jest taki niski(moim zdaniem oczywiscie )to specjalnie tak, czy wiecej sie nie da ,bo pryrost momentu od pierwszego wykresu to jakies 5-10 nm,pytam sie ze wzgledow ze sam planuje dalsze mody i jestem poprostu ciekawy ,pozdrawiam
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- Maciek23
- Forum Master
- Posty: 1814
- Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
- Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie
330Nm w Mk3 to malo? Z reszta proponowalbym koledze sie takim golfem przejechac i przekonac czy malo. W fotel ladnie wciska Zapewne da sie wiecej ale tak jak MAtijas mowi sprzeglo by juz trzeba bylo inne dawac a to znow dodatkowe koszta.manek271 pisze:chodzi mi o moment obrotowy ,to ze jest taki niski(moim zdaniem oczywiscie )
No i o to mi wlasnie chodzilo ,pozdrawiam i powodzonkaMatijas pisze:Sprzeglo nie dostaje po dupie i jest gitara
Nie wyrywaj pojedynczych slow z kontekstu,pytalem czemu przy drugim sofcie moment prawie sie nie zmienil ,na wykresie jest taki sam jak przy mocy 150kucy ,a co do tego czy wystarcza czy nie to juz sprawa wlasciciela czy mu starcza ,Maciek23 pisze:330Nm w Mk3 to malo?
A kolega jak by troche poczytal na forum to w moim temacie jest wykres z hamowni i ile mam nm pod stopa i jak to wgniata tez wiem ,ogolnie chodzi o to ze moj kolega ma mk2 z tdi i po chipie ma 150km i 370 nm ,a tu wieksza moc, a mniejszy moment ,pozdrawiamMaciek23 pisze:Z reszta proponowalbym koledze sie takim golfem przejechac i przekonac czy malo. W fotel ladnie wciska
No niestety na ta chorobe jest tylko jedno lekarstwo i nikt nie mowil ze jest tanie ,Maciek23 pisze:to znow dodatkowe koszta.
- Maciek23
- Forum Master
- Posty: 1814
- Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
- Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie
Kolega czyta sporo na forum i wie tez z doswiadczenia ze podobna ilosc Nm nie daje takiego samego wyniku przyspieszania Z reszta roznica 30Nm i 25KM to sporo i jest to odczuwalne przy przyspieszaniu.manek271 pisze:A kolega jak by troche poczytal na forum to w moim temacie jest wykres z hamowni i ile mam nm pod stopa i jak to wgniata tez wiem
Tak autko zostalo zestrojone i poki co smiga bezproblemowo. Mozna przeciez przy strojeniu w TDi troche pomanipulowac momentem i moca. Czytasz kolego forum to powinienes takie rzeczy wiedziec, tym bardziej sam bawiles sie w podnoszenie mocy Pozdromanek271 pisze:a tu wieksza moc, a mniejszy moment
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 8 gości