Passat 1990

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

aras_1

Passat 1990

Post autor: aras_1 » pt lis 25, 2005 21:07

Witam jestem tu nowy
potrzebuje pomocy w sprawie chlodnicy w passacie 1.8 benzyna kombi
rocznik 90
powiedzcie mi jak spuscic wode z chlodnicy ale tak zeby sie nie zapowietrzyl albo czy on ma jakis odpowietrznik?
dzieki Pozdro



Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » sob lis 26, 2005 00:08

Wodę zlewaj jak chcesz, układ po zalaniu świerzym płynem sam się odpowietrzy.



fibolek

Post autor: fibolek » ndz lis 27, 2005 15:50

A spuszczaj w ten sposób. Najlepiej w najniższym miejscu np.przewód przy pompie wody bądź w dolnym złączu do chłodnicy.Odkręć opaskę i spuść ściągając wąż z ww rzeczy oczywiście przy odkręconym korku zbiorniczka wyr.płynu do chłodnicy.I jak już wyleci wszystko możesz jeszcze przepłukać obwód i dmuchając w zbiorniczek opróżnić cały obieg.Następnie podłącz wszystkie przewody i wlej nowy płyn do pozycji troszkę powyżj minimum.Potem zagrzej silnik przy otwartym zbiorniczku wyr. poczekaj i zobacz jak poziom jak za mało to dolej płynu i powinno być okey sprawdź czy nigdzie nie ciece i jest gitara.Porada nie lej nigdy płynu na max bo możesz wytworzyć za duże ciśnienie w obiegu.Pozdrowienia fibolek jak coś nie wiesz to pytaj



aras_1

Post autor: aras_1 » ndz lis 27, 2005 16:52

Dzieki za szybkie odpowiedzi narazie nie mialem jeszcze czasu zeby o zrobic ale jak cos to dam znac czy pomoglo
pozdrawiam i jeszcze raz dzieki Arek



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » ndz lis 27, 2005 17:12

fibolek pisze:A spuszczaj w ten sposób. Najlepiej w najniższym miejscu np.przewód przy pompie wody bądź w dolnym złączu do chłodnicy.Odkręć opaskę i spuść ściągając wąż z ww rzeczy oczywiście przy odkręconym korku zbiorniczka wyr.płynu do chłodnicy.I jak już wyleci wszystko możesz jeszcze przepłukać obwód i dmuchając w zbiorniczek opróżnić cały obieg.Następnie podłącz wszystkie przewody i wlej nowy płyn do pozycji troszkę powyżj minimum.Potem zagrzej silnik przy otwartym zbiorniczku wyr. poczekaj i zobacz jak poziom jak za mało to dolej płynu i powinno być okey sprawdź czy nigdzie nie ciece i jest gitara.Porada nie lej nigdy płynu na max bo możesz wytworzyć za duże ciśnienie w obiegu.Pozdrowienia fibolek jak coś nie wiesz to pytaj
I do tego otwarte ogrzewanie na maxa

pozdro flat



fibolek

Post autor: fibolek » pn lis 28, 2005 00:01

flatron nie koniecznie z tym ogrzewaniem.Tylko nie wlewaj nigfdy wody do obiegu chłodzenia tylko płyn chłodzący.Nigdy przenigdy wody bo będziesz miał w niedalekiej przyszłości duże kłopoty i wydatki.Ale ogrzewanie włączyć możesz (chodzi o poprawność działania zaworu ogrzewania)



aras_1

Post autor: aras_1 » pn lis 28, 2005 19:08

tu racja jezdzilem na wodzie i poszla mi nagrzewnica tu w Niemczech za sama robocizne 400 euro chcieli ale jakos sam ze szwagrem wymienilem chociarz przyznam ze robilem to pierwszy raz i zajelo nam caly dzien :-s
pozdro dzieki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 148 gości