Centralny zamek (oryginalny pneumatyczny)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Centralny zamek (oryginalny pneumatyczny)
Witam,
w zwiazku z tym ze chce przerobic oryginalny centralny zamek w moim mk2 na sterowanie pilotem mam takie pytanie bo wiem ze w drzwiach kierowcy jest tylko stycznik a nie silownik, mozna by go zamienic na zwylky silownik pneumatyczny ale wtedy np przy otwieraniu z kluczyka badz zamykaniu od wewnatrz nie bedzie dzialal central, zwyklego silownika elektrycznego tez nie chce i chce to zrobic na pneumatycznym silowniku master i stad moje pytanie czy kots to robil i czy mozna taki silownik zaadaptowac np z passata b3, golfa 3 czy innego VAGa.
Z gory dzieki za wszelka pomoc i pozdrawiam
w zwiazku z tym ze chce przerobic oryginalny centralny zamek w moim mk2 na sterowanie pilotem mam takie pytanie bo wiem ze w drzwiach kierowcy jest tylko stycznik a nie silownik, mozna by go zamienic na zwylky silownik pneumatyczny ale wtedy np przy otwieraniu z kluczyka badz zamykaniu od wewnatrz nie bedzie dzialal central, zwyklego silownika elektrycznego tez nie chce i chce to zrobic na pneumatycznym silowniku master i stad moje pytanie czy kots to robil i czy mozna taki silownik zaadaptowac np z passata b3, golfa 3 czy innego VAGa.
Z gory dzieki za wszelka pomoc i pozdrawiam
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
o ile pamietam to w audi b3 jest taki silownik w drzwiach kierowcy
tyle z bedziesz mial problemy z podlaczeniem centralki z pilota do instalacji w aucie dlatego ze zamkek w mk2 jest sterowany raz plusem a raz minusem (zamykanie, otwieranie)
ja tak kiedys chcialem zrobic to mi sie palily bezpieczniki i sciezki w sterowniku od centralki na pilota
wlozylem elektryczny silownik (master),3przewody wpiolem tak jak byl podpiety pneumatyczny silownik a 2 od zasilania silkownika do centralki z pilota i dziala
tyle z bedziesz mial problemy z podlaczeniem centralki z pilota do instalacji w aucie dlatego ze zamkek w mk2 jest sterowany raz plusem a raz minusem (zamykanie, otwieranie)
ja tak kiedys chcialem zrobic to mi sie palily bezpieczniki i sciezki w sterowniku od centralki na pilota
wlozylem elektryczny silownik (master),3przewody wpiolem tak jak byl podpiety pneumatyczny silownik a 2 od zasilania silkownika do centralki z pilota i dziala
No ale niby te centralki co na allegro sa do kupienia maja sterowanie pneumatycznym zamkiem wiec czemu to nie dziala czy tylko z tym zamkiem w mk2 tak jest?agrala pisze:ja tak kiedys chcialem zrobic to mi sie palily bezpieczniki i sciezki w sterowniku od centralki na pilota
Ostatnio zmieniony pn gru 01, 2008 17:36 przez ASUS1986, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
w mk2 tak jest, to samo w audi b3
centralka podaje + badz - przez przekaznik a to ci w tym przypadku to nic nie da
zamontuj elektryczny silownik i entralke na pilota z wbudowanym centralnym zamkiem
dla pewnosci odepnij silownik krory masz i zobacz co jest na zewnetrznych przewodach to bedziesz wiedzial
srodkowy podaje sygnal na pompe
chyba ze podepniesz sie pod pompe i tam pokombinujesz - ale tu musilbys miec centralke z regulowanym czasem 1-30 sek
centralka podaje + badz - przez przekaznik a to ci w tym przypadku to nic nie da
zamontuj elektryczny silownik i entralke na pilota z wbudowanym centralnym zamkiem
dla pewnosci odepnij silownik krory masz i zobacz co jest na zewnetrznych przewodach to bedziesz wiedzial
srodkowy podaje sygnal na pompe
chyba ze podepniesz sie pod pompe i tam pokombinujesz - ale tu musilbys miec centralke z regulowanym czasem 1-30 sek
Najgorsze jest to ze nie znam sie za dobrze na elektryce i nie kumam czemu to nie bedzie dzialac skoro na normalnym elektrycznym burzy ale niewazne skoro mowisz ze tak musi byc to bede chyba musial ten elektryczny zalozyc. Bo w mk3 tez jest pneumat i tam nie ma problemow ze sterowaniem z pilota bo kumpel tak ma zrobione i jest ok.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
w mk3 jest to samo co w mk2 tyle ze dolozony jest jeszcze wlacznik w bebenku od wkladu kluczuka i to tu sie podpinasz (tu jest sterowanie plusem) wiec dla tego to dziala
w mk3 jest obwod zenetrzny i wewnetrzny centralnego zamka
zewnetrzny to wlacznik przy wkladzie a wewnetrzny to obwod silownika
w mk2 jest tylko obwod wewnetrzny
mam nadzieje ze teraz ci to dobrze wytlumaczylem
[ Dodano: 01 Gru 2008 17:20 ]
pamietaj ze jak bedziesz kupowal to oprocz strerownika na pilota musisz miec tez modol elektrycznego zamka centralnego chyba ze jest on juz wbudowany w sterownik z pilotem + silownik master
w mk3 jest obwod zenetrzny i wewnetrzny centralnego zamka
zewnetrzny to wlacznik przy wkladzie a wewnetrzny to obwod silownika
w mk2 jest tylko obwod wewnetrzny
mam nadzieje ze teraz ci to dobrze wytlumaczylem
[ Dodano: 01 Gru 2008 17:20 ]
pamietaj ze jak bedziesz kupowal to oprocz strerownika na pilota musisz miec tez modol elektrycznego zamka centralnego chyba ze jest on juz wbudowany w sterownik z pilotem + silownik master
a nie mozna tego jakos przerobic zeby dolozyc ten obwod zewnetrzny jak w mk3 i zeby to burzylo. Bo rozumiem ze problem jest w tym ze w mk3 dziala to na zasadzie przekaznika ze malym pradem steruje podawaniem zasilania na pompke a w mk2 to ten przelacznik w drzwiach steruje bezposrednio zasilaniem pompki i daltego by szlak trafil centralke bo by musil z niej isc prad zasilania pompki dobrze to sobie wydedukowalem?
a jesli chodzi o sterownik to mysle o czyms takim ze scyzorykiem: http://moto.allegro.pl/item484811485_st ... mfort.html
lub takim: http://moto.allegro.pl/item494759997_st ... _logo.html
przy tym drugim sterowniku w opisie jest cos o wysokopradowych wyjsciach przekaźnikowych czyli nie wystarczy cos takiego do sperowania ta pneumatyka bo to walsnie o to sie chyba rozchodzi?
a jesli chodzi o sterownik to mysle o czyms takim ze scyzorykiem: http://moto.allegro.pl/item484811485_st ... mfort.html
lub takim: http://moto.allegro.pl/item494759997_st ... _logo.html
przy tym drugim sterowniku w opisie jest cos o wysokopradowych wyjsciach przekaźnikowych czyli nie wystarczy cos takiego do sperowania ta pneumatyka bo to walsnie o to sie chyba rozchodzi?
Ostatnio zmieniony pn gru 01, 2008 18:44 przez ASUS1986, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
w mk3 jest inna pompa
moim zdaniem lepiej dolozyc 50 zl i masz alarm
http://partner.sklep.pl/pokaz_produkt.php?idprod=119
w zestawie jest syrena i czujnik wstrzasowy (choc tandetny)
ma wbudowany strerwonik zamka centralnego z przekaznikem i o taki wlasnie chodzi
do tego tylko potrzebowalbys silownik master
[ Dodano: 01 Gru 2008 17:49 ]
jakby co to koles tez sprzedaje na allegro pod loginem julifull
sprawdz czy groy bedzie pasowal do vw
moim zdaniem lepiej dolozyc 50 zl i masz alarm
http://partner.sklep.pl/pokaz_produkt.php?idprod=119
w zestawie jest syrena i czujnik wstrzasowy (choc tandetny)
ma wbudowany strerwonik zamka centralnego z przekaznikem i o taki wlasnie chodzi
do tego tylko potrzebowalbys silownik master
[ Dodano: 01 Gru 2008 17:49 ]
jakby co to koles tez sprzedaje na allegro pod loginem julifull
sprawdz czy groy bedzie pasowal do vw
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ASUS1986, chcesz sterować pilotem. Jeśli już uda ci ci się dołożyć ten pneumatyczny siłownik to jeśli chodzi elektrykę to nic prostszego, tylko wtedy najprościej będzie zrobić jeśli zrezygnujesz z uruchamiania centralnego zamka kluczykiem, bedziesz mógł tylko pilotem. Należy po prostu przeciąć czerwony kabel od włącznika w zamku (zlikwidować stały plus), a do pozostalych dwóch (czerwono biały i czerwonożółty) podpiąć kable sterujące z alarmu lub sterownika. Sterowanie dwoma plusami wówczas. Proszę schemat dla jasności.
[ Dodano: Pon Gru 01, 2008 6:32 pm ]
[ Dodano: Pon Gru 01, 2008 6:32 pm ]
agrala, skąd to twierdzenie? Masz inaczej niż na schemacie co zapodałem?agrala pisze:zamkek w mk2 jest sterowany raz plusem a raz minusem (zamykanie, otwieranie)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
PawelMarek masz racje ze jak sie sciagnie wtyczke z silownika to bedzie ok
ja zrobilem tak ze podawalem plusa (lub minusa - nie pamietam teraz) na te 2 przewody i przy zamykaniu bylo ok a przy otwieraniu palio bezpieczniki lub sciezki w dolozonym sterwoniku - z tego wywnoskowalem ze jest raz plusem a raz minusem
robilem tak bez odpinanai silownika i moze dlatego robilo sie zwarcie bo w pewnym momencie bylo tak jakby na wszystkie przewody byl podany plus i siadly w tym momencie bezpieczniki
najlepiejby bylo jakby kolega sparwdzil po odpieciu silownika co podaje pompa na zewnetrzne przewody
ja to sprawdzalem w audi b3 ale to jeden i ten sam zamek
byc moze podanie plusa na wszystkie 3 przewody powodowalo zwarcie a ja sobie to tak wytlumaczylem ze raz minus a raz plus
ja zrobilem tak ze podawalem plusa (lub minusa - nie pamietam teraz) na te 2 przewody i przy zamykaniu bylo ok a przy otwieraniu palio bezpieczniki lub sciezki w dolozonym sterwoniku - z tego wywnoskowalem ze jest raz plusem a raz minusem
robilem tak bez odpinanai silownika i moze dlatego robilo sie zwarcie bo w pewnym momencie bylo tak jakby na wszystkie przewody byl podany plus i siadly w tym momencie bezpieczniki
najlepiejby bylo jakby kolega sparwdzil po odpieciu silownika co podaje pompa na zewnetrzne przewody
ja to sprawdzalem w audi b3 ale to jeden i ten sam zamek
byc moze podanie plusa na wszystkie 3 przewody powodowalo zwarcie a ja sobie to tak wytlumaczylem ze raz minus a raz plus
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
dokładnie agrala . Silnik pompy jak widać ma 3 kable, jeden to masa a pozostałe dwa plusy, jeden to obroty w jedną drugi w drugą. Ty podałeś na raz dwa plusy zamiast jednego- efekt wiadomy.agrala pisze:byc moze podanie plusa na wszystkie 3 przewody powodowalo zwarcie a ja sobie to tak wytlumaczylem ze raz minus a raz plus
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
jezeli jest tak jak w mkIII to nic nie trzeba zmieniac podmnieniac i z niczego rezygnowac kupujesz centralke z zmiennym sterowaniem + i - podpinasz w kable i wszystko smiga osobiscie zakladam cos takiego do kilku mkIII z fabrycznym centralnym i wszysko ladnie szybko i prosto sie robi dziala i z pilota i z kluczyka zestaw z alarmem i pilotem scyzorykiem okolo 150zl na allegro
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
o to chodzi że nie jest. Czytałeś? W dzwiach kierowcy niema siłownika. Czyli albo próba dołożenia siłownika pneumatycznego i wtedy zero problemów z podłączeniam, albo zamontowanie elektrycznego i wtedy jest ten problem, że ten jeden elektryczny musi być zasilany naprzemienym plusem z minusem, a pneumatyczny dwoma plusami. Czyli odwójny układ do jednego auta, oczywiście wszystko do zrobienialeoncio pisze:jezeli jest tak jak w mkIII
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości