Wykres z hamowni Leon ASV

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

cuevas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn gru 01, 2008 02:04
Lokalizacja: Warszawa

Wykres z hamowni Leon ASV

Post autor: cuevas » pn gru 01, 2008 02:20

Witam wszystkich fanów VW,

Postanowiłem poddać lekkiemu tuningowi Seata Leona 110 KM (ASV)
Na początku, żeby wiedzieć na czym stoję zdecydowałem się zobaczyć na hamowni ile Leonik ma seryjnie. Oto i wykres. Niestety nie mam pojęcia czym spowodowane może być to "załamanie" wzrostu mocy i momentu pomiędzy 3500 a 4000 obr./min (cieńszy wykres).
Na hamowni poradzono mi, aby przed chipowaniem, usunąć usterkę która to powoduje.
Liczę na Wasze doświadczenie i pozdrawiam.


Obrazek



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn gru 01, 2008 04:16

Pierwsze co mi przyszło na myśł to turbina jak by była jakaś dziura ale się nie znam niech się wypowiedzą znawcy tematu


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn gru 01, 2008 10:01

A może jakaś nieszczelność w dolocie...


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn gru 01, 2008 10:34

moze byc coś z cisnieniem dołądowania np zacinające się kierownice spalin, n75

moze coś przepływka, generalnie trzeba auto zdiagnozować podczas jazdy



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn gru 01, 2008 12:18

Najpierw diagnoza tak jak cowboy napisał. Które grupy logować, możesz się dowiedzieć na techniczne/TDI.

To co możesz sprawdzić empirycznie to kierownice spalin i sztange nimi regulującą. Zdejmij wężyk podciśnienia z gruchy, nałóż swój nowy węzyk i pociągnij ustami (tak zeby podcisnienie wytworzyć). Sztanga kierownic (ta ktora steruje grucha) powinna sie podnieść do maksymalnego skrajnego polozenia (przy mocnym zassaniu) i powinna swobodnie delikatnie opadać wraz ze spokojnym zmniejszaniem podcisnienia w wezyku. Jesli sztanga staje/zacina się lub nie porusza się płynnie w całym zakresie to albo grucha zepsuta (mało prawdopodobne) albo kierownice spalin zapieczone (95% problemów w TDI). Jeśli kierownice są OK, to problem leży zapewne w zaworku N75 lub przepływomierzu, ale to wyjdzie dopiero po diagnozie.

Zanim zrobisz to co napisalem powyzej sprawdź czy wężyki od podciśnienia nie są pozałamywane/poprzecierane. Podciśnienia muszą byc całkowicie sprawne.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn gru 01, 2008 13:21

w ogole czuc ta dziure na drodze? bo moze to jakis poslizg na hamowni?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości