[GOLF MK2] nowe mody na A.D. 2011

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

[GOLF MK2] nowe mody na A.D. 2011

Post autor: toffic » ndz lis 30, 2008 14:53

Wszystko zaczęło się w 2005r. W planach było Corrado VR6 ale skończyło się na zwykłej "dwójce" :grin: I tak kupiłem to cudo:
Golf II 1.6PN 90r. czarny 3D z szybrem :chytry: przebieg 210tyś km, stan silnika igła, buda.... no nie najlepsza :helm:
Obrazek
Ponieważ blacharka wymagała naprawy
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
To furka dostałą nowy lakier po całości
Obrazek
ObrazekObrazek
A przy okazji przód z Jetty, nakładki na progi i błotniki z GTi, szerokie zderzaki, ostatni wydech z chromoniklu, centralny zamek z alarmem, wymienione paski, oleje itp, mały tuning silnika :helm: regeneracje tylnej belki, rozpórki przód i tył, podświetlanie niebieskie, maske na siłownikach, usunięte boczne kierunki, znaczek z tylnego pasa oraz antena w błotniku, autko stało na zawiasie H&R -60mm i wiele innych pierdół
Efekt końcowy
Obrazek
Szybko odkryłem, że PNka to za rozwojowa nie jest. Poniekąd dzięki pewnym zdarzeniom losowym na zime poszedł SWAP na PFa (a dokładnie przełożenie bebechów z PFa do bloku z PNki) z obrobiona głowicą, polerką i odchudzaniem tłoków, korb i wału, rozwiertem przepustnicy i paroma drobiazgami. Oczywiście silnik dostał nowe pierścienie, panewki, uszczelniacze itp
Obrazek
Obrazek
nowa buda z lakierem perłowym z palety Hondy i jak zwykle troche zmian: tarcze na tył, halogeny w zderzak, wydech środkowy z GTi i usunięty ten sprzed belki, kubełki do środka, MFA, amorki Koni ze sprężynami FK.
Dla dodania nieco mocy doszła instalacja nitro NXa (własnoręcznie przerobiona sucha na mokrą).
Całość dostała konserwacje spodu i wszystkich profili zamkniętych
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Autko po tych zmianach wyglądało tak
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Golfik sprawował się bdb jednak mocy nadal było za mało więc nastąpił kolejny SWAP :helm: tym razem wybór padł na 16V + jakieś tam wspomaganie ssania :bajer:

Na dzień dzisiejszy całość tak sie prezentuje
Obrazek
Obrazek
Obrazek
SILNIK: 2.0 16V DOHC bi T
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
pare kabelków do ogarnięcia :helm:
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
No to może pare słów o silniku: blok KR rozwiert na 82.5, wał 2.0 szlif + utwardzanie+polerowanie, korby polerka, kulowane i wyważane, napęd pompy oleju 1.8 16V + wysoka pompa, dobra głowica po portingu i polerce komory, odpreżony na 8.6, tłoki anodowane i odchudzane, kolektor ssący 50, przepustnica z 8V po małych modach, odma jak widać na zdjeciu kończy sie stożkiem, termostat 72*, chłodnica wody 16V z klimą (największa z serii w MkII) z podwójnymi wiatrakami, dodatkowa chłodnica oleju, kolektor wydechowy pod 2 turbinki, podwójny downpipe, wydech 60mm z 3 przelotami, wtryski 390ccm + ciśnienie3 bary, soft do DIGI I od Evo. Wszystkie czujniki, uszczelniacze, uszczelki itp. w silniku nowe. Alternator 90A. Układ napędowy to sprzęgło 228mm ze wzmocnionym dociskiem, skrzynia CTN, wzmocnione poduszki pod silnikiem (seria wystarczała na 2-3 ostre starty), półosie i przeguby z MkIII VR6.
W zawieszeniu sprężyny Passat B4 VR6, przód wahacze + stabilizator Golf MkIII VR6, przekładnia ze wspomaganiem z MkIII, rozpórki przód i tył (w planach pająk na przód), felgi stal 5X100 z MkIV, poliuretan czerwony
Układ hamulcowy: przód tarcze 280z VR6, tył tarcze ori z GTi zaciski Lucasa na obu osiach

WYPOSAŻENIE
W wersji bazowej autko nie posiadało praktycznie nic :helm: poza szybrem więc dołożyłem:
-wspomaganie
-Digifiz
-klima
- podgrzewane siedzenia
- dogrzewanie silnika
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
-elektryczne szyby z modułem komfortu
- szyby atermiczne zielone
- oświetlenie bagażnika
- centralny alarm +zamek
- siedzenia, kanapa + boczki z GTi
- alu rygielki
-czarna podsufitka z czarnymi daszkami, wykończeniem szybra itp.
-miękka deska z GTi
-podgrzewane spryskiwacze
-wykładzina bagażnika czarna z GTi
-regulacja pasów
-skórzana kiera
-oświetlenie schowków itp
-filtr przeciwpyłkowy (kiedyś z Punta I teraz ori)
- przełączniki, nawiewy itp z niebieskim podświetlaniem

CAR-AUDIO: Pioneer DEH-5000UB, głośniki w kieszeniach i na podszybiu ze zwrotnicami, wzmacniacz Alpine i głośnik ROCKFORD R1S412

Podziękowania dla wszystkich, którzy pomagali przy tym projekcie, szczególnie kuzynowi- lakiernikowi Sławkowi T.
:bigok:
Ostatnio zmieniony pt sty 07, 2011 09:55 przez toffic, łącznie zmieniany 22 razy.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz lis 30, 2008 15:04

toffic pisze:SILNIK: 2.0 16V DOHC bi T
coś więcej na ten tamat ????? bo ciekawy jestem :)

Autko ogólnie fajne.... ładnie odmalowany :D



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lis 30, 2008 15:07

To_mas pisze:coś więcej na ten tamat ????? bo ciekawy jestem :)
jeździ :helm: i to całkiem przyjemnie :bajer: aha $$ przestałem liczyć przy 15k zł a to było jak ś.p. PF był pod maską, czyli niecałe 2 lata temu :green_fuck:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lis 30, 2008 15:37

to ten "tajemniczy" projekt ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Arek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pt paź 28, 2005 17:56
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Arek85 » ndz lis 30, 2008 15:39

Co do oceny golfa to daje rade, radził bym zrobi: połozy tylnią wycieraczkę, da szeroki hokey pod zderzak, założy kozackie koło, i zmienił bym przednie fotele na ori og gti bądz jakieś gustowne recaro bo towje są troche za bardzo ordynarne. Tyle jezeli chodzi o konstruktywna krytykę mam nadzieję ze cie tym nie uraziłem...
toffic pisze:aha $$ przestałem liczyć przy 15k zł


tak szczeże to nie widac tych pieniędzy w tym aucie. No ale to tak na marginesie.


[img]http://img149.imagevenue.com/loc917/th_74539_5b5e7acd48b4413dbe063_122_917lo.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66986

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lis 30, 2008 16:06

Fotele są ori z GTi, widać nie czytasz dokladnie, kół alu nie ma i nie będzie, co do kasy... hm... nie widać i tak mam być :helm: ważne ze dobrze lata :bajer:



Awatar użytkownika
VwMarcin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt wrz 26, 2008 00:41
Lokalizacja: PL

Post autor: VwMarcin » ndz lis 30, 2008 16:25

toffic pisze:
To_mas pisze:coś więcej na ten tamat ????? bo ciekawy jestem :)
jeździ :helm: i to całkiem przyjemnie :bajer:
A może coś więcej o sedruszku? jakieś suche liczby chociaż?

Jakby niepatrzeć to kierunek performace więc mam nadzieje że coś więcej w temacie się pojawi :food: Golf ładny, zadbany tylko mało info o najważniejszym :foch:
Ostatnio zmieniony ndz lis 30, 2008 16:28 przez VwMarcin, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Arek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pt paź 28, 2005 17:56
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Arek85 » ndz lis 30, 2008 17:13

toffic pisze:Fotele są ori z GTi, widać nie czytasz dokladnie,
fakt nie doczytałem.
toffic pisze:kół alu nie ma i nie będzie, co do kasy... hm... nie widać i tak mam być :helm: ważne ze dobrze lata :bajer:
co do kół to lepiej by było jak by golf stał na kozackiej feldze. Na pewno w niczym by ci to nie przeszkodziło... ale zrobisz jak bedziesz chciał. Co do latania to na pewno dobrze sie zbiera daj jakis filmik


[img]http://img149.imagevenue.com/loc917/th_74539_5b5e7acd48b4413dbe063_122_917lo.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66986

Lukasz85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1418
Rejestracja: śr sty 30, 2008 22:13
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: Lukasz85 » ndz lis 30, 2008 18:27

golfina ladna ale jakies alu by sie przydalo :chytry:


zapraszam ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=542516

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » ndz lis 30, 2008 19:54

w końcu pokazałeś światu swoją machinę :bigok:

btw. sprzęgło zrobiłeś?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lis 30, 2008 20:01

jeszcze nie :helm:



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » ndz lis 30, 2008 20:04

toffic pisze:jeszcze nie
:helm:

jak zrobisz to chętnie najmę się na pasażera na przednim fotelu na jeździe testowej :bigok:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lis 30, 2008 20:09

ja zrobie sprzęgło, ty wyregulujesz gaz i staniemy na kresce :green_fuck:



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » ndz lis 30, 2008 20:10

toffic pisze:ja zrobie sprzęgło, ty wyregulujesz gaz i staniemy na kresce
dobra, ale jedziesz na wstecznym i jedziemy całą ćwiarę :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości