Silnik 1V wymiana turbiny nic nie pomogła.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Silnik 1V wymiana turbiny nic nie pomogła.
Witam
Wymieniłem turbinę, gdyż stara już się skończyła (zatarty wirnik) jednak nic się nie poprawiło, nadal nie pompuje nie czuć tego ani w czasie jazdy ani trzymając rurę doprowadzającą do turbiny. Nadal kopci na czarno podczas gazowania, a diagnoza była, ze to z winy starej turbiny gdyż wtryski były ok. Macie jakieś pomysły co można zrobić? Z góry dzięki za pomoc.
Wymieniłem turbinę, gdyż stara już się skończyła (zatarty wirnik) jednak nic się nie poprawiło, nadal nie pompuje nie czuć tego ani w czasie jazdy ani trzymając rurę doprowadzającą do turbiny. Nadal kopci na czarno podczas gazowania, a diagnoza była, ze to z winy starej turbiny gdyż wtryski były ok. Macie jakieś pomysły co można zrobić? Z góry dzięki za pomoc.
[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
W okolicy mam tylko takich speców co chcą samo turbo bo na aucie się nic nie da sprawdzić.
Jak byście mogli mi dokładniej opisać całą procedurę, żebym bo tematyka turbina nie jest moją mocną stroną. Trochę straciłem nadzieję, bo 3 speców od diesli twierdzi, że bez wyjęcia turbiny nic się nie stwierdzi, jeden z nich stwierdził, ze to na pewno kolektor, zapytałem się dlaczego tak sądzi , uzyskałem odpowiedź "no bo tak "
Gdzie dokładnie podpiąć ten wskaźnik, kupię sobie coś takiego i będę miał możliwość sprawdzania samemu jak na pomoc mechaników nie można liczyć
Jak byście mogli mi dokładniej opisać całą procedurę, żebym bo tematyka turbina nie jest moją mocną stroną. Trochę straciłem nadzieję, bo 3 speców od diesli twierdzi, że bez wyjęcia turbiny nic się nie stwierdzi, jeden z nich stwierdził, ze to na pewno kolektor, zapytałem się dlaczego tak sądzi , uzyskałem odpowiedź "no bo tak "
Gdzie dokładnie podpiąć ten wskaźnik, kupię sobie coś takiego i będę miał możliwość sprawdzania samemu jak na pomoc mechaników nie można liczyć
Ostatnio zmieniony sob lis 29, 2008 19:02 przez krzysiek82, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Bla bla bla, miałem to samo i tak samo twierdzili mi pseudo mechanicy w Bialymstoku, Gdańsku i Elblagu(akyrat przy okazji przejazdów). Rozwiązanie okazało się bardzo proste i niekosztowne -zapchany był katalizator, przez co gazy wylotowe nie osiągały odowiedniej predkosci aby napędzić turbinę. Autko kopciło, było słabe i więcej paliło. Po wycięciu katalizatora autko wyraźnie odżyło. przestało kopcić i zaczeło oszczędzać paliwko.
Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości