Post
autor: piter_s » sob gru 20, 2008 21:30
wiec tak mam teraz mam kąt 56st, jak ustawie na 33 to jest ok, pytanie czy moze byc taka opcja ze kąt na wykresie jest ok a jest np. przestawiony wałek i nie ma odpowiednigo spalania bo jest za wczesny wydech lub za późny???
no bo kąt ocenia sie na współpracy wału a pompą, wałek juz nie gra roli do wskazan na vagu, no i tu moze byc włśnie przestawione i z tad poddymianie na biało.
dodam ze olej ubywa znikomo, turbo suche, przewody ic lekko mokre, uszczelka na głowicy ok, z dawka juz kombinowałem wieksza i mniejsz to samo, dymek pojawia sie po przygazówce, nie ma zjawiska dymienia podczas jazdy, zadnej chmurki w lusterku, no i na nagrzanym słychac delkatne pukanie w okolicach kolektora ssacego tak jak by metal o metal.
juz mam dosc i nie wiem co moze byc, jedynie zostaje mi opcja zle ustawionego rozrzadu ze na 33st jest ok a nie jak powinno byc np 50st.
wczoraj podniosłem delikatnie cisnienie na pompie bo w 004bs nie równały sie wartosci, teraz jest ok wartosci sa równe, ale w 004 BTDC jest 2,1 a ATDC jest 1.
korekcje sa w normach, do 0.60+.
miałem juz sytuacje na przygazówce silnik wpadał w nierówna prace tak jak by jeden gar nie działał, dopiero kolejna przygazówka to niwelowała, po takim zajsciu zmieniaja sie korekcje, popychacze juz do wymiany???, silnik ma nalatane 210tys. real przebieg.