Mk2 1.8 RP+lpg Igen problem z benzyną
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
Mk2 1.8 RP+lpg Igen problem z benzyną
Witam po krótce opisze mój problem
A więc autko zakupiłem po zimie początek 2008. Co za tym idzie przestałem jeździć na benzynie. Pewnego dnia chcąc sprawdzić czy wszystko jest ok przełaczyłem na benzin a tu KOSZMAR autko na dodanie gazu reagowało tak jakby BENZYNY nie było! Dławi się, nie da się jeździć a przy odpalaniu to chodzi pare sekund i gaśnie także nie wesoło ostatnio to na gazie trzymał mi 2tys obr ale nie zawsze.
Bylem u gazownika stwierdził ze ECU nałapał błędów tak więc zresetował kompa i było ok ale nie na długo (2dni) i jest to samo. Czytałem na ten temat i widzę że nie tylko mój RP tak wariuje i postanowilem SPRÓBOWAĆ własnymi siłami coś zdziałać sprawdziłem pare rzeczy:
-TPS pomierzony więc OK
-krokowiec wymieniony używka ale według mnie OK
-guma pod wtryskiem Si
-podciśnienia OK
-sonda wymieniona też używka
-przepustnica wyczyszczona
-czujnik niebieski też Si
czy problem tkwi w lpg ??? że nie ma wlasnego kompa i krokowca??? przypomne ze lpg I gen. Gazownik powiedział ze przy tego typie instalacji zakładają jakiś przekaźnik żeby resetował kompa ALE JA TAK NIE CHCE ma działać bez zadnych udziwnień!!!
RĘCE opadają POMOCY BRACIA bo już myśle zeby sprzedać moje autko a tego nie chce!!!!!!!!!!!!!!!!! za wszystkie info z góry DZIEX
A więc autko zakupiłem po zimie początek 2008. Co za tym idzie przestałem jeździć na benzynie. Pewnego dnia chcąc sprawdzić czy wszystko jest ok przełaczyłem na benzin a tu KOSZMAR autko na dodanie gazu reagowało tak jakby BENZYNY nie było! Dławi się, nie da się jeździć a przy odpalaniu to chodzi pare sekund i gaśnie także nie wesoło ostatnio to na gazie trzymał mi 2tys obr ale nie zawsze.
Bylem u gazownika stwierdził ze ECU nałapał błędów tak więc zresetował kompa i było ok ale nie na długo (2dni) i jest to samo. Czytałem na ten temat i widzę że nie tylko mój RP tak wariuje i postanowilem SPRÓBOWAĆ własnymi siłami coś zdziałać sprawdziłem pare rzeczy:
-TPS pomierzony więc OK
-krokowiec wymieniony używka ale według mnie OK
-guma pod wtryskiem Si
-podciśnienia OK
-sonda wymieniona też używka
-przepustnica wyczyszczona
-czujnik niebieski też Si
czy problem tkwi w lpg ??? że nie ma wlasnego kompa i krokowca??? przypomne ze lpg I gen. Gazownik powiedział ze przy tego typie instalacji zakładają jakiś przekaźnik żeby resetował kompa ALE JA TAK NIE CHCE ma działać bez zadnych udziwnień!!!
RĘCE opadają POMOCY BRACIA bo już myśle zeby sprzedać moje autko a tego nie chce!!!!!!!!!!!!!!!!! za wszystkie info z góry DZIEX
LeszczVW, czeka Cię założenie oto takiego cuda- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44833
I nie jedź z tym do gazowników, szkoda na tych partaczy kasy, sam sobie spokojnie z założeniem takiego przekaźnika poradzisz, wszystko w tamtym temacie dokładnie pisze.
Niestety w instalacjach I generacji w silnikach RP konieczny jest taki przekaźnik, gdybyś miał instalację II generacji to "oszukiwaniem" ECU zająłby się komputer gazowy poprzez emulację sondy lambda.
I nie jedź z tym do gazowników, szkoda na tych partaczy kasy, sam sobie spokojnie z założeniem takiego przekaźnika poradzisz, wszystko w tamtym temacie dokładnie pisze.
Niestety w instalacjach I generacji w silnikach RP konieczny jest taki przekaźnik, gdybyś miał instalację II generacji to "oszukiwaniem" ECU zająłby się komputer gazowy poprzez emulację sondy lambda.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Re: Mk2 1.8 RP+lpg Igen problem z benzyną
LeszczVW pisze:Witam po krótce opisze mój problem
A więc autko zakupiłem po zimie początek 2008. Co za tym idzie przestałem jeździć na benzynie. Pewnego dnia chcąc sprawdzić czy wszystko jest ok przełaczyłem na benzin a tu KOSZMAR autko na dodanie gazu reagowało tak jakby BENZYNY nie było! Dławi się, nie da się jeździć a przy odpalaniu to chodzi pare sekund i gaśnie także nie wesoło ostatnio to na gazie trzymał mi 2tys obr ale nie zawsze.
Bylem u gazownika stwierdził ze ECU nałapał błędów tak więc zresetował kompa i było ok ale nie na długo (2dni) i jest to samo. Czytałem na ten temat i widzę że nie tylko mój RP tak wariuje i postanowilem SPRÓBOWAĆ własnymi siłami coś zdziałać sprawdziłem pare rzeczy:
-TPS pomierzony więc OK
-krokowiec wymieniony używka ale według mnie OK
-guma pod wtryskiem Si
-podciśnienia OK
-sonda wymieniona też używka
-przepustnica wyczyszczona
-czujnik niebieski też Si
czy problem tkwi w lpg ??? że nie ma wlasnego kompa i krokowca??? przypomne ze lpg I gen. Gazownik powiedział ze przy tego typie instalacji zakładają jakiś przekaźnik żeby resetował kompa ALE JA TAK NIE CHCE ma działać bez zadnych udziwnień!!!
RĘCE opadają POMOCY BRACIA bo już myśle zeby sprzedać moje autko a tego nie chce!!!!!!!!!!!!!!!!! za wszystkie info z góry DZIEX
może wystarczy odczytać błędy i będziesz wiedział czy wszystko OK!
na gazie jak jeździsz będzie pewnie wskazywał na błąd sady !
ale moge sie mylić!
Mam dokładnie taki sam problem ze swoim ventem. Jeżdżę nim od pięciu lat i do tej pory nie było żadnych problemów technicznych Wymieniłem cały wtrysk, zamontowałem nową pompę paliwa, a także wymieniłem użądzenie sterujące. Niestety po wymianie komputera przez dwa dni było dobrze, a jednak dolegliwości pozostały bez zmian. Sądzę, że odłączenie akumulatora spowodowało chwilową poprawę. Może pomoże moja obserwacja usterki - mianowicie wraz ze spadkiem temperatury jest coraz gorzej z odpalaniem i jazdą na benzynie. Na lpg wsystko jest ok.
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
a ja slyszalem ze blos do monowtrysku to nie jest dobra sprawa, a nawet zbedny wydatek, bo co z tego ze zwiekszymy srednice przepustnicy usuwajac mikser i wkladajac blos'a jak gaz jest zatrzymywany przez wtryskiwacz, ktory znajduje sie na srodku przepustnicy
a co do benzyny to sprawa jak koledzy wyzej napisali trzeba odciac zasilanie kompa z aku i podlaczyc do cewki zaplonowej jak sie nie myle jest to 3 pin w dolnym rzedzie patrzac od strony tego metalowego klipsa w ecu
a co do benzyny to sprawa jak koledzy wyzej napisali trzeba odciac zasilanie kompa z aku i podlaczyc do cewki zaplonowej jak sie nie myle jest to 3 pin w dolnym rzedzie patrzac od strony tego metalowego klipsa w ecu
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
nie pomyślałem o tym gdzieś mam zapasowy wtrysk to spróbuję podrzeźbić cośzajac pisze:gaz jest zatrzymywany przez wtryskiwacz, ktory znajduje sie na srodku przepustnicy
chociaż ja założyłem i i tak odczułem poprawę w stosunku do miksera - strata lekko ponad 6 HP na gazie w stosunku do serii chyba nie jest jakaś duża
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
lipass, ale jak porzezbisz to moze sie okazac ze nie bedzie auto na benzynie chodzilo bo ktos to wyliczyl i przemyslal zeby ten wtryskiwacz byl na srodku
[ Dodano: Pią Lis 28, 2008 14:56 ]
musialbys wymyslic podanie paliwa z dolotu, ale wydaje mi sie ze dawka ulegnie rozproszeniu i spora czesc osiadzie na sciankach dolotu zamiast trafic do przepustnicy
[ Dodano: Pią Lis 28, 2008 14:56 ]
musialbys wymyslic podanie paliwa z dolotu, ale wydaje mi sie ze dawka ulegnie rozproszeniu i spora czesc osiadzie na sciankach dolotu zamiast trafic do przepustnicy
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
Jutro podłaczam PRZEKAZNIK zobaczymy jak bedzie CYKAŁ, teraz to nawet na gazie wariuje i to po resecie chwile jest ok a nagle z obrotów nie chce schodzic i LIPA straszna
[ Dodano: 01 Gru 2008 20:05 ]
Więc bracia przekaźnik założony pojeżdże pare dni i oblukam co i jak... mysle ze bedzie OKI trzymajcie kciuki
[ Dodano: 07 Gru 2008 22:55 ]
A więc problem dalej jest po dłuższej jeżdzie ze stałą predkościa nie schodzi z obrotów na gazie a benzyna przerywa dławi sie osobiscie ROZKŁADAM RECE
KOSZMAR DALEJ TRWA
[ Dodano: 01 Gru 2008 20:05 ]
Więc bracia przekaźnik założony pojeżdże pare dni i oblukam co i jak... mysle ze bedzie OKI trzymajcie kciuki
[ Dodano: 07 Gru 2008 22:55 ]
A więc problem dalej jest po dłuższej jeżdzie ze stałą predkościa nie schodzi z obrotów na gazie a benzyna przerywa dławi sie osobiscie ROZKŁADAM RECE
KOSZMAR DALEJ TRWA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 182 gości