Dokładnie, to jest własnie moim zdaniem jedyne sensowne rozwiązanie. Termostat normalny (max 5-10 stopni chlodniejszy ale i tak bym wolal seryjny wstawiać) i czujnik wentylaltora chlodnicy zapodający wentylator przy niższych temperaturach.Borys pisze: ja mam 80 st termostat, tylko czujnik do wentylatorów wstawiłem zimniejszy.
[ Dodano: Czw Lis 27, 2008 9:54 am ]
Zdecydowanie dodatkowa chłodnica oleju i to taka większa.lider.dh pisze:dobrze poczytac cos madrego
a chlodnica oleju cos da czy tez jest zbedna przy normalnym uzytkowaniu auta ?
a w takim razie czy zmiana termostatu na "chlodniejszy" ale przy doladowanym silniku (mam na mysli VR6 + kompresor) ma sens ?? czy bardziej chlodnica olejubugalon pisze:Jak dla mnie wsadzanie wcześniej otwierających sie termostatów powoduje tylko przedwczesne zużycie silnika
Oczywiscie ze tak Czujnik temperatury daje sygnały dla podstawowej mapy korekcyjnej regulacji składem mieszanki.lider.dh pisze:odchodzac od tematu a kierujac sie twoja wypowiedzia czy zrypany czujnik cieczy moze byc powodem duzego spalania golf 4 1.6sr AKL pytam w imieniu kolegibugalon pisze:wiemy przecież, że poniżej 80 stopni następuje wzbogacanie mieszanki przez sterownik