Witam, ostatnio przydarzył mi się pechowy wypadek. Na parkingu pojechałem kilka km/h za szybko i pod wpływem oblodzenia nawierzchni wylądowałem na krawężniku. Uderzyłem w krawężnik na lekko skręconych kołach, zadrapałem alufelgę. Skutkiem tego jest ściąganie auta w lewo, przekręcona kierownica w lewo, wogóle mam wrażenie podczas skrętów na nierównościach że auto nie jest stabilne. Poza tym czuć wibracje już przy niskich prędkościach.
Dodam że w czasie jazdy nic nie tłucze, nie skrzypi. Problemem jest tylko te ściąganie na bok i te wibracje. Co powinienem zrobić? Do kogo się udać? Ile będzie kosztować naprawa tego?
			
									
									Problem z utrzymywaniem kierunku jazdy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Beton-Wojtek
 - Nowicjusz

 - Posty: 34
 - Rejestracja: ndz lis 23, 2008 19:28
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- 
				bugalon
 - V.I.P.

 - Posty: 2361
 - Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
 - Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
 - Kontakt:
 
z doświadczenia wiem, że przy uderzeniach w krawężniki na skręconych kolach padają :
1. Wahacz
2. Zwrotnica
3. Felga
4. Drążek kierowniczy (nie końcówka tylko sam drążek z magla się gnie)
5. Półośki i przeguby jeśli dzwon był solidny.
Sprawdzanie zaczałbym w takiej kolejności jak opisałem powyżej.
			
									
									1. Wahacz
2. Zwrotnica
3. Felga
4. Drążek kierowniczy (nie końcówka tylko sam drążek z magla się gnie)
5. Półośki i przeguby jeśli dzwon był solidny.
Sprawdzanie zaczałbym w takiej kolejności jak opisałem powyżej.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
						Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości
