Silnik JR sie grzeje
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik JR sie grzeje
Witam
W moim golfiku MK1 z silnikiem JR z turbo (swap) ostatnio zaczął pojawiać mi się problem z chłodzeniem, tj. wskazówka temperatury wody zaczeło windować na znacznie wyższe rejony (pow. 3/4, a regułą była połowa), zaś po wyłączeniu silnika i otwarciu korka slychać bulgot w górnej rurze do chłodnicy,czasem chce wybić trochę wody ze zbiorniczka wyrównawczego. Chłodnica nagrzewa się głównie w gornej części. Nie wiem teraz czy uszczelka pod głowicą nadaje sie do wymiany, czy może termostat, tyle że silnik przechodził generalkę jakiś póltora roku temu, a termostat był wymieniany pół roku temu. Może ewentualnie ktoś poradzi jakiegoś dobrego mechanika z okolic Tychów. Proszę o pomoc bo autko mam do codziennego użytku i zależy mi na szybkim zdiagnozowaniu.
pozdrawiam i z góry dzięki
W moim golfiku MK1 z silnikiem JR z turbo (swap) ostatnio zaczął pojawiać mi się problem z chłodzeniem, tj. wskazówka temperatury wody zaczeło windować na znacznie wyższe rejony (pow. 3/4, a regułą była połowa), zaś po wyłączeniu silnika i otwarciu korka slychać bulgot w górnej rurze do chłodnicy,czasem chce wybić trochę wody ze zbiorniczka wyrównawczego. Chłodnica nagrzewa się głównie w gornej części. Nie wiem teraz czy uszczelka pod głowicą nadaje sie do wymiany, czy może termostat, tyle że silnik przechodził generalkę jakiś póltora roku temu, a termostat był wymieniany pół roku temu. Może ewentualnie ktoś poradzi jakiegoś dobrego mechanika z okolic Tychów. Proszę o pomoc bo autko mam do codziennego użytku i zależy mi na szybkim zdiagnozowaniu.
pozdrawiam i z góry dzięki
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
- Lokalizacja: Katowice
- Auto: Golf 7
- Silnik: Czca
Witam.
Ojciec mojego kolegi zgubił kiedyś korek od zbiorniczka wyrównawczego i wkręcił tam jakiś z baniaka po płynie do spryskiwacza. Miał właśnie wtedy taki objaw jak Ty, że mu temperatura rosła ponad normę. Proponuję, abyś sprawdził czy w twoim korku nie zatkała się ta dziórka, którą ucieka powietrze gdy rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia. Możesz korek dokręcić tylko na kilka obrotów (tak by był luźny) i sprawdzić co się będzie działo z temperaturą. Jeśli się nic nie zmieni to chyba ternostat.
Powodzenia.http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/smile.gif
Pozdrawiam.
Ojciec mojego kolegi zgubił kiedyś korek od zbiorniczka wyrównawczego i wkręcił tam jakiś z baniaka po płynie do spryskiwacza. Miał właśnie wtedy taki objaw jak Ty, że mu temperatura rosła ponad normę. Proponuję, abyś sprawdził czy w twoim korku nie zatkała się ta dziórka, którą ucieka powietrze gdy rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia. Możesz korek dokręcić tylko na kilka obrotów (tak by był luźny) i sprawdzić co się będzie działo z temperaturą. Jeśli się nic nie zmieni to chyba ternostat.
Powodzenia.http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/smile.gif
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 459 gości