Głośno chodzi i trzęsie na zimnym :/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lis 20, 2008 17:52

wezme sie jutro za te przewody bo rano to nic robić raczej nie będe... podłącze go pod butelkę z ropą i zobaczymy jak pojdzie.

[ Dodano: Wto Lis 25, 2008 20:26 ]
moje takie dodatkowe spostrzeżenie jest takie ze im zimniej tym bardziej się trzęsie...
w lecie da sie w aucie po odpaleniu wytrzymać.... ale w zimie masakra... strasznie trzęsie się kolumna kierownicza czy za nią nie będzie odpowiedzialna właśnie ta poduszka za silnikiem ?????



Wojtek_GR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt lis 18, 2008 11:06
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Wojtek_GR » wt lis 25, 2008 22:15

Sprawdziłeś już zasilanie w paliwko ?


Wojtek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lis 25, 2008 23:16

Wojtek_GR pisze:Sprawdziłeś już zasilanie w paliwko ?
juro to sprawdze bo qrde nie miałem kiedy jak pisałem bo cały czas robota była a potem uciekło :/
Jutro to na bank sprawdzę

Jest jeszcze sprawa ze moje kółko pasowe na alternatorze jest jakby zgniecione tzn było jak go troche rozcisnąłem i zastanawiam sie czy to tez moze być przez to.
W każdym razie kupuje nówke jak tylko znajde w normalnej cenie.



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » śr lis 26, 2008 00:26

wg mnie to co innego ;) u kumpla w polo 1.4 jest ten sam problem i wiemy już co to ;) na zimnym silniku trzesie tak budą że aż lusterko wsteczne sie przestawia :P :P

Problem był tego typu, że dzwignia "ssania" nic nie dawała, bo pomimo tego że cięgno coś tam przesuwało w pompie, to jednak w niej samej było cos urwane i jako tako kąt sie nie zmieniał !!!! Zobacz więc czy czasem w pompie czegoś nie masz zepsutego ;)

Co do zmiany kąta - u mnie jest taka sytuacja że przy zimnym silniku pali na dotyk, a na ciepłym ciężko odpala ;/ wg mnie trzeba wyprzedzić kąt, tzn przestawić pompe o 1 ząbek do przodu... ale nie wiem czy dobrze myśle ??!! co wy na to ?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lis 26, 2008 15:04

djmatys pisze:Problem był tego typu, że dzwignia "ssania" nic nie dawała, bo pomimo tego że cięgno coś tam przesuwało w pompie, to jednak w niej samej było cos urwane i jako tako kąt sie nie zmieniał !!!! Zobacz więc czy czasem w pompie czegoś nie masz zepsutego ;)
to całe ssanie to było w 2 rodzajach
więc u mnie to obrotów nie zwiększa bo tak ma być.

[ Dodano: Sro Lis 26, 2008 14:07 ]
Wojtek_GR, sprawdziłem i z przykrością stwierdzam ze to nie to :///

czekam ciągle na olej(bo mam mieć po kosztach) bo doszedłem do wniosku ze to musi być coś z silnikiem lub jego osprzętem.
Dlatego tez musze kupić to koło pasowe altka co mam takie pokrzywione. jak dobrze pojdzie to dziś będzie.

Dlaczego to wina silnika lub osprzętu bo przedtem ten silnik miałem w poprzednim mk2 i było to samo a teraz jest już w 2 aucie i tez jest to samo:/



arwam

Post autor: arwam » śr lis 26, 2008 22:30

Dlaczego to wina silnika lub osprzętu bo przedtem ten silnik miałem w poprzednim mk2 i było to samo a teraz jest już w 2 aucie i tez jest to samo:/
_________________
Ponieważ masz pompę w której przestawienie przyspieszaza nie zwiększa obrotów.
Układ regulacji obrotów biegu jałowego ma łagodniejszą harakterystykę.
Zmień pompę na taką w trórej przyspieszacz przestawia kąt wtrysku i masz problem z głowy :bigok:
Wiem co mówie bo z tymi silnikami to już od dawna się znam i wiem co je boli :bajer:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lis 27, 2008 01:33

arwam pisze:Ponieważ masz pompę w której przestawienie przyspieszaza nie zwiększa obrotów.
Układ regulacji obrotów biegu jałowego ma łagodniejszą harakterystykę.
Zmień pompę na taką w trórej przyspieszacz przestawia kąt wtrysku i masz problem z głowy :bigok:
Wiem co mówie bo z tymi silnikami to już od dawna się znam i wiem co je boli :bajer:
skoro tak twierdzisz to zapalając auto mojego Taty bez wyciągniętego przyśpieszacza tez powinno tak wszystko gonić a nie goni nic.

wymieniłem koło pasowe alternatora bo stere było kiepskie
jest ciutke lepiej ale to minimalnie
czekam na ten olej i chyba następna w kolejności będzie miękka deska :)



arwam

Post autor: arwam » czw lis 27, 2008 18:56

to są tylko półśrodki które Ci nic nie dadzą oczywiście olej zalej jak najlepszy ale z tym uporasz się dopieo po zmianie pompy.
Każdy z tym rodzajem pompy narzeka na telepacje



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw lis 27, 2008 19:03

arwam pisze:Każdy z tym rodzajem pompy narzeka na telepacje
Ja nie narzekam :bajer:



arwam

Post autor: arwam » czw lis 27, 2008 19:07

bongo pisze:Ja nie narzekam
Pewnie pompa po GOVIE i to jest poprawione?

[ Dodano: 27 Lis 2008 18:16 ]
To_mas pisze:skoro tak twierdzisz to zapalając auto mojego Taty bez wyciągniętego przyśpieszacza tez powinno tak wszystko gonić a nie goni nic.
Zrób foty obydwóch pomp to Ci powiem w czym rzecz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lis 27, 2008 20:05

bongo pisze:arwam napisał/a:
Każdy z tym rodzajem pompy narzeka na telepacje
Ja nie narzekam :bajer:
no czyli jednak mzoe być OK
arwam pisze:Zrób foty obydwóch pomp to Ci powiem w czym rzecz.
do soboty będą fotki :)



arwam

Post autor: arwam » czw lis 27, 2008 21:47

zrób fotki tylnych częsci pomp tak aby były widoczne układy cięgien i linek uruchamiających przyspieszacze kąta wtrysku

[ Dodano: 27 Lis 2008 20:52 ]
djmatys pisze:wg mnie to co innego ;) u kumpla w polo 1.4 jest ten sam problem i wiemy już co to ;) na zimnym silniku trzesie tak budą że aż lusterko wsteczne sie przestawia :P :P

Problem był tego typu, że dzwignia "ssania" nic nie dawała, bo pomimo tego że cięgno coś tam przesuwało w pompie, to jednak w niej samej było cos urwane i jako tako kąt sie nie zmieniał !!!! Zobacz więc czy czasem w pompie czegoś nie masz zepsutego ;)

Co do zmiany kąta - u mnie jest taka sytuacja że przy zimnym silniku pali na dotyk, a na ciepłym ciężko odpala ;/ wg mnie trzeba wyprzedzić kąt, tzn przestawić pompe o 1 ząbek do przodu... ale nie wiem czy dobrze myśle ??!! co wy na to ?
Kąta wtrysku nieprzestawiać chyba że masz już w tym wprawę a jeśli już to zaznaczcie połozenie pompy na wsporniku
a to że po użyciu przyspieszcza kąta wtrysku nie zmienia obrotów nie znaczy że niedziała tylko to że bieg jałowy reguluje się położeniem dźwigni gazu, a nie osobną dźwigienką



Wojtek_GR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt lis 18, 2008 11:06
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Wojtek_GR » pn gru 01, 2008 01:34

djmatys pisze:wg mnie to co innego ;) u kumpla w polo 1.4 jest ten sam problem i wiemy już co to ;) na zimnym silniku trzesie tak budą że aż lusterko wsteczne sie przestawia :P :P

Problem był tego typu, że dzwignia "ssania" nic nie dawała, bo pomimo tego że cięgno coś tam przesuwało w pompie, to jednak w niej samej było cos urwane i jako tako kąt sie nie zmieniał !!!! Zobacz więc czy czasem w pompie czegoś nie masz zepsutego ;)
Ten trop może być pomocny.
Na wstępie pisałeś, że trzęsie tylko na zimnym. Jak odpalę mojego o
poranku bez ssania to też nim telepie.
Trząchanie związanie z zapowietrzaniem zasilania było niezależne od
temp. nagrzania silnika, a więcej: im był cieplejszy tym mocniej
trzęsło na wolnych.
Osobiście bym wykluczył takie jak: koło altka, olej, poduszki ... itp.


Wojtek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt gru 02, 2008 23:28

Jest postęp !! mianowicie założyłem miękką deskę i jest na prawde teraz cicho w autku :D deska odpowiednio dokręcona i juz nie wali :)

Ale problem z za niskimi obrotami po rozruchu pozostał !! obrotek dalej wskazuje bardzo mało :/ no i drgania są jeszcze BARDZO WYRAŹNE na kierownicy :///...... od czego ?? jakieś sugestie ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości