Dymi jak cholera z wentylacji
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dymi jak cholera z wentylacji
Witam,
wiec jak w temacie, czyli dokładniej sprawa wygląda tak.
- Kiedy wlączam nawiew powietrza na LOW ( climatronic ), wszystko jest normalnie.
lecz
- Kiedy daje chociaż o jeden stopień wyżej to z nawiewów robi sę nieziemska "kopcuwa" , w momęcie w aucie robi sie siwo i szyby od razu parują, ale to tak mocno że nie ma szans nic zobaczyć ( jakby były zamrożone od środka ) i nie idzie ich w ogóle odparować a w dotyku ta para jest lekko "tłustawa".
Czy to nie rozszczelniłaby się przypadkiem nagrzewnica??
Co to może być , pomóżcie bo nie mam ochoty rozbierać tej nagrzewnicy jeśli to nie bedzie to.
wiec jak w temacie, czyli dokładniej sprawa wygląda tak.
- Kiedy wlączam nawiew powietrza na LOW ( climatronic ), wszystko jest normalnie.
lecz
- Kiedy daje chociaż o jeden stopień wyżej to z nawiewów robi sę nieziemska "kopcuwa" , w momęcie w aucie robi sie siwo i szyby od razu parują, ale to tak mocno że nie ma szans nic zobaczyć ( jakby były zamrożone od środka ) i nie idzie ich w ogóle odparować a w dotyku ta para jest lekko "tłustawa".
Czy to nie rozszczelniłaby się przypadkiem nagrzewnica??
Co to może być , pomóżcie bo nie mam ochoty rozbierać tej nagrzewnicy jeśli to nie bedzie to.
Na 99.9 proc to jest wlasnie to.yazzar pisze:Czy to nie rozszczelniłaby się przypadkiem nagrzewnica??
Co to może być , pomóżcie bo nie mam ochoty rozbierać tej nagrzewnicy jeśli to nie bedzie to.
nawet jesli nagrzewnica jest peknieta i przecieka to w wersli z klima jest taka rurka ktora odprowadza pare na zewnatrz... zmierzam do tego ze teoretycznie moze byc w aucie sucho.
Niestety by obejrzec nagrzewnice musisz zdjac deske. odlaczyc przewody od klimy tez i dopiero wtedy cala nagrzewnice wyciagnac. Jak juz bedzie na wierzchu od gory dostaniesz sie do nagrzewnicy od wody.....
http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
Dywanik sprawdzałem i jest właśnie suchy.Hans-Hans pisze:A dywanik nie jest wilgotny pod nagrzewnicą
Temperatura jest ok, zresztą i tak wymienilem termostat bo wydawalo mi sie ze sie nie otwiera bo wężyk byl zimny wiec kupilem nowy ale jak wyciąglem i sprawdzilem to sie otwieral. Zresztą teraz juz mam nowy , nie zaszkodziBonio_MS pisze:A jak z temp silnika
Wiec jak mam rozumiec zdjąć deskę? Całą czy tylko tą "dolną" część rozebrac?rakczek pisze:Niestety by obejrzec nagrzewnice musisz zdjac deske. odlaczyc przewody od klimy tez i dopiero wtedy cala nagrzewnice wyciagnac. Jak juz bedzie na wierzchu od gory dostaniesz sie do nagrzewnicy od wody.....
wiadomo, płyn chłodniczy trzeba spuścić, ale zastanawiam sie co z przewodami od klimy?
Są tak jakieś zaworki żeby odciąć? Żeby śie gaz się nie ulatniał.
No to nie będę ukrywał że się załamalem. Nie ma to jak padniete ogrzewanie w zimie
Szczególnie że teraz troche ZIMNO to sie kolorowo bedzie robić.
Nic no trzeba więc bedziemy działać. Może fotostory się uda zrobić, może się to komuś kiedyś przyda.
Wielki dzięki RAKCZEK, plusik polecial
Szczególnie że teraz troche ZIMNO to sie kolorowo bedzie robić.
Nic no trzeba więc bedziemy działać. Może fotostory się uda zrobić, może się to komuś kiedyś przyda.
Wielki dzięki RAKCZEK, plusik polecial
Ostatnio zmieniony czw lis 27, 2008 21:44 przez yazzar, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości