Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
To_mas, wszystko sprawdzilem i nigdzie wyciekow nie ma pompa sucha, wtryski nie leja bo sprawdzalem....
wykrecilem o 16 przeskokow podkladdke pod sprezyną i minimalnie skrecilem dawke, auto zaczelo chodzic ciszej, nie kopci ale tez nie jedzie jak wczesniej.... bede dalej kminił i ustawial, moze cos z tego bedzie
wykrecilem o 16 przeskokow podkladdke pod sprezyną i minimalnie skrecilem dawke, auto zaczelo chodzic ciszej, nie kopci ale tez nie jedzie jak wczesniej.... bede dalej kminił i ustawial, moze cos z tego bedzie
Ja bym dawką nie ruszał nic, może być duża a nie powinien ci spalać dyszki. Utawiałbym wyłącznie śruba słoneczkową. Zrób test, wyciągnij przewóg ciśnieniowy od LDA i zaślep go. Pojeździj i zobacz jak pali.jedrekk pisze:To_mas, wszystko sprawdzilem i nigdzie wyciekow nie ma pompa sucha, wtryski nie leja bo sprawdzalem....
wykrecilem o 16 przeskokow podkladdke pod sprezyną i minimalnie skrecilem dawke, auto zaczelo chodzic ciszej, nie kopci ale tez nie jedzie jak wczesniej.... bede dalej kminił i ustawial, moze cos z tego bedzie
Aha, możesz jeszcze wykręcić trochę śrubę słoneczkową, bo może być niezależnie do ciśnienia połozona zbyt nisko i dlatego zalewać ci silnik ropą.
Ostatnio zmieniony sob lis 08, 2008 23:55 przez adam16v, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Odświeżę trochę wątek.vw_vandal pisze:adam16v, jeżeli chcesz coś kombinować w 1V to zacznij od wywalenia kata i zamontowaniu pompy z "grzybkiem". Po tym zabiegu nie poznasz fury. Ja obecnie kombinuje przy 1V. Mam już pompe z "grzybkiem" i wywaliłem kata. Za radą kolegi zaprzal, zakupiłem wskaźnik doładowania i co się okazało turbo dmucha do 0.9 bara ale musiałem zakręcić zawór bezpieczeństwa na amen. Teraz myśle, że ma moc jak JR (bo z autem żony idę łeb w łeb , a ma JR GTD). Na dniach montuje IC (orginalny od SB ale można zamontować jakiś przed chłodnicą i będzie lepiej) napewno będę musiał zwiększyć trochę ciśnienie i obróce tą membrankę w grzybku oraz zwiększe dawkę paliwa i nie będę miał litości dla bendzyn .
Klekotałem się do tej pory (od trzech lat) w Mk2 z 1V, aż przyszedł czas
na zmiany. Już oglądałem kontenery u Zbyszka-złomiarza pod względem
wygody dla poczciwego golfika i liczyłem $ na zakup Mk3, lecz po pobieżnym
zgłębieniu niniejszego tematu, Golf II nabrał zupełnie innej wartości.
Wczoraj, wieczorem wyciąłem katalizator - dzisiejszy, poranny szok mocno
zaowocował. Po raz pierwszy usłyszałem dźwięk zaworu upustowego,
który wydobył się na II i III biegu, a tam gdzie przyspieszanie
zmieniało się w buczenie .... było nadal przyspieszanie.
Kat był zamurowany na "betonowo" - wężyki paliwowe pewnie mają większe
przekroje.
Dość mocno "grat" zaczął basem ryczeć po wycince, ale tyko
przy pewnych zakresach obrotów i z przyspiesznikiem wciśniętym na więcej
niż pół.
Za tydzień będę miał pompę z grzybkiem - po przeglądzie od dobrego
pompiarza, dziś zamówiłem licznik z obrotkiem, a manometr już czeka w
schowku pasażera.
Relacje będę zdawał na bieżąco.
Wojtek
- emssi20
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr maja 30, 2007 18:41
- Lokalizacja: Wrocław/Żywiec
- Kontakt:
Mam silnik 1V i od dłuższego czasu testuję mody dawki i ciśnienia turbo. No i nie rozumiem jednej rzeczy. Wszyscy piszą, że po zmianie dawki i ciśnienia ich auta smigają o wiele szybciej, mają po 100 KM, robią poniżej 10s do 100 km/h. No niestety u mnie tak nie jest.
Zmieniłem:
-pompę na taką z Passata 70 KM, wtryski SB, dawkę, ciśnienie turbo.
Przed modami auto paliło max 5,5 l na 100 km, teraz pali 7-8 l.
Przyrost mocy jakiś jest, niestety to wszystko jest za mało, auto ciągle jest strasznie zamulone, wolno przyspiesza, kopci i dużo pali. Dodam, że turbo chyba nie jest najgorsze, pompowało 1,5 bara jak było ustawione na maks. możliwości. Paliwo też jest dobre, byle gdzie nie tankuję. Co może być powodem takiej słabej wydajności? Zły początek wtrysku? Zatkany katalizator? Przestawiony rozrząd? Pompa jakaś trefna? Proszę o jakieś pomysły jak zdiagnozować ten brak mocy jakoś w warunkach garażowych, bo nie chciałbym wydawać setek złotych niepotrzebnie na diagnozowanie wszystkiego w serwisach.
Zmieniłem:
-pompę na taką z Passata 70 KM, wtryski SB, dawkę, ciśnienie turbo.
Przed modami auto paliło max 5,5 l na 100 km, teraz pali 7-8 l.
Przyrost mocy jakiś jest, niestety to wszystko jest za mało, auto ciągle jest strasznie zamulone, wolno przyspiesza, kopci i dużo pali. Dodam, że turbo chyba nie jest najgorsze, pompowało 1,5 bara jak było ustawione na maks. możliwości. Paliwo też jest dobre, byle gdzie nie tankuję. Co może być powodem takiej słabej wydajności? Zły początek wtrysku? Zatkany katalizator? Przestawiony rozrząd? Pompa jakaś trefna? Proszę o jakieś pomysły jak zdiagnozować ten brak mocy jakoś w warunkach garażowych, bo nie chciałbym wydawać setek złotych niepotrzebnie na diagnozowanie wszystkiego w serwisach.
"Pasje jednego człowieka mogą być żałosnymi obsesjami dla drugiego" -James May.
Mój bolid: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166305
Mój bolid: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166305
- skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości