[Mk2] Ile obnizyc?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krystian
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 12, 2004 00:53
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

[Mk2] Ile obnizyc?

Post autor: krystian » śr lis 23, 2005 19:45

Witam.
Mam golfa mk2 i chcialem sie poradzic ile go obnizyc aby fajnie wygladal? teraz mam amorki na ktorych z tego co wiem moge do -40 obnizyc? Czy to juz wystarczajaco? Bedzie ladnie wygladac? Mam bialego Golfa ... czy obnizyc wiecej -60 albo -80? Prosze o rade



Awatar użytkownika
kkkubek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3002
Rejestracja: pn paź 04, 2004 00:05
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: kkkubek » śr lis 23, 2005 20:03

Jezeli chcesz aby byla konkretna gleba polecam 80/80,poszukaj znajdziesz zjecia mojego mk2 tez jest bialy i na takim zawieszeniu,ale wtedy musisz juz sie przygotowac na ciagle wypatrywanie dziurek i wszystkiego co ise dzieje na drodze,ale czego ise nie robia by ladnie wygladala fura,a jak nie chcesz tak ostro obnizac to minimlanie 60/40 bo mniej to nie ma sesu,nie beidze prawie widac :kac:


NORD-VAG.PL

Awatar użytkownika
krystian
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 12, 2004 00:53
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: krystian » śr lis 23, 2005 20:08

kkkubek pisze:Jezeli chcesz aby byla konkretna gleba polecam 80/80,poszukaj znajdziesz zjecia mojego mk2 tez jest bialy i na takim zawieszeniu,ale wtedy musisz juz sie przygotowac na ciagle wypatrywanie dziurek i wszystkiego co ise dzieje na drodze,ale czego ise nie robia by ladnie wygladala fura,a jak nie chcesz tak ostro obnizac to minimlanie 60/40 bo mniej to nie ma sesu,nie beidze prawie widac :kac:
Tzn 60/40 to 60 na tyl czy przod? Wtedy tam gdzie daje 60 to musze chyba amory zmieniac?



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » śr lis 23, 2005 20:42

Dokładnie. 60 na przód 40 na tył. Amorki przydałoby się wymienić aczkolwiek niektórzy nie wymieniaja, tyle że mogą sie pogorszyć warunki jezdne. Tu nasz szef wszystko ładnie opisał http://vwforum.pl/porady/zawieszenie.html

[ Dodano: Sro Lis 23, 2005 19:45 ]
Aha i teraz zauważyłem ze masz silnik 1.3. Tak więc jeżeli chcesz kupić same spręźyny lub zawieche 40/40 to patrz,żeby była dedykowana do 1.3, bo jak kupisz od 1.8 to tył ci siądzie mniej niż przód, bo w 1.3 mamy lżejszy silnik i będzie lipa. Jak już zawieszka od 1.8 to tylko 60/40 bo wtedy to jakoś mozliwie wygląda.


Obrazek

Awatar użytkownika
krystian
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 12, 2004 00:53
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: krystian » śr lis 23, 2005 20:57

tauka pisze:Dokładnie. 60 na przód 40 na tył. Amorki przydałoby się wymienić aczkolwiek niektórzy nie wymieniaja, tyle że mogą sie pogorszyć warunki jezdne. Tu nasz szef wszystko ładnie opisał http://vwforum.pl/porady/zawieszenie.html

[ Dodano: Sro Lis 23, 2005 19:45 ]
Aha i teraz zauważyłem ze masz silnik 1.3. Tak więc jeżeli chcesz kupić same spręźyny lub zawieche 40/40 to patrz,żeby była dedykowana do 1.3, bo jak kupisz od 1.8 to tył ci siądzie mniej niż przód, bo w 1.3 mamy lżejszy silnik i będzie lipa. Jak już zawieszka od 1.8 to tylko 60/40 bo wtedy to jakoś mozliwie wygląda.
Ale jak 60/40 to z przodu jest 60 wiec chyba i tak bym musial z przodu wymienic? z tego co wiem to na seryjnych mozna max 40/40 tak?



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » śr lis 23, 2005 21:31

krystian pisze:Ale jak 60/40 to z przodu jest 60 wiec chyba i tak bym musial z przodu wymienic? z tego co wiem to na seryjnych mozna max 40/40 tak?
Dokładnie. Jak 60/40 to musisz amorki skrócone założyć. Ale osobiście to powiem że 40/40 wystarczy bo niżej to bedziesz musiał uważć na większe dziury. I jest problem z parkowaniem jak jest wyższy krawężnik. Ja tam zakupuje sprężyny 40/40 i zakładam do standartowych amorków.


Obrazek

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » czw lis 24, 2005 01:28

a ja polecam minimum 60/40 lub 60/60 ale kompletny kit, a nie same sprężyny ;) a najlepiej to 80/80 ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » czw lis 24, 2005 02:57

zawsze zaczyna sie od 40 hehe pamietam jak sam szukalem 40 ale trafilo sie na 60/60 i teraz szukam 80. Wiec nie ma co sie rozdrabniac tylko brac optymalne 60 :okej:



Awatar użytkownika
kkkubek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3002
Rejestracja: pn paź 04, 2004 00:05
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: kkkubek » pt lis 25, 2005 00:29

micab pisze:a ja polecam minimum 60/40 lub 60/60 ale kompletny kit, a nie same sprężyny ;) a najlepiej to 80/80 ;)
Dobrze piszesz widze ze mamy takie same zdanie na ten temat :pub:
Jak koledzy pisza nie zakladaj 40/40 bo to nie ma sesu pozniej i tak zmienisz na wiekasze,od razu kup kit 60/60 i ci wystarczy jak nie chcesz na maxa :hmm:


NORD-VAG.PL

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pt lis 25, 2005 00:52

kkkubek pisze:Jak koledzy pisza nie zakladaj 40/40 bo to nie ma sesu pozniej i tak zmienisz na wiekasze
Ja dzisiaj u kolesia założyłem zawieche -40 i jest ekstra. Auto poszło akurat tyle, żeby zlikwidować szczelinę między nadkolem a opona. Jest sztywne, ale na tyle żeby się w miarę komfortowo poruszać po naszych drogach.


Obrazek

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » pt lis 25, 2005 01:29

tauka pisze:
kkkubek pisze:Jak koledzy pisza nie zakladaj 40/40 bo to nie ma sesu pozniej i tak zmienisz na wiekasze
Ja dzisiaj u kolesia założyłem zawieche -40 i jest ekstra. Auto poszło akurat tyle, żeby zlikwidować szczelinę między nadkolem a opona. Jest sztywne, ale na tyle żeby się w miarę komfortowo poruszać po naszych drogach.
ee tam 40 to jeszcze komfort jest :]



Awatar użytkownika
KRIS1375
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt lis 22, 2005 11:20
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KRIS1375 » pt lis 25, 2005 11:15

witam
jeśli nie chcesz mieć problemów z krawężnikiem
i chcesz czasami zjechać z drogi
i nie chcesz wymieniać amortyzatorów
to 40/40



Awatar użytkownika
krystian
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 12, 2004 00:53
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: krystian » sob lis 26, 2005 18:35

Mam mozilwosc kupna calego zawiasu 80/80 - przod FK, tyl KONI regulowane... czy jest sens kupna takiej gleby? ma ktos taka glebe i mi powie jak sie jezdzi? w miare czy kiepsko .. prosze o szczere odpowiedzi.



Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » sob lis 26, 2005 18:54

Wtedy juz ciezko jest poruszac sie. Bywa tak ze bedzie trzeba przerobic nadkola te plastikowe z przodu by opona nie tarla na wybojach czy dolkach, zalezy jaki profil opony bedzie, a i przydala by sie napewno oslona na mise :) bo urwac to szybko mozna hehe



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 365 gości