Nadal problem z ogrzewaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Rafik77

Nadal problem z ogrzewaniem

Post autor: Rafik77 » sob lis 26, 2005 17:12

Spuscilem plyn,sprawdzilem nagrzewnice,przeplyw jest,ale ogrzewania nadal nie ma.Przewod wlotowy do nagrzewnicy jest goracy,a wylotowy nie,kompletnie nie wiem co z tym zrobic,moze teraz mam uklad zapowietrzony?



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » sob lis 26, 2005 17:21

no to niestety wszystko wskazuje na zapowietrzony układ


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 26, 2005 17:28

masz na wężach do nagrzewnicy taki zawór metalowy który ma chronić kabinę przed zalaniem płynem w razie jej pęknięcia? Niektóre auta to mają i lubi sie to blokować. Można go wywalić. Odpowietrzyć sie powinien sam bez problemu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Rafik77

Post autor: Rafik77 » sob lis 26, 2005 17:40

nie mam takiego zaworu,najwyrazniej jest zapowietrzony uklad,a nie wiem ja go odpowietrzyc,nigdy tego nie robilem.Wogole jak zalalem uklad plynem,to po chwili stan spadl,odkrecajac zbiorniczek wyrownawczy,to zasysal powietrze i stan sie momentalnie dzwigal.



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » sob lis 26, 2005 17:44

ale wiesz,że najlepiej zalewać płyn na zapalonym silniku.
włączasz ogrzewanie na ful wlewasz płyn do zbiorniczka , nie czekasz aż ci zejdzie tylko odpalasz autko i dolewasz powoli w miare jak ci ubywa


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 26, 2005 17:49

są dwie przyczyny o których słyszałem złego odpowietrzania: zawieszony termostat ( nie puszcza płynu na chłodnicę i się silnik przegrzewa - wtedy wywala płyn przez korek albo gdzie znajdzie ujście. Druga to niedrożny króciec wężyka dochodzącego do zbiorniczka pod korkiem, po odkręceniu korka i włączeniu zimnego silnika powinien się z niego lać płyn. Jak się nie lej to sprawdzić drożność króćca i wężyka.
To że ci ubyło płynu po włączeniu silnika to norma i świadczy o tym że go było w układzie za mało i właśnie na skutek odpowietrzania poziom opadł, trza dolać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Rafik77

Post autor: Rafik77 » sob lis 26, 2005 17:51

o kurcze tak nie postapilem,jutro jeszcze raz spuszcze plyn i w taki sposob zaleje go,moze wtedy nie bedzie on zapowietrzony i jakies ogrzewanie moze sie pojawi.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 26, 2005 17:54

ależ nie spuszczaj tylko włącz silnik i dolewaj w miarę ubywania. Korek zakręć i odkręcaj dopiero jak widzisz ubytek.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Rafik77

Post autor: Rafik77 » sob lis 26, 2005 17:57

dobrze tak zrobie.Dziekuje za pomoc,jutro jak tylko wroce z pracy to zobacze co z tego wszystkiego wyjdzie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 353 gości