Mk2 1.8 RP+lpg Igen problem z benzyną

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Mk2 1.8 RP+lpg Igen problem z benzyną

Post autor: LeszczVW » czw lis 20, 2008 19:53

Witam po krótce opisze mój problem :(


A więc autko zakupiłem po zimie początek 2008. Co za tym idzie przestałem jeździć na benzynie. Pewnego dnia chcąc sprawdzić czy wszystko jest ok przełaczyłem na benzin a tu KOSZMAR autko na dodanie gazu reagowało tak jakby BENZYNY nie było! Dławi się, nie da się jeździć a przy odpalaniu to chodzi pare sekund i gaśnie także nie wesoło :grrr: ostatnio to na gazie trzymał mi 2tys obr ale nie zawsze.

Bylem u gazownika stwierdził ze ECU nałapał błędów tak więc zresetował kompa i było ok ale nie na długo (2dni) i jest to samo. Czytałem na ten temat i widzę że nie tylko mój RP tak wariuje i postanowilem SPRÓBOWAĆ własnymi siłami coś zdziałać sprawdziłem pare rzeczy:

-TPS pomierzony więc OK
-krokowiec wymieniony używka ale według mnie OK
-guma pod wtryskiem Si
-podciśnienia OK
-sonda wymieniona też używka
-przepustnica wyczyszczona
-czujnik niebieski też Si


czy problem tkwi w lpg ??? że nie ma wlasnego kompa i krokowca??? przypomne ze lpg I gen. Gazownik powiedział ze przy tego typie instalacji zakładają jakiś przekaźnik żeby resetował kompa ALE JA TAK NIE CHCE ma działać bez zadnych udziwnień!!!

RĘCE opadają POMOCY BRACIA bo już myśle zeby sprzedać moje autko a tego nie chce!!!!!!!!!!!!!!!!! :grrr: za wszystkie info z góry DZIEX



Awatar użytkownika
stelmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt mar 18, 2008 18:09
Lokalizacja: dęblin
Kontakt:

Post autor: stelmik » czw lis 20, 2008 20:15

dokładnie załóż przekaźnik do resetu kompa i po bólu ja tak mam i wszystko gra opis jest na forum ,RP -przekaźnik do ecu,



Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Post autor: LeszczVW » śr lis 26, 2008 18:41

ZNA ktos dobrego GAZOWNIKA w trójmieście ?? ?? ??
Ostatnio zmieniony śr lis 26, 2008 18:46 przez LeszczVW, łącznie zmieniany 1 raz.



gailbraith

Post autor: gailbraith » śr lis 26, 2008 19:52

LeszczVW, czeka Cię założenie oto takiego cuda- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44833

I nie jedź z tym do gazowników, szkoda na tych partaczy kasy, sam sobie spokojnie z założeniem takiego przekaźnika poradzisz, wszystko w tamtym temacie dokładnie pisze.

Niestety w instalacjach I generacji w silnikach RP konieczny jest taki przekaźnik, gdybyś miał instalację II generacji to "oszukiwaniem" ECU zająłby się komputer gazowy poprzez emulację sondy lambda.



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » śr lis 26, 2008 20:07

szkoda ze wczesniej nie znalazlem tego tematu bo jezdzilem RP + gaz 1 gen.

pozdrowionka dla was
LeszczVW, napisz jakie efekty czy pomoglo :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Re: Mk2 1.8 RP+lpg Igen problem z benzyną

Post autor: raf1al » śr lis 26, 2008 23:05

LeszczVW pisze:Witam po krótce opisze mój problem :(


A więc autko zakupiłem po zimie początek 2008. Co za tym idzie przestałem jeździć na benzynie. Pewnego dnia chcąc sprawdzić czy wszystko jest ok przełaczyłem na benzin a tu KOSZMAR autko na dodanie gazu reagowało tak jakby BENZYNY nie było! Dławi się, nie da się jeździć a przy odpalaniu to chodzi pare sekund i gaśnie także nie wesoło :grrr: ostatnio to na gazie trzymał mi 2tys obr ale nie zawsze.

Bylem u gazownika stwierdził ze ECU nałapał błędów tak więc zresetował kompa i było ok ale nie na długo (2dni) i jest to samo. Czytałem na ten temat i widzę że nie tylko mój RP tak wariuje i postanowilem SPRÓBOWAĆ własnymi siłami coś zdziałać sprawdziłem pare rzeczy:

-TPS pomierzony więc OK

-krokowiec wymieniony używka ale według mnie OK
-guma pod wtryskiem Si
-podciśnienia OK
-sonda wymieniona też używka
-przepustnica wyczyszczona
-czujnik niebieski też Si


czy problem tkwi w lpg ??? że nie ma wlasnego kompa i krokowca??? przypomne ze lpg I gen. Gazownik powiedział ze przy tego typie instalacji zakładają jakiś przekaźnik żeby resetował kompa ALE JA TAK NIE CHCE ma działać bez zadnych udziwnień!!!

RĘCE opadają POMOCY BRACIA bo już myśle zeby sprzedać moje autko a tego nie chce!!!!!!!!!!!!!!!!! :grrr: za wszystkie info z góry DZIEX


może wystarczy odczytać błędy i będziesz wiedział czy wszystko OK!
na gazie jak jeździsz będzie pewnie wskazywał na błąd sady !
ale moge sie mylić!



Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Post autor: LeszczVW » czw lis 27, 2008 19:13

Widze że temat ruszył i za to wielkie dzieki a ma ktos pojecie ile może kosztowac przeróbka gazu na II gen???



zegar525
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lis 27, 2008 20:53
Lokalizacja: wiskitki

Post autor: zegar525 » czw lis 27, 2008 21:44

Mam dokładnie taki sam problem ze swoim ventem. Jeżdżę nim od pięciu lat i do tej pory nie było żadnych problemów technicznych Wymieniłem cały wtrysk, zamontowałem nową pompę paliwa, a także wymieniłem użądzenie sterujące. Niestety po wymianie komputera przez dwa dni było dobrze, a jednak dolegliwości pozostały bez zmian. Sądzę, że odłączenie akumulatora spowodowało chwilową poprawę. Może pomoże moja obserwacja usterki - mianowicie wraz ze spadkiem temperatury jest coraz gorzej z odpalaniem i jazdą na benzynie. Na lpg wsystko jest ok.



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » czw lis 27, 2008 22:30

LeszczVW pisze:Widze że temat ruszył i za to wielkie dzieki a ma ktos pojecie ile może kosztowac przeróbka gazu na II gen???
wydaje mi się, że lepiej wyjdzie Ci instalacja BLOSa - sam mam i nie narzekam. Przekaźnik oczywiście załóż tak czy siak :pub:



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt lis 28, 2008 00:37

a ja slyszalem ze blos do monowtrysku to nie jest dobra sprawa, a nawet zbedny wydatek, bo co z tego ze zwiekszymy srednice przepustnicy usuwajac mikser i wkladajac blos'a jak gaz jest zatrzymywany przez wtryskiwacz, ktory znajduje sie na srodku przepustnicy

a co do benzyny to sprawa jak koledzy wyzej napisali trzeba odciac zasilanie kompa z aku i podlaczyc do cewki zaplonowej jak sie nie myle jest to 3 pin w dolnym rzedzie patrzac od strony tego metalowego klipsa w ecu


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » pt lis 28, 2008 00:43

zajac pisze:gaz jest zatrzymywany przez wtryskiwacz, ktory znajduje sie na srodku przepustnicy
nie pomyślałem o tym :-k gdzieś mam zapasowy wtrysk to spróbuję podrzeźbić coś :grin:

chociaż ja założyłem i i tak odczułem poprawę w stosunku do miksera - strata lekko ponad 6 HP na gazie w stosunku do serii chyba nie jest jakaś duża :bajer:



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt lis 28, 2008 15:54

lipass, ale jak porzezbisz to moze sie okazac ze nie bedzie auto na benzynie chodzilo bo ktos to wyliczyl i przemyslal zeby ten wtryskiwacz byl na srodku

[ Dodano: Pią Lis 28, 2008 14:56 ]
musialbys wymyslic podanie paliwa z dolotu, ale wydaje mi sie ze dawka ulegnie rozproszeniu i spora czesc osiadzie na sciankach dolotu zamiast trafic do przepustnicy


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Post autor: LeszczVW » pt lis 28, 2008 21:42

Jutro podłaczam PRZEKAZNIK zobaczymy jak bedzie CYKAŁ, teraz to nawet na gazie wariuje i to po resecie chwile jest ok a nagle z obrotów nie chce schodzic i LIPA straszna :panna:

[ Dodano: 01 Gru 2008 20:05 ]
Więc bracia przekaźnik założony pojeżdże pare dni i oblukam co i jak... mysle ze bedzie OKI trzymajcie kciuki :bigok:

[ Dodano: 07 Gru 2008 22:55 ]
A więc problem dalej jest :grrr: po dłuższej jeżdzie ze stałą predkościa nie schodzi z obrotów na gazie a benzyna przerywa dławi sie osobiscie ROZKŁADAM RECE


KOSZMAR DALEJ TRWA



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 170 gości