Jak wymontowac prawa połośke?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak wymontowac prawa połośke?
Chodzi wykrecenie tych 6 srobek z zabespieczeniem. Jest na to jakis skuteczny patent? Jedna śrubke juz przekrecilem i narazie sie wstrzymalem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn lis 24, 2008 20:23 przez CZARNY06, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 903
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
do demontażu pólosi używałem końcówki torx i połączonych trzech przedłużek prostych wciskałem torxa w śrube i pobijałem w koniec przedłużek aby dobrze weszła i grzechotką przez te przedłużki odkręcałem montaż wyglądał tak samo idzie jak po maśle tylko nie pamiętam jaki to numer torxa chyba 8mka -nie dam głowy 12wypystowa czyli drobne frezy
pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
-
- Mały gagatek
- Posty: 52
- Rejestracja: pn paź 01, 2007 18:45
- Lokalizacja: BAU
- Kontakt:
u mnie byly spline a nie torx'y
tu jest temat o tych srubach
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#2289375
tu jest temat o tych srubach
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#2289375
Ostatnio zmieniony pn lis 24, 2008 20:28 przez chase1, łącznie zmieniany 1 raz.
1,6 ABU + LPG ; 93'
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nie no jeśli nabijacie torxy albo imbusy to nie dziwne że są problemy z odkręceniem.
Trzeba mieć kłopoty ze wzrokiem albo nie wiem czym tam jeszcze żeby pchać tam torxa.
Tam jest spline (splajn) i to wcale nie tak duży moment bo z tego co kojarzę to 45 Nm. Więc mając dobry klucz to raczej żaden problem odkręcić przegub.
Trzeba mieć kłopoty ze wzrokiem albo nie wiem czym tam jeszcze żeby pchać tam torxa.
Tam jest spline (splajn) i to wcale nie tak duży moment bo z tego co kojarzę to 45 Nm. Więc mając dobry klucz to raczej żaden problem odkręcić przegub.
DariuszK pisze:musisz miec dobry niezuzyty torx, dobrze nabic,
VW//janek//VW pisze:szesc srubek to pewnie imbusy
o zgrozo.wielblad2 pisze:do demontażu pólosi używałem końcówki torx
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Ze śrubami nie
Po co?? Od razu same łebki ściąć a z odkręceniem pozostałości nie ma wtedy problemu.sHpAaKu pisze:Jak są łebki przekręcone to małą szlifiereczką mozna zrobić na łbie takiej śruby dwa wcięcia pod obcęgi i wtedy nie ma totamto - prostopadle zapięte obcęgi i śruba odkęcona.
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
jestem ciekawy jak sobie wyobrazasz szlifowanie szlifierka srub w miejscu, gdzie nie ma praktycznie miejsca na wsadzenie wiekszej oprawki do splina
no chyba ze piszac szlifierka - miales na mysli cos gabarytow dremla...
no chyba ze piszac szlifierka - miales na mysli cos gabarytow dremla...
1,6 ABU + LPG ; 93'
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
Tak wyszło jak robiłem u siebie. Obrót ośką żeby zadana śruba znalazła się na dole i dremelkiem bzyk bzyk. Potem złapałem długimi obcęgami i poszło. Jest metod od pierona, zależy kto czym dysponuje w narzędziowni: wykrętaki, można pręta przyspawać i kręcić.
No fajnie, ale jak śruba zapieczona na gwincie to obcięcie całkowite łebka co mi pomoże?palen pisze:Od razu same łebki ściąć a z odkręceniem pozostałości nie ma wtedy problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 266 gości