kompressor g60 do td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

kompressor g60 do td

Post autor: JABcok20 » śr lis 26, 2008 00:47

witam. czzy ktoś zakładał czy jest sens probować?
jakie efekty?
jakie ciśnienie ,można osiągnąć?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr lis 26, 2008 00:57

mozna, 1 bar na malym kolku, tylko po co??? bzdura, pomylka i strata czasu oraz pieniedzy. tylko ciurbo.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lis 26, 2008 01:08

jakby sensownie dobrac wielkosc gratow to polaczenie kompresor + turbo byloby ciekawe... i kosztowne


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr lis 26, 2008 12:33

Wlasnie tez cos takiego myslalem, panowie najwaznijesza rzecz kompresor w przeciwnienstwie do turbo nie robi laga, nie blokuje spalin i najwazniejsze silnik sie l;epioejn wkreca i nie traci momenu z dolu.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw lis 27, 2008 02:39

wszytko fajnie a wiesz ile wytrzymują łopaty wirnika :smoke:


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » czw lis 27, 2008 03:06

Wiem i to jest maly problem, mysle ze EATON byl by tu niezastapiony.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw lis 27, 2008 10:03

zaprzal pisze:jakby sensownie dobrac wielkosc gratow to polaczenie kompresor + turbo byloby ciekawe... i kosztowne
Prawie takie ropniaste TSI :chytry:
A KolegaJABcok20, widzę że ostro kombinuje,kompresory,bi turbo :bajer:



arwam

Post autor: arwam » czw lis 27, 2008 19:19

spawacz pisze:Wlasnie tez cos takiego myslalem, panowie najwaznijesza rzecz kompresor w przeciwnienstwie do turbo nie robi laga, nie blokuje spalin i najwazniejsze silnik sie l;epioejn wkreca i nie traci momenu z dolu.
Ale kompresor też pobiera sporo mocy co nie oznacza że się nie opłaca

[ Dodano: 27 Lis 2008 18:21 ]
po za tym wzrośnie spalanie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości