
Problem z New Beetle 1.9 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z New Beetle 1.9 TDI
Jestem posiadaczem VW NewBeetle 1.9 TDI z 1998 r (90 KM) , lecz mam w nim mały problem związany z instalacją podciśnienia. Chodzi o to, że auto do 110 km/h jest agresywne i bardzo ładnie chodzi, lecz po przekroczeniu tej prędkości jest strasznie mulaste i nie ma już tego jadu. Na komputerze wyskakuje błąd 575 (Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania). Tak jak już było w paru postach sprawdziłem przewody podciśnienia i wyczyściłem zawór N75., lecz jednak ten błąd dalej się pojawia i nie wiem, co to może być. A na dodatek przy kontroli przewodów napotkałem mały problem. Odnośnie do turbiny dochodzi tylko jeden przewód od zaworu N75 a na turbinie istnieją dwa króćce. Na jeden przypada zawór N75 a na drugi? I tu jest problem? Orientuje się może ktoś co to może być? Może to jest spowodowane tym błędem. Proszę o pomoc 

pokaż foto tych 2 króćców na turbinie bo z tego co mi wiadomo to na turbinie nie ma żadnego - jest tylko jeden na gruszce sterowania sztangą zmiennej geometrii łopatek.shifty pisze:Odnośnie do turbiny dochodzi tylko jeden przewód od zaworu N75 a na turbinie istnieją dwa króćce.
[ Dodano: 24 Lis 2008 10:47 ]
masz dokładnie taki silnik i taką turbinę jak na fotce poniżej

na fotce powyżej widać, że spływ oleju wchodzi do bloku silnika ale jak słusznie podejrzewasz olej dalej spływa do miski gdzie ponownie przez pompę jest rozprowadzany po całym układzie smarowania;
poczekamy aż będziesz miał możliwość zrobienia fotki własnej turbiny ale swoją drogą trudno mi zajarzyć o jakie dodatkowe króćce przy turbinie chodzi - jak przejrzysz np. aukcje allegro to żadnych innych króćców przy turbo na fotkach nie znajdziesz poza tym znajdującym się na gruszce gdzie z niej idzie wężyk do N75.
poczekamy aż będziesz miał możliwość zrobienia fotki własnej turbiny ale swoją drogą trudno mi zajarzyć o jakie dodatkowe króćce przy turbinie chodzi - jak przejrzysz np. aukcje allegro to żadnych innych króćców przy turbo na fotkach nie znajdziesz poza tym znajdującym się na gruszce gdzie z niej idzie wężyk do N75.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości