nierówne obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nierówne obroty
Witam
Posiadam golfa II 1.8 CL silnik RP i mam taki problem. przy odpalaniu zimnego silnika musze dodac troche gazu bo inaczej zaraz po odpaleniu silnik gasnie. Gaz musze trzymac caly czas bo jak zabiore z gazu to obroty sa bardzo nierówne i slinik praktycznie gasnie. ale gdy juz sie silnik zagdzeje oborty sa równe
co moze byc przyczyna nierównych obrotów??
prosze pomozcie
Posiadam golfa II 1.8 CL silnik RP i mam taki problem. przy odpalaniu zimnego silnika musze dodac troche gazu bo inaczej zaraz po odpaleniu silnik gasnie. Gaz musze trzymac caly czas bo jak zabiore z gazu to obroty sa bardzo nierówne i slinik praktycznie gasnie. ale gdy juz sie silnik zagdzeje oborty sa równe
co moze byc przyczyna nierównych obrotów??
prosze pomozcie
Kamil
Powietrze które dostaje się przez nieszczelności bądź niezgodnie z wymogami czyli np. zawór powietrza dodatkowego do ssania się nie zamyka (ale wtedy efekty są na ciepłym silniku) lub jest na stałe zamknięty (tak może być u Ciebie), bądź masz nieszczelny układ podciśnieniowy i tamtędy zasysa, spadł przewód od odmy albo ma dziurę itp.
Kamil12, a taką najprostszą rzecz sprawdzałeś- niebieski czujnik temperatury (ten od ssania)? Silnik krokowy też przydałoby się sprawdzić.
A gaz w autku jest?
[ Dodano: 25 Lis 2008 19:05 ]
Kamil12, fajne rzeczy do poczytania o silniku RP http://www.sendspace.pl/file/EDj6oKyK/
A gaz w autku jest?
[ Dodano: 25 Lis 2008 19:05 ]
Kamil12, fajne rzeczy do poczytania o silniku RP http://www.sendspace.pl/file/EDj6oKyK/
Ostatnio zmieniony wt lis 25, 2008 20:09 przez gailbraith, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawdzić czujniki temperatury, niebieski i czerwony na króćcu, co do lewego powietrza to przyczyn może być wiele,ale najpierw czujniki.
We wtrysku ssanie jest nieco inaczej niż w gaźniku rozwiązane, a w zasadzie nie ma czegoś takiego jak ssanie, ponieważ zarówno przy zimnym i przy gorącym silniku skład mieszanki ustawienie przepustnicy regulowane jest automatycznie przez krokowca, co można nazwać ssaniem
We wtrysku ssanie jest nieco inaczej niż w gaźniku rozwiązane, a w zasadzie nie ma czegoś takiego jak ssanie, ponieważ zarówno przy zimnym i przy gorącym silniku skład mieszanki ustawienie przepustnicy regulowane jest automatycznie przez krokowca, co można nazwać ssaniem
Ostatnio zmieniony wt lis 25, 2008 20:19 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
-
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: czw maja 08, 2008 17:27
- Lokalizacja: Meszna
U mnie jest pod listwą wtryskową ale nad rozrusznikiem od strony kabiny. Najłatwiej znaleźć ten zawór dokładnie szukając wejścia jakiegoś przewodu za przepustnicą. Zawór ten daje dodatkowe powietrze podczas "ssania". Jeśli znajdziecie ten przewód i po uruchomieniu na zimnym silniku go załamiecie aby powietrze nie mogło przepływać - silnik powinien albo zgasnąc albo zauważalnie zejść z obrotów. Zaworem tym steruje czujnik temeratury który u was niestety nie wiem u mnie niebieski.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 264 gości