Co to za wyjście z bloku silnika ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn lis 24, 2008 18:28

wiesso pisze:Podeśle jutro foty w czym siedzi ten silnik a daje słowo że mocno się zszokujecie
obstawiam trabanta :)
czy gti to można poznać jak wrzucisz kilka fotek



albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » wt lis 25, 2008 12:57

wiadomosc do sas_gti
w silnikach 1,8 GU na gazniku jest mechaniczna pompka paliwa montowana wlasnie w bloku -wiem na 100% bo taki silnik mam i pompke tez.
a w silnikach 1,8 RP jest taka wlasnie zaslepka pod pompke -kolega zmienial z jednopunktu na gaznik i tam zamontowalismy mechaniczna pompke paliwa
Ostatnio zmieniony wt lis 25, 2008 12:59 przez albert1973, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
czarna małpa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 585
Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

cdn...

Post autor: czarna małpa » wt lis 25, 2008 13:05

Ja wlasnie przerabiam podobny temat,tyle ze ja laduje silniczek 1.8 ABS,one tez byly na wtrychu,i jest tam ta zaslepka,a dokladnie byla,juz ja zdjelismy,i tam walsnie zamierzamy wsadzic pompke paliwka.


Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......

wiesso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pn lis 24, 2008 14:35
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

silnik

Post autor: wiesso » wt lis 25, 2008 13:32

Uwaga uwaga jako pierwsze to dokładne foty mojego silnika i czekam na info czy to gti czy nie gti oraz co to za wyjście z bloku./299/a238c337a064c151m.jpg[/IMG][/URL] Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 25 Lis 2008 12:37 ]
Prawie jak Trabant :) Obrazek
Ostatnio zmieniony śr lis 26, 2008 10:46 przez wiesso, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lis 25, 2008 17:30

hehe obstwialem trabanta bo widzialem ostanio takie ogloszenie
W sumie i to z tektury i to :p ale czegos takiego sie nie spodziewałem :)

Wracajać do sedna to niestety z tych fotek wynika ze to nie jest motor gti tylko zwykły RP (czyli monwtrysk 90 KM) montowany w golfach GT a nie GTI

[ Dodano: Wto Lis 25, 2008 16:31 ]
wiesso, mi ten link nie działa



wiesso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pn lis 24, 2008 14:35
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: wiesso » wt lis 25, 2008 18:01

Ale Ale nie sugerujcie się osprzętem bo ten jest faktycznie od RPKA i sam go montowałem. chodzi o to czy po bloku można poznać.

A pozatym może znacie kogoś z okolic warszawy co mi fachowym okiem rzuci n silnik i podreguluje to i owo.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lis 25, 2008 18:43

wiesso pisze: chodzi o to czy po bloku można poznać
da się tylko po nr które masz ponoć zatarte. Chyba że porównasz tłoki z takimi które wiesz na pewno że są z gti (różnica w stopniu sprężania między gti a resztą wynikała między innymi właśnie z mniej podebranych tłoków)
Jesli chodzi o głowcię to moze zmierzyć średnicę zaworów.
Czy głowica w z tyłu miejca na wtryski??

Nie rozumiem jednego. Mówisz ze to gti. To czemu montujesz do niego kolektor od monotryskowego RPka. Na jakik kompie chesz zeby to potem chodziło?
Bo jesli okaze sie ze to faktycznie silnik gti (107 albo 112 km ) to po tych zabiegach które z nim robisz będziesz miał zwykłego RPka na dużych zaworach i się to trochę mija z celem.
Mam rozumieć że miałeś tylko blok i głowuicę a całej reszty , tzn układu wtryskowego, wiazek i kompa nie było?
Ostatnio zmieniony wt lis 25, 2008 18:45 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Mundex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lis 20, 2008 22:11
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Re: Co to za wyjście z bloku silnika ?

Post autor: Mundex » wt lis 25, 2008 18:46

wiesso pisze:Witam

Składam silnik od G II 1.8 GTI ( ponoć GTI) niestety pajace zdarły nr. OK więc kupiłem całego golfa RP 1.8 monowtrysk i przełożyłem cały osprzęt.
Dziwna sprawa wszystko pasuje ideaalnie, ale została mi jedno wyjście od wody z bloku silnika.
Jest to wyjście koło filtra oleju. W innych silnikach 1.8 jest to zaślepione albo wcale tego nie ma. Co mam z tym zrobić ? zatkać czy włączyć gdzieś w układ a jeśli tak to gdzie?

pozdrawiam

Wiechu



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lis 25, 2008 18:49

co wniósł do sprawy ten cytat?? :bajer:

[ Dodano: Wto Lis 25, 2008 17:50 ]
gti z osprzętem od RPka to już nie gti :p ale nie wiem czy o to ci chodziło

[ Dodano: Wto Lis 25, 2008 17:51 ]
teraz na pierwszym foto widzę że w głowie nie masz z tyłu miejsc na wtryski więc to raczej kolejny fakt który mówi że głowica od gti nie jest
Ostatnio zmieniony wt lis 25, 2008 18:52 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



wiesso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pn lis 24, 2008 14:35
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: wiesso » wt lis 25, 2008 20:10

ok skoro ustaliliśmy że to nie GTI ;( tzn że na tych gratach od RPka powinien gadać prawidłowo?

Tak zgadza się - miałem tylko goły silnik a całą resztę przewaliłem od RPka

A jeżeli to gti to czy wystarczy podmienić komputer sterujący ?

i pozostaje pierwszy temat tych wyjść obok filtra oleju- czy to mogę zaślepić?
Ostatnio zmieniony wt lis 25, 2008 20:14 przez wiesso, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lis 25, 2008 20:26

wiesso pisze:i pozostaje pierwszy temat tych wyjść obok filtra oleju- czy to mogę zaślepić?
sas_gti pisze:wiesso, mi ten link nie działa


[ Dodano: Wto Lis 25, 2008 19:27 ]
wiesso pisze:A jeżeli to gti to czy wystarczy podmienić komputer sterujący ?
nie, nie bedziesz miał gdzie zamontować wtrysków. będzie brakować jeszcze miedzy innymi przepływomierza. Ale raczej ci to nie grozi bo to nie gti . Pozałem to po braku miejsc na wtryski w głowicy ale może jestem w błędzie.



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » wt lis 25, 2008 23:32

sas_gti pisze:...Pozałem to po braku miejsc na wtryski w głowicy ale może jestem w błędzie...
Masz rację, główka jest od monowtrysku. Wszystkie GTI od 105KM do 160KM 8V miały takie otworki w czapce:

Obrazek


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

wiesso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pn lis 24, 2008 14:35
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: wiesso » śr lis 26, 2008 10:50

nie sugerujcie się nie działającymi linkami. nie mam pojęcia czemu wyskakują. Niemniej wszystkie fotki które chciałem pokazać są widoczne.

DZIĘKI PANOWIE SILNIK ODPALIŁEM !!! działa co prawda niezbyt równo ale to pewnie kwestia regulacji.

pozdrawiam

Wiechu

[ Dodano: 26 Lis 2008 09:54 ]
Obrazek
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony śr lis 26, 2008 10:58 przez wiesso, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr lis 26, 2008 12:16

wiesso pisze:DZIĘKI PANOWIE SILNIK ODPALIŁEM !!! działa co prawda niezbyt równo ale to pewnie kwestia regulacji.
nie ma sprawy
Wiesiek ale wariat z Ciebie :D obejrzałem sanki :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 91 gości