Problem z silnikiem ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z silnikiem ALH
Niestety brakuje mi w bloku (z lewej strony, z tyłu, za rozrządem, przy kolektorze) takiego wystającego odlewu do którego można przymocować jedną ze śrub od łapy silnika ;(
W związku z tym muszę chyba kupić używany silnik ALH 90KM bez osprzętu.
Mocowanie na jednej tylko śrubie to straszna lipa! mimo, że z prawej strony niczego nie brakuje i się trzyma. A może da się tam dospawać coś takiego???
Czy silnik musi być koniecznie z MK4?
Czy może być z samochodu innej marki? Jeśli tak to jakiej?
Dzięki za pomoc
W związku z tym muszę chyba kupić używany silnik ALH 90KM bez osprzętu.
Mocowanie na jednej tylko śrubie to straszna lipa! mimo, że z prawej strony niczego nie brakuje i się trzyma. A może da się tam dospawać coś takiego???
Czy silnik musi być koniecznie z MK4?
Czy może być z samochodu innej marki? Jeśli tak to jakiej?
Dzięki za pomoc
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: Problem z silnikiem ALH
pękające ucho to zasługa macherów od rozrządu którzy nie dokręcili łapy. Możesz zmienić silnik na motor z Ibizy, leona, Cordoby, Golfa lub znam przypadki pospawania i co najważniejsze działa to.gelek82 pisze:Niestety brakuje mi w bloku (z lewej strony, z tyłu, za rozrządem, przy kolektorze) takiego wystającego odlewu do którego można przymocować jedną ze śrub od łapy silnika ;(
W związku z tym muszę chyba kupić używany silnik ALH 90KM bez osprzętu.
Mocowanie na jednej tylko śrubie to straszna lipa! mimo, że z prawej strony niczego nie brakuje i się trzyma. A może da się tam dospawać coś takiego???
Czy silnik musi być koniecznie z MK4?
Czy może być z samochodu innej marki? Jeśli tak to jakiej?
Dzięki za pomoc
Osobiście proponuje pospawać to elektrodą wolframową. Spaw żeliwa jest wówczas tak twardy że można mocno zdziwić się.
pozdr
www.vagtune.pl tel. 502730289
Bez problemu , zmieniasz motor a osprzęt zakładasz ze swojego ALHgelek82 pisze:Czy po wyjęciu silnika ALH mogę włożyć silnik AGR ?
Czym te silniki się od siebie różnią?
Czy będzie potrzeba jeszcze grzebania coś w komputerze?
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
co masz na myśli mówiąc o tym sterowniku? chodzi o soft w kompie?
czyli wystarczy, że wymontuje ALH z tą głowicą co jest (pozostały osprzęt zostaje) i zakładam ASV z nową głowicą do którego podłączam osprzęt ?
gdzie mogę znaleźć jakieś info, rysunki, schematy różnic silników ALH, AGR, ASV ?
tyle ich jest i żadnych konkretnych info
czyli wystarczy, że wymontuje ALH z tą głowicą co jest (pozostały osprzęt zostaje) i zakładam ASV z nową głowicą do którego podłączam osprzęt ?
gdzie mogę znaleźć jakieś info, rysunki, schematy różnic silników ALH, AGR, ASV ?
tyle ich jest i żadnych konkretnych info

dokładnie - w ASV jest mocniejszy,gelek82 pisze:co masz na myśli mówiąc o tym sterowniku? chodzi o soft w kompie?
silniki ALH i ASV są identyczne i osprzęt również identyczny, różnica polega tylko na innych wtryskiwaczach i mocniejszym programie,
przyłączę się do pytaniagelek82 pisze:gdzie mogę znaleźć jakieś info, rysunki, schematy różnic silników ALH, AGR, ASV ?
tyle ich jest i żadnych konkretnych info

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości