mk3 problem... o co moze chodzic ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Bati

mk3 problem... o co moze chodzic ?

Post autor: Bati » wt lis 15, 2005 23:03

siema, jestem tu nowy, mam golfa III '94r 1,8 sprowadzonego. Od niedawna mam z nim problem. Gasnie mi podczas jazdy, no i mam problemy zeby go odpalic ponownie ale zawsze za ktoryms tam razem zalapie. Przejade "kawalek" i znow gasnie. Najpierw zmienilem w nim filtr paliwa bo wyjezdzilem paliwo do 0 (myslalem ze sie dlawi bo paliwa nie dostaje przez zanieczyszcony filtr). Potem zauwazylem ze ta uszczelka pod kolektrorem jest ... a raczej jej nie ma ;] wymienilem to wszysko, przedmuchalem przewody sprezarka, wyczyscilem kolektor. No i znow na odcinku 10 km zgasl mi 4 razy. Aha przed wymiana tych czesci wiedzialem juz ze mi gasnie i raczej go oszczedzalem zeby dojechac do warsztatu, ale zjechal mi maluch to chcialem go wyprzedzic i podzasz redukcji z 5 na 4 zgaasl... odpalilem go i po zmianie na 2 bieg albo przed cos mi szczelilo pod maska, ale nie zgasl wiec jechalem dalej, zeby dojechac ... Co to moze byc ?? Co wymienic, na co zwrocic uwage...



[ Dodano: Wto Lis 15, 2005 22:08 ]
fajny (link) filmik:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 12&q=rally



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt lis 15, 2005 23:26

Może panikuję,ale czy nie przytarłeś pompy paliwowej?może podaje za mało benzny?cza by zmierzyć ciśnienie na przewodzie paliwowym ....Daj znać co tam ustalisz



Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » wt lis 15, 2005 23:56

Sprawdz czyjnik halla czesto pada i jest przyczyna takich rzeczy


_______________________________
www.stylepoznan.com

Bati

Post autor: Bati » śr lis 23, 2005 14:38

bylem sprawdzic elektronike, podpieli go do kompa ale nie bylo zadnych nieprawidlowsci. Koles mowil ze moga byc 2 przyczyny tego, dal mi na probe inna cewke zebym sprawdzil czy to cos da a jak nie to wymieni mi czujnik hella. Ale mam banie, bo kumpel mi mowil ze on mial w swoim aucie takie same objawy ale przeczyscil przewody paliwowe, bak, wymienil filtr i bylo ok (czyli zrobil prawie to co ja, tylko ja nie ruszalem wogule pompy). Ale ci goscie z elektroniki mowili ze jak dalej mi bedzie gasl na tej nowej cewce to zebym przyjechal do nich zostawil auto i oni sprawdza, jak to czujnik bedzie nawalal to zmienia a jak nie to dadza mi znac, czyli prawidlowo ;]



Cather
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob wrz 10, 2005 13:55
Lokalizacja: Dąbrowa

Post autor: Cather » pt lis 25, 2005 20:50

Miałem coś podobnego u siebie w golfie III 97 rok, np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowań, jak wyrzuciłem na luz z 3 lub 4 lub 5 biegu to od razu mi gasł, oprócz tego jak chodził na luzie bez gazu, to wskazówka obrotomierza nie stała w miejscu raz były szybsze obroty raz wolniejsze, pojechałem do elektryka i sie okazało ze jakiś moduł zapłonu, powiedział mi że wymiana na nowy jest droga bardzo i zaproponował że go naprawi za 80 zł i pomogło samochód nie gaśnie, równo pracuje. Jest git:D:D:D:D. Pozdro dla wszystkich VolksVagenowców



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » pt lis 25, 2005 20:55

Może to być cewka zapłonowa lub moduł zapłonu...


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » sob lis 26, 2005 01:19

Proponuję jeszcze przeczyścić sitko przy pomce paliwa, jednemu pomogło.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
Cizes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 11:29
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: Cizes » sob lis 26, 2005 06:21

Kumpel miał taki sam przypadek tylko że po czasie juz nie mógł nim jechać. tylko zapalał i gasnął po ok 3 sek. Nie miało to związku z układem paliwowym bo nieważne czy na wolnych obrotach czy na pełnym gazie po ok 3 sek gasnął. Przełozyliśmy z drugiego golfa no prawie całą elektryke i nic jak sie okazało nad ranem... kostka stacyjki była lekko wysunieta i to był cały ból tego samochodu i 8 h pracy na nic :-)



Awatar użytkownika
Pragos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob lis 12, 2005 14:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pragos » sob lis 26, 2005 20:11

powody, co to moze byc:
-brudy na ssaku pompy paliwa /w baku/
-spieprzona cewka z modułem,
-pekniety przewod wysokiego napiecia
-czujnik halla,
Stary walczyłem z podobnym problem 2 miech ALE UDAŁO SIE
!!!
U mnie okazał sie najpierw czujnik halla, a potem cewka z modułem. Na twoim miejscu wymieniłbym najpierw halla, a potem cewke z modułem
Pozdrawiam i zycze powodzenia.


Driver wanted!!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 26, 2005 20:23

Bati pisze:cos mi szczelilo pod maska,
ja bym obstawiał jednak brak iskry. Chwilowy np. Miałem coś takiego i kable WN były Nic nie piszesz czy je sprawdzałeś. Vag usterek w wyskim napięciu ( z wyj pierwotnego uzwojenia cewki nie wykaże. Może zejdziesz sobie po ciemku do autka, odpalisz silnik i popatrzysz czy pod maską coś koło kabli, kopułki, świec nie błyska. Jeśli tak to byłbyś " w domu". Jestem zwolennikiem zaczynania diagnozy od najprostszych rzeczy

[ Dodano: Sob Lis 26, 2005 7:24 pm ]
aha. Z przedmuchiwaniem sprężarką to uważaj. Można co nieco rozpieprzyć, co zdarzyło się mojemu kumplowi w BMce


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
sadek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 13:50
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: sadek » sob lis 26, 2005 21:09

Ja obstawiam czujnik halla, sam mialem identyczne problemy z gaśnieciem, działo sie to tez przy gwałtownym przyspieszeniu i odrazu wyhamowaniu albo przy jakims lekkim wyskoku. Nie wiem czemu ale po wymianie czujnika bardzo rzadko - ale jednak tez mi gaśnie... Lipa:/ Pozdro.
Ostatnio zmieniony sob lis 26, 2005 21:11 przez sadek, łącznie zmieniany 1 raz.


katowanie na śniadanie:)

filipan

Post autor: filipan » sob lis 26, 2005 21:11

pierwsza zecza to to sprawdz kopolke ,palec , i kable wysokiego napiecia.Jezeli oo jest dobre, a mysle zo cos jest uszkodzone,to sprawdz cewke. mysle ze przycyna lezy w pradzie.Jezeli jest inaczej, to napisz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 26, 2005 21:13

Właśnie. Ludzie rzadko odnawiają wątki żeby informować o skuteczności porad. A to byłoby pouczające.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Bati

Jednak to byla pompa paliwowa

Post autor: Bati » ndz gru 04, 2005 02:13

Jednak to byla pompa paliwowa, ale na tym nie skonczyly sie moje problemy i wydatki, "pekly" podzuszki pod silnikiem 2 i 4 (biegi) bardzo plytko wchodza 5 nie wskakuje wcale ... :/ czeka mnie kolejna wizyta u mechanika. mam nadzieje ze to koniec usterek bo ostatnio wcale tym autem nie jezdze chyba ze do mechanikow... Dzieki za wiadomosci



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 221 gości