Na zimnym lekko dławi, cieżko ruszyc na cieplym strzala
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:50
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
Na zimnym lekko dławi, cieżko ruszyc na cieplym strzala
Witam!!
Mój mk3 to 1.8 90KM ABS, teraz gdy zrobiło sie troche chłodniej od jakiegos czasu mam następujace objawy:
- na zimnym silniku samochód poprostu nie chce jechać, strasznie ciezko ruszyć trzeba wkrecac go bardziej na obroty, bo obroty jakby same "ciągnęły" do dolu i silnik gasl, przy jechaniu zmieniam bieg dodaje gazu i się troszke dławi
Objawy te kompletnie znikają gdy silnik jest rozgrzany, zrobilem teraz 40km i auto zapiernicza jak burza, od wolnych obrotow ladnie sie wkreca, przyjemnie sie rusza itp.
Co moze w nim siedziec ? Podpowiedzcie prosze
Mój mk3 to 1.8 90KM ABS, teraz gdy zrobiło sie troche chłodniej od jakiegos czasu mam następujace objawy:
- na zimnym silniku samochód poprostu nie chce jechać, strasznie ciezko ruszyć trzeba wkrecac go bardziej na obroty, bo obroty jakby same "ciągnęły" do dolu i silnik gasl, przy jechaniu zmieniam bieg dodaje gazu i się troszke dławi
Objawy te kompletnie znikają gdy silnik jest rozgrzany, zrobilem teraz 40km i auto zapiernicza jak burza, od wolnych obrotow ladnie sie wkreca, przyjemnie sie rusza itp.
Co moze w nim siedziec ? Podpowiedzcie prosze
VW :)
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:50
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
T.O.B.I., jeszcze jedna sprawa, otóz teraz gdy auto stało na polu i dobrze ostygło, troche zmarzło, odpaliłem jadę i gdy pojawiły się objawy o których wspominałem, czyli ciężko ruszyc na zimnym silniku bo auto jakby chciało zgasnąć, stanąłem na poboczu i odpiąłem czujnik temperatury ten w króćcu na wierzchu, obroty lekko się podniosły (na ssaniu mialem ponad 1000) zamknąłem maskę ruszam aby sprawdzić czy jest poprawa i odziwo:
- autem normalnie mozna ruszyc, nie dławi na zimnym ma od razu "kopa" z niskich obrotów, ale wiadomo, ze tak jezdzil nie bede wiec czujnik podpialem jak sie silnik zagrzał i obroty spadly do lekko ponad 800 czyli tak jak powinny
Tutaj pytanie, czy to czujnik moze byc wadliwy ? Chociaz auto normalnie na zimnym chodzi na ssaniu pozniej spada stopniowo wiec ? czujnik jakby dobrze pracował...
- autem normalnie mozna ruszyc, nie dławi na zimnym ma od razu "kopa" z niskich obrotów, ale wiadomo, ze tak jezdzil nie bede wiec czujnik podpialem jak sie silnik zagrzał i obroty spadly do lekko ponad 800 czyli tak jak powinny
Tutaj pytanie, czy to czujnik moze byc wadliwy ? Chociaz auto normalnie na zimnym chodzi na ssaniu pozniej spada stopniowo wiec ? czujnik jakby dobrze pracował...
VW :)
Sprawdź omomierzem czujnik. Podaję temperatury i przedziały oporności jakie powinien pokazywać omomierz.
Temperatura opór
0st 5k-6k
10st 3k-4k
20st 2k-3k
.
.
50st 750-900omów
70st 400-500omów
80st 300-350omów
90st 200-300omów
Temperatura opór
0st 5k-6k
10st 3k-4k
20st 2k-3k
.
.
50st 750-900omów
70st 400-500omów
80st 300-350omów
90st 200-300omów
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
tak rezystancje są takie same, ale z tego co mówisz czujnik działa dobrze bo zwiększają się obroty po odpięciu, sprawdź czujnik temperatury powietrza, jest koło wtrysku nad przepustnicą, powinien mieć takie same wartości przy tej samej temperaturze jak cieczy chłodzącej
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 246 gości