Kilka photo Zaprzalowego SB na Holsset HX27W

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw lis 20, 2008 14:43

zaprzal pisze:chlodnica wody z benzyny, IC z T5 ale dwa razy grubszy niz zwykly, auto ma poteznego laga :) i jak to Borys okreslil "jest tragicznie glosne" ;p wczoraj dziewczyna na 9 pietrze uslyszala jak podjezdzam pod blok :p
Tylko czemu jest takie głośne? Niby turbina tłumi i zwykle z przelotem nie ma problemów? Czy duża turbina gorzej tłumi? Jak tam wrażenia z jazdy? Może jakiś mały filmik, albo chociaż szacunkowy czas 0-100 ... :food: :helm:


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lis 20, 2008 17:25

adam16v pisze:Tylko czemu jest takie głośne? Niby turbina tłumi i zwykle z przelotem nie ma problemów? Czy duża turbina gorzej tłumi? Jak tam wrażenia z jazdy? Może jakiś mały filmik, albo chociaż szacunkowy czas 0-100 ... :food: :helm:
po to sie zaklada duze turbo, żeby nie dlawilo wydechu

wrazenia ok, na zimowkach 185/60 troche plywa na wodzie w taka pogode jak dzis. czekam na pierwsze problemy z glowica ;p


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » czw lis 20, 2008 17:58

zaprzal, Twoje podejcsie do samochodu mi sie bardzo podoba, nic nie piszesz ze cos robisz, nie mowisz ile to wyciagniesz z 1.6 a tu nagle maly przyrost mocy :bajer:

zaprzal pisze:czekam na pierwsze problemy z glowica ;p
ja sie dziwie ze to jeszcze jezdzi :helm:
Ostatnio zmieniony czw lis 20, 2008 17:58 przez Włochaty, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw lis 20, 2008 18:51

zaprzal pisze:czekam na pierwsze problemy z glowica ;p
Zmieniasz wtedy na głowicę z 1.9TD? Słyszałem że są wytrzymalsze i podchodzą do 1.6TD


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » czw lis 20, 2008 19:17

adam16v pisze:
zaprzal pisze:czekam na pierwsze problemy z glowica ;p
Zmieniasz wtedy na głowicę z 1.9TD? Słyszałem że są wytrzymalsze i podchodzą do 1.6TD

prosze was zaprzal nie będzie grzebał w takim małym traktorze

w garzu lezy silnik tdi z mana turbo nitro pincet kuni będzie swap to jest dla zmylenia przeciwników :rotfl:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lis 20, 2008 22:45

adam16v pisze:Zmieniasz wtedy na głowicę z 1.9TD? Słyszałem że są wytrzymalsze i podchodzą do 1.6TD
jak mnie zasponsorujesz to zmienie ;) a tak serio to mialem na mysli problemy z uszczelka pod glowica. Nie wiem czy z 1.9 sa wytrzymalsze, ja z kolei slyszalem, ze czesciej pekaja niz te z 1.6 ale ile w tym prawdy to nie wiem ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt lis 21, 2008 14:26

Niby metalowa z 1.9 td Ma być wytrzymalsza... ale ja jadę jak narazie na standardowej z 1.6td i jakoś przedmuchów jeszcze nie mam.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » pt lis 21, 2008 17:03

adam16v pisze:Niby metalowa z 1.9 td Ma być wytrzymalsza... ale ja jadę jak narazie na standardowej z 1.6td i jakoś przedmuchów jeszcze nie mam.

Ale nie kręcisz jak my :food:
Dawaj powietrza i koksu a MOC BĘDZIE Z TOBĄ przez chwilę
:rotfl:

Ale po zmianie uszczelki i sprzęgła już tylko widoku korbowodów na wierzchu się będziesz bał :jezor:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lis 21, 2008 18:39

adam16v pisze:Niby metalowa z 1.9 td Ma być wytrzymalsza... ale ja jadę jak narazie na standardowej z 1.6td i jakoś przedmuchów jeszcze nie mam.
mam stalowa


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob lis 22, 2008 03:26

w takich akcjach niema raczej znaczenia czy to uszczelka z 1,6 czy z 1,9....EGT to jest ból !! I to najwiekszy jesli chodzi o problemy z uszczelką ! Do takich modów wskazany porting i jakis sportowy wałek.....bardzo mocno obniża EGT.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lis 22, 2008 11:18

aw69 pisze:Do takich modów wskazany porting i jakis sportowy wałek.....bardzo mocno obniża EGT.
wtedy dolewa sie paliwa na wiekszy power i znow mamy to samo ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob lis 22, 2008 12:55

to sie robi wtrysk wody z metanolem i juz po egt :grin:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lis 22, 2008 13:38

lepiej łyk etanolu :green_fuck:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » sob lis 22, 2008 16:32

zaprzal pisze:lepiej łyk etanolu :green_fuck:
nie mylić z metanolem


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości