Ale po 3tys km chyba drugi jest jak nówka...ksorzel pisze:amory wymienia sie od razu z obu stron bez wzgledu na to czy jeden jest dobry czy nie
MK3 - PRZYGODA Z KRAWĘŻNIKIEM - PROSZĘ O PORADĘ
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Jeżeli rzeczywiście jest po 3 tysia i auto nie było męczone, to można jeszcze warunkowo pomyśleć nad zostawieniem prawego amora, pod warunkiem, że kupi się dokładnie taki sam (ten sam typ, producent).
W tym wypadku przełożyłbym prawy (dobry) na lewą stronę samochodu (są chyba zamienne? rozróżnia się chyba tylko przód-tył, a nie prawy-lewy). Po prostu prawe zużywają się szybciej (więcej dziur jest z prawej - pobocza, krawężniki przy parkowaniu, dziury) niż na środku drogi. A nowy dałbym na prawą stronę auta. I w ten sposób w miarę upływu czasu i rosnącego przebiegu różnica w stopniu zużycia amorów malałaby - dopuszczalna różnica to 20 % skuteczności tłumienia pomiędzy lewym a prawym (zwykle prawe amory są wyraźnie bardziej podniszczone: ja miałem po badaniu skuteczność prawych: 51% przód, 49 % tył, a lewych 71 % przód i 69 % tył - ale to po 150 tysia w aucie z 1991 r. I tak mam już teraz wszystkie wymienione na nowe sachsy gaz dwururowe).
W tym wypadku przełożyłbym prawy (dobry) na lewą stronę samochodu (są chyba zamienne? rozróżnia się chyba tylko przód-tył, a nie prawy-lewy). Po prostu prawe zużywają się szybciej (więcej dziur jest z prawej - pobocza, krawężniki przy parkowaniu, dziury) niż na środku drogi. A nowy dałbym na prawą stronę auta. I w ten sposób w miarę upływu czasu i rosnącego przebiegu różnica w stopniu zużycia amorów malałaby - dopuszczalna różnica to 20 % skuteczności tłumienia pomiędzy lewym a prawym (zwykle prawe amory są wyraźnie bardziej podniszczone: ja miałem po badaniu skuteczność prawych: 51% przód, 49 % tył, a lewych 71 % przód i 69 % tył - ale to po 150 tysia w aucie z 1991 r. I tak mam już teraz wszystkie wymienione na nowe sachsy gaz dwururowe).
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Dokładnie tak bym zrobił na Twoim miejscu. Co to jest 3tys dla amortyzatora? - Prawie nic.
PozdróVWka
PozdróVWka
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:14
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
może ktoś powiedziec o co chodzi ze szkodą całkowitą? i przy okazji chciałbym się dowiedziec jak to jest z szkodą kasacyjną kiedy moge taką dostać,jesliktoś we mnie wjedzie,i czy można sie od tego odwołać. dzieki za pomoz z góry
Jest: Passat B4 1.8 +lpg '94
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
W szkodzie całkowitej nie chodzi o to, że jeżeli koszt naprawy przewyższa 80% wartości auta, wtedy szkoda uważana jest za całkowitą. Oczywiście PZU nalicza koszty naprawy z użyciem oryginalnych części i bierze pod uwagę wartość auta, którą same w jakiś magiczny sposób wyliczy i jest ona (wartość auta) kosmicznie niska.
Nikt nie zabiera wtedy uszkodzonego autka. Po prostu PZU wypłca te 80% wartości autka i możesz z kasą i z samochodem robić co Ci się podoba.
PozdróVWka
Nikt nie zabiera wtedy uszkodzonego autka. Po prostu PZU wypłca te 80% wartości autka i możesz z kasą i z samochodem robić co Ci się podoba.
PozdróVWka
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:14
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
czyli moge z autkiem robvić co mi sie podoba,czyli moge w jakiś sposób go naprawić i dalej nim jeździć,czy musze go wyrejestować. bo znajomy ma beczke starą,i ma bok cały przejechany(4elementy) i ne ie czy iść do ubezpieczalni bo mu żal autka:) i jescze takie pytanie,bo słyszałem że są 2rodzaje szkód kasacyjnych,jedna że wypłacaja i robie c chce,i druga że auto niema prawa rejestracji. nie wiem za bardzo o co chodzi więcjeśli można to poprosze o pomoc:)
Jest: Passat B4 1.8 +lpg '94
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Ja spotkałem się tylko ze szkodą całkowitą. A Twój kolega niech Audi zgłasza do ubezpieczalni - niekt mu nie zabroni jeździć autkiem po naprawie. Szkoda całkowita oznacza że według ubezpieczyciela nie opłaca się naprawiać auta, ale wiadomo jak jest - mają własne cenniki i wyliczają to na swój sposób. Tak że niech Twój kolega bierze odszkodowanko, maluje samochód i jeździ spokojnie dalej
PozdróVWka
PozdróVWka
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Spoko, ale ile zużył się ten amortyzator? Moim zdaniem zaledwie kilka procent. Sprawdź w swoim autku amortyzatory to okaże się że ich zużycie różni się o te kilka procent. Moim zdaniem tej różnicy się nie zauważyfibolek pisze:Tak B_O_N_K ale zawiecha powinna być identycznie takasama chodzi mi o amorki.A mimo to nawet po tych 3tys kilometrów ten dobry jest zużyty(lekko) więc jak wstawisz tylko jeden nowy to zawiecha nie będzie tak samo reagować rozumiesz.Dlatego się wynmienia kompletami.
PozdróVWka
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości