Witam !
poszukuję opisu łącza zegarowego do golfa z 1990r 1,3
a konkretnie styku na którym powinny być impulsy ster. orotomierza
o ile są , bo jak wiadomo model ten nie był w niego wyposarzany ,
co zamierzam uczynić stosując obrot z poldka po wcześniejszym
skorygowaniu jego wymiarów.
dzięki z góry !
OPIS ŁĄCZA ZEGAROWEGO DO MKII
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
prosze bardzo tu masz caly pinout wtyczki z tego forum link:
http://www.vwgolf.pl/ szukajw poradach
a Tu masz juz opis:
1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika.
3. Masa ze styku 31 przelacznika swiatel
4. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 1 (jesli auto jest w niego wyposazone)
5. Masa - jak w pinie 3
6. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 2 (jesli auto jest w niego wyposazone)
7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wyjscie (brak jesli jest linka)
8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara
9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara
10.Syngal obrotomierza - z cewki (benzyna) lub z wyjscia W alternatora (diesel)
11.+12V - zacisk 30 - plus z akumulatora.
12.+12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel.
13.+12V - zacisk 15 - plus pojawiajacy sie po przekreceniu stacyjki w pozycje wlacz.
14. pusty
15.Do przelacznika wskazan MFA (jesli auto jest w niego wypozazone)
16.Lampka kontrolna ladowania alternatora - zacisk d+ altetnatora lub pin 61 w panelu sterowania.
17.Czujnik temperatury oleju (jesli auto jest w niego wyposazone)
18.Wskaznik hamulca recznego lub pasow bezpieczenstwa (o ile auto jest w nie wyposazone)
19.Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod sygnalowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
20.Wskaznik nagrzania swiec zarowych (tylko w przypadku diesla)
21.Wskaznik poziomu paliwa w baku
22.Kierunkowskaz lewy
23.Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej
24.Kierunkowskaz prawy
25.Kontrolka swiatel drogowych (dlugich)
26.Wskaznik spalania sredniego (jesli auto jest w niego wyposazone)
27.Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wejscie (brak jesli jest linka)
28.pusty
http://www.vwgolf.pl/ szukajw poradach
a Tu masz juz opis:
1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika.
3. Masa ze styku 31 przelacznika swiatel
4. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 1 (jesli auto jest w niego wyposazone)
5. Masa - jak w pinie 3
6. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 2 (jesli auto jest w niego wyposazone)
7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wyjscie (brak jesli jest linka)
8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara
9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara
10.Syngal obrotomierza - z cewki (benzyna) lub z wyjscia W alternatora (diesel)
11.+12V - zacisk 30 - plus z akumulatora.
12.+12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel.
13.+12V - zacisk 15 - plus pojawiajacy sie po przekreceniu stacyjki w pozycje wlacz.
14. pusty
15.Do przelacznika wskazan MFA (jesli auto jest w niego wypozazone)
16.Lampka kontrolna ladowania alternatora - zacisk d+ altetnatora lub pin 61 w panelu sterowania.
17.Czujnik temperatury oleju (jesli auto jest w niego wyposazone)
18.Wskaznik hamulca recznego lub pasow bezpieczenstwa (o ile auto jest w nie wyposazone)
19.Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod sygnalowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
20.Wskaznik nagrzania swiec zarowych (tylko w przypadku diesla)
21.Wskaznik poziomu paliwa w baku
22.Kierunkowskaz lewy
23.Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej
24.Kierunkowskaz prawy
25.Kontrolka swiatel drogowych (dlugich)
26.Wskaznik spalania sredniego (jesli auto jest w niego wyposazone)
27.Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wejscie (brak jesli jest linka)
28.pusty
president J.F.K.II oraz lemm at 2001 na mk3 :)
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
A nie pisałeś już kiedyś pod innym nickiem. Bo był już temat o tej samej terści. I w nim też napisałem, że po co bawić się w obrotomierze z poldka, jak mozna wyciągnąć obrotomierz z golfa i wstawić go do naszych zegarów. I nie masz problemów w wielkością i z wyglądem. I napewnio łatwiej go podłączyć Po co sobie życie utrudniać.ajro pisze:Witam !
poszukuję opisu łącza zegarowego do golfa z 1990r 1,3
a konkretnie styku na którym powinny być impulsy ster. orotomierza
o ile są , bo jak wiadomo model ten nie był w niego wyposarzany ,
co zamierzam uczynić stosując obrot z poldka po wcześniejszym
skorygowaniu jego wymiarów.
Kris pamietaj aby:
chcesz wymienic licznik musisz miec taka sama liczbe kostek do podlaczenia licznika gdyz do roku 1989badajze robili liczniki na 2 wtyczki po wrzesniu 1989 byl juz na jedna wtykcze nalezy pamietac by przelozenie bylo takie samo jak w poprzednim liczniku czyli 935 950 glownie takie choc byly jeszcze 1035 choc nie jestem pewien jesli obrotomierz Tobie by nie chodzil (bo nie zawsze musi ) musialbys ciagnac od cewki kabel by obrotek chodzil najwazniejsze by licznik mial to same przelozenie i aby liczba wtyczek byla taka sama
chcesz wymienic licznik musisz miec taka sama liczbe kostek do podlaczenia licznika gdyz do roku 1989badajze robili liczniki na 2 wtyczki po wrzesniu 1989 byl juz na jedna wtykcze nalezy pamietac by przelozenie bylo takie samo jak w poprzednim liczniku czyli 935 950 glownie takie choc byly jeszcze 1035 choc nie jestem pewien jesli obrotomierz Tobie by nie chodzil (bo nie zawsze musi ) musialbys ciagnac od cewki kabel by obrotek chodzil najwazniejsze by licznik mial to same przelozenie i aby liczba wtyczek byla taka sama
president J.F.K.II oraz lemm at 2001 na mk3 :)
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
U brata w 1.6 (PN) wystarczyło jedynie zmienić zegary na takie z obrotkiem, podpiąć wtyczkę i wszystko trybiKRIS1375 pisze:witam
czy dużo roboty jest jeśli chce włożyć licznik z obrotomierzem
i co musze przerobić i gdzie podłączyć
i czy dam rade jestem lajkiem jeżeli chodzi o kable
poprosze o kilka wskazówek
kogoś kto to robił lub ma pojęcie
dzięki
Jak będziesz zmieniał zegary poszukaj z takim samym indeksem prędkości i zobacz na ile są wtyczek
PozdróVWka
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 250 gości