W mk4 po wymianie amorów, sprężyn - NIE TRZEBA USTAWIAĆ ANI KĄTÓW ANI ZBIEŻNOŚCI Odkręcasz poziomą śrubę która trzyma na dole amor i na górze gdzie poduszka i wyciągasz. Stabilizatora nie ma sensu odkręcać bo i tak wahacz niżej się nie ugnie przy podniesionym aucie bo blokuje o jego mocowanie. Mi zmiana sprężyn przód i tył zajeła niecałą godzinke. Tyle że z pneumatem.
W mk3 oczywiście: kąty i zbieżność trzeba ustawiać.
[mk4] jakie sprezyny?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Zapomnij zawsze trzeba ustawić zbierzność, auto będzie rozbierzne albo zbierzne nie pamiętam, mam gwint i wymieniałem go 2 razy do roku to wiem co piszę i nie słuchaj kogoś kto mówi że nie trzeba odkręcać stabilizatora ahhaha powodzenia życzę od strony pasażera wyjąć amortyzator bez odkręcenia stabi.owcy2 pisze:Czyli jak mam cały kit sportowy np i włożę sprężyny i zmory ori bez ściągania wahaczy to nie muszę zbieżności ani geometrii w mk4 ustawiać i powinno być ok?
Audi_Sportback
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości