Problem z wycieraczką tylną
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z wycieraczką tylną
Witam, jak w temacie mam problem ponieważ wycieraczka tylna nie chodzi
silnik sprawny , bezpiecznik ok
stawiam ze to wina jakiegos przewodu , połączenia
gdzie są jakies połączenia , gdzie szukac winowajcy
silnik sprawny , bezpiecznik ok
stawiam ze to wina jakiegos przewodu , połączenia
gdzie są jakies połączenia , gdzie szukac winowajcy
Pierwszy VW - Golf III (sprzedany)
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
-
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 17:51
- Lokalizacja: FZ
- Kontakt:
Niewiem czy ten temat był już wałkowany, ale w obu oplach, jakie miałem wcześniej silnik wycieraczki i przekaźniki też były OK a też wycieraczka nie działała. Musiałem rozebrać mechanizm silniczka na części, pomimo że był mocowany na nity i wyczyścić co możliwe bo silnik stanął i zapiekł się w tulei że nie szło tego ręką "uwolnić". Po tym, wycieraczka śmigała bez problemu. Oczywiście dobrze jest potem posmarować elementy ruchome mechanizmy np wazeliną techniczną.
najpierw: Astra1 1.4 +lpg,
potem:
Vectra B 1.6 16V,
Golf MK4 1.9 ALH
teraz: premacy 1.8 + lpg, V70 III 2.0d
potem:
Vectra B 1.6 16V,
Golf MK4 1.9 ALH
teraz: premacy 1.8 + lpg, V70 III 2.0d
mój silniczek chodzi normalnie bez problemu, dochodzi do niego napięcie i ieszcze jeden kabel. gdy zetknę ten kabel z masą , to silniczek zaczyna pracowac , więc stawiam ze to jakies połaczenie , poniewaz auto widze ze miało robioną elektrykę od podstaw i juz przy tylnych głośnikach miałem to ze na złączce ktos nie wpioł
Pierwszy VW - Golf III (sprzedany)
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
do silnika dochodzą trrzy kable, + jest zwarty do obudowy silnika, potem mam jeden kabel który jest masą, i jest przylutowany, potem mam trzeci kabel który jes przylutowany i od miejsca lutowania odchodzi kondensator, który jest potem zwarty do obudowy.
jak krótkotrwale połącze drugi i trzeci , to solnik zaczyna pracowac , tak jak by to był jakis sygnał, ( robi dwa obroty po zerwaniu przewodzenia pomiędzy 2 a 3)
jak krótkotrwale połącze drugi i trzeci , to solnik zaczyna pracowac , tak jak by to był jakis sygnał, ( robi dwa obroty po zerwaniu przewodzenia pomiędzy 2 a 3)
Pierwszy VW - Golf III (sprzedany)
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Masqa to brązowy, czarnożłty to stały plus,a zielono czarny to plus uruchamiający silnik, pochodzący z przekaźnika tylnej wycieraczki. Do obudowy jest masa nie plus. Zwierając więc zielono czarny i żółto czarny (oba sa plusami) robisz to co robi przekaźnik. Szukaj więc przerwy na czarno zielonym. Zobacz czy w ogóle masz przekaźnik do tylnych wycieraczek skoro rzeźby były
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
z tego co sprawdzałem na schematach odnosnie głosników , to kolory ze schematów pokrywały się z tymi nowo położonymi , natomiast nie mam schematu od wycieraczki tylniej , wię nawet nie wiem w jaki kolor przechodzi i jakiego dalej szukać 9 nie chce bez sensu rozkręcac pół auta). jutro zobacze czy jest przekaznik , bo z regóły jak chodzą przednie wycieraczki to słychac jak sie załącza przekaźnik, , a jak próbuje załączyć tylną wycieraczkę to nic nie słysze , ani zadnego obciążenia na aku nie ma
Pierwszy VW - Golf III (sprzedany)
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
A zobacz czy masz przekaznik 72 (i czy dziala) nad przekaznikiem 99. Ja tez mialem taki problem a okazalo sie ze nie ma przekaznika...prawie rok z tym walczylem. Taka glupota...
Ostatnio zmieniony pt lis 21, 2008 01:01 przez Mavrick, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości