SWAP w MK2 tylko na co .....????????

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Post autor: Rapcio » czw lis 20, 2008 18:23

Dreak'e pisze:dobrze ale kolega napisał ze ma 3k wiec nie bardzo ABFa ze wszystkim na swapa kupi :bajer:
Spokojnie powinno sie znalesc do 3tys zl cale mk3 ABF uszkodzone lub anglik... jak przeciez calego passata B5 1,8T z pierwszych rocznikow anglika kupi juz za 5000zl :) trzeba tylko dobrze poszukac ;)



Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » czw lis 20, 2008 23:35

no dobra wszystko pasuje ale przecież mocowanie silnika w mk3 jest inne to trochę kombinacji wyjdzie.... :bajer:



Awatar użytkownika
AIRWOLF
Powered by MOTORSPORT
Powered by MOTORSPORT
Posty: 1162
Rejestracja: pt mar 16, 2007 16:06
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: AIRWOLF » sob lis 22, 2008 19:24

szukam stronki chłopaki ze swapem vr6 do białego mk II cl a amerykańskiej stronki, potrzebuję na wczoraj może ktoś pomóc :prayer:


Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],

Hoolio_GTi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 06, 2008 18:01
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Hoolio_GTi » wt lis 25, 2008 23:19

Wydaje mi sie ze abf jest najlepszym wyborem gdyz
a)1.8 T za drogi w z akupie no i nowsza alektronika
b) vr6 ciut za ciezki do budy mk2 i w zakretach moga byc problemy

Ale nigdy nie swapowalem wiec to moja subiektywna ocena , musialbys pogadac z jakims userem ktory robil takie swapy :pub:



Binio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob gru 06, 2008 11:03
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Re: SWAP w MK2 tylko na co .....????????

Post autor: Binio » sob gru 06, 2008 11:26

Witam Kolegów!

Troszeczkę odgrzewam starego kotleta, ale nie chciałbym zakładać kolejnego identycznego wątka.

Jestem świerzak jeśli chodzi o VW i skróty którymi tu rzucacie tak naprawdę nie wiele mi mówią.

Pacjentem byłby MK2 (`86) gaźnikowe 1.6 z 4 biegową skrzynką, założenie jest takie że zostajemy na gaźniku (ewentualnie wtrysk przerabiamy na gaźnik), a swap ma być na zasadzie p&p (plug&play), czyli bez zabawy w zmianę mocowań poduszek, zmianę zwrotnic, realnie do wykonania w któryś cieplejszy weekend :)

No i tu pytanie, co koledzy by zaproponowali jako najlepszy zestawik ?? czy któryś z szanownych klubowiczów ma coś takiego w MK2 ??


Pozdrawiam - Darek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob gru 06, 2008 11:47

hmmm... teoretycznie można wstawić dół 2.0 8V i przykryć tą czapką co masz, pytanie ile to bedzie mieć mocy....
Binio pisze:założenie jest takie że zostajemy na gaźniku (ewentualnie wtrysk przerabiamy na gaźnik), a swap ma być na zasadzie p&p (plug&play)
czy to założenie z gaźnikiem jest konieczne??



Binio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob gru 06, 2008 11:03
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Binio » sob gru 06, 2008 11:58

[/quote]czy to założenie z gaźnikiem jest konieczne??[/quote]

Toffic: konieczne, nie konieczne - projekt ma być z grupy nisko budżetowych, i z gatunku prostych :) czyli chciałbym zanabyć silnik do którego mógłbym zastosować jak najwięcej z obecnego osprzętu, jedynie zmieniając gaźnik na coś w rodzaju 2x45DCOE lub podobne.


Pozdrawiam - Darek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob gru 06, 2008 12:18

no to poszukaj dołu z 1.8/2.0 i przykryj górą która teraz masz, jak ci starczy $$ to zrób mod głowicy



Binio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob gru 06, 2008 11:03
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Binio » sob gru 06, 2008 12:28

toffic pisze:no to poszukaj dołu z 1.8/2.0 i przykryj górą która teraz masz, jak ci starczy $$ to zrób mod głowicy
Toffic: Jeśli będę kupował to na pewno kompletny silnik (wraz z głowicą) z skrzynią - jak rozumie nie będzie problemów z powieszeniem silnika i spięciem półosiek z kołami jeśli wybiorę 1.8/2.0 z dowolnej wersji MK1/2/3 ??

Jak kwestia ewentualnej głowicy 16v i zastosowania w niej aparatu zapłonowego i cewki z 1.6??


Pozdrawiam - Darek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob gru 06, 2008 12:44

Powoli, piszesz ze chcesz zostawić gaźnik więc po co ci kompletny silnik??
Binio pisze:Jak kwestia ewentualnej głowicy 16v i zastosowania w niej aparatu zapłonowego i cewki z 1.6??
aparat nie, cewka tak, pytanie jak do tego założysz swój gaźnik...



Binio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob gru 06, 2008 11:03
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Binio » sob gru 06, 2008 12:56

toffic pisze:Powoli, piszesz ze chcesz zostawić gaźnik więc po co ci kompletny silnik?? aparat nie, cewka tak, pytanie jak do tego założysz swój gaźnik...
Toffic: Kompletny silnik (w sensie dół + góra) potrzebuje do tego żeby spokojnie zająć się jego remontem bez unieruchamiania samochodu (biorąc ilość czasu jaki mam będzie to trwało kilka miesięcy) na dłużej niż jeden weekend który potrzebował bym na podmiankę motorów.
Sama podmianka silników ma być jak najprostsza do wykonania (odkręcenie/przykręcenie pasu śrubek i przewodzików)


Nie planuje zakładać mjego gaźnika, ale coś z oferty weber/dellorto/solex


Pozdrawiam - Darek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob gru 06, 2008 13:03

no dobra, w takim razie poszukaj tematów o zakładaniu gaźnika lub jednopunktu do głowicy z GTi żebyś nie miał niemiłej niespodzianki przy składaniu



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pn gru 08, 2008 11:43

Binio ostatnio był kompletny silnik 2.0 8v w dziale sprzedam jak pamietam :bigok: Gaźnikom mówimy NIE :helm: Wkładaj cały kompletny silnik z osprzętem <<to jest p&p. Uwierz że cały komplet jest nisko budżetowy... a jak zaczniesz składac coś innego i szukać częsci to wydasz więcej niż byś 3 takie swapy zrobił ;)


18K4F inside... RWD car :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości