Silnik ABS, sonda jednoprzewodowa, raczej pada (pracuje bardzo mizernie - 270kkm).
Mam sondę od Fiata Seicento, BOSCH, 4 przewody, przebieg ok 30kkm (pewne 100%) - 0 258 003 805.
Jak toto podłączyć?
Czarny do przewodu który był dotychczas, szary do masy.
Podłączyć grzałkę, czy nie ma to sensu?
Jeżeli podłączyć to powinna grzać przez cały czas pracy silnika czy tylko w gdy zimny (np przez kilka minut)?
Podłączenie lambdy (innej niż oryginał)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Podłączenie lambdy (innej niż oryginał)
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
Czyli ma grzać cały czas? (choć rozwiązać to będę musiał nieco inaczej - przy pracy na LPG pompa paliwa jest wyłączana).
Z tego co znalazłem w sieci sondy podgrzewane są stosowane tam gdzie temperatura spalin jest już nieco niższa - sonda jest umieszczona w oddaleniu od głowicy. W moim przypadku miejsce na sondę jest usytuowane na kolektorze w jego końcowej części, a więc temperatura spalin jest wysoka.
Moim zdaniem (być może błędnym) podłączenie grzałki przyspieszy tylko czas w którym sonda zacznie prawidłowo pracować (na starej było to ok 1 - kilku minut, zależnie od temperatury) - mimo wszystko chyba ja podłączę
Z tego co znalazłem w sieci sondy podgrzewane są stosowane tam gdzie temperatura spalin jest już nieco niższa - sonda jest umieszczona w oddaleniu od głowicy. W moim przypadku miejsce na sondę jest usytuowane na kolektorze w jego końcowej części, a więc temperatura spalin jest wysoka.
Moim zdaniem (być może błędnym) podłączenie grzałki przyspieszy tylko czas w którym sonda zacznie prawidłowo pracować (na starej było to ok 1 - kilku minut, zależnie od temperatury) - mimo wszystko chyba ja podłączę
Ostatnio zmieniony czw lis 20, 2008 13:21 przez Amanda, łącznie zmieniany 1 raz.
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
Ale pompa może być odłączana a grzałka nie, wystarczy rozłączać przewód idący do pompy za wpięciem się grzałką. Ale możesz zawsze dać drugi przekaźnik równolegle do przekaźnika pompy (oczywiście chodzi o cewkę a nie o styki).
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 323 gości