Jaka skrzynia?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mlody_pk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:54
Lokalizacja: Warszawa

Jaka skrzynia?

Post autor: mlody_pk » pt paź 31, 2008 22:19

mam pytanie, mam problem ze wstecznym biegiem w MK III 2,0 GT 97 r przy cofaniu wsteczny wykakuje , żeby cofanąć musze trzymac lewarek ręka. Czy warto ją naprawiać czy lepiej zastąpić inną .Jesli tak to skrzyni z jakim oznaczeniem mam szukac do silnika AGG?
Ostatnio zmieniony pt paź 31, 2008 22:21 przez mlody_pk, łącznie zmieniany 1 raz.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt paź 31, 2008 22:33

mlody_pk pisze:Jesli tak to skrzyni z jakim oznaczeniem mam szukac do silnika AGG?
che,dfq



mlody_pk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mlody_pk » pt paź 31, 2008 23:10

dzięki bardzo



Dawid0203
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw mar 20, 2008 02:47
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: Dawid0203 » śr lis 19, 2008 01:06

http://allegro.pl/item468494058_skrzyni ... cupra.html
Na tej aukcji ktoś sprzedawał skrzynie o oznaczeniu ath twierdząc że jest ona do silników dwulitrowych. Przeglądając forum dowiedziałem się że ta skrzynia jest do 1,8. Mozna ją wsadzic do mk3 2,0 8v GTI ??



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » śr lis 19, 2008 02:00

gość jest dość pewny siebie ...
wiem ze AMC i CHE i DFQ na 100% , i nigdy nie słyszałem zeby jakakolwiek inna !!!
nie pamietam grubosci wałka i ilosci zebów bo bym go sprawdził szybko czy
to co pisze jest prawdą ....
ale swoja starą skrzynie bede widzial dopiero w sobote...
po drugie tam mozna wstawic wręcz dowolną skrzynie , nawet od MK2
wystarczy zmienić sprzęgło .... i co wtedy ? moze i ona rzeczywiście była w 2,0
ale ze zmienionym sprzęgłem ...
Ostatnio zmieniony śr lis 19, 2008 02:09 przez zoso8894, łącznie zmieniany 3 razy.



Dawid0203
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw mar 20, 2008 02:47
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: Dawid0203 » śr lis 19, 2008 15:16

zoso8894 pisze:gość jest dość pewny siebie ...
wiem ze AMC i CHE i DFQ na 100% , i nigdy nie słyszałem zeby jakakolwiek inna !!!
nie pamietam grubosci wałka i ilosci zebów bo bym go sprawdził szybko czy
to co pisze jest prawdą ....
ale swoja starą skrzynie bede widzial dopiero w sobote...
po drugie tam mozna wstawic wręcz dowolną skrzynie , nawet od MK2
wystarczy zmienić sprzęgło .... i co wtedy ? moze i ona rzeczywiście była w 2,0
ale ze zmienionym sprzęgłem ...
Tak właśnie przypuszczałem że da się założyć. Tą skrzynie z linku oglądałem i ma ona cienki wałek, więc sprzęgło zmienić bym musiał na pewno, jednak mi zależy aby przełożenia zostały jak w oryginale.



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » śr lis 19, 2008 15:36

ath i che/amc/dsq maja wlasnie inne przelozenia

ATH 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745
AMC 3,455 1,944 1,286 0,969 0,805
Ostatnio zmieniony śr lis 19, 2008 15:37 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.



Dawid0203
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw mar 20, 2008 02:47
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: Dawid0203 » śr lis 19, 2008 18:59

a możesz napisać jak bardzo będzie odczuwalna różnica. Jak mogą zmienić się prędkości na poszczególnych biegach - która skrzynia jest krótsza ??

i czy skrzynie che/amc/dfq były montowane w seatach dwulitrowych??
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 19:14 przez Dawid0203, łącznie zmieniany 2 razy.



greg

Post autor: greg » śr lis 19, 2008 19:17

AMC będzie dawało troszkę mniejsza prędkość maks dając lepsze przyspieszenie na 4 i 5 biegu - czyli przełożenia mniej ekonomiczne

[ Dodano: Sro Lis 19, 2008 6:37 pm ]
kody skrzyń wtedy montowanych w silnikach 2.0 115KM to
CHE DFQ
Obrazek

[ Dodano: Sro Lis 19, 2008 6:41 pm ]
przeglądałem przełozeni a róznych skrzyń biegó - jeśłi nawet przełozenia na poszczególnych biegach sa identyczne to inne jest przełożenie przekładni głównej
a propo - ty masz biegi na linkach sterowane? Bo wg mnei na drążku - przyczyna może być nie w skrzyni tylko w poduszkach silnika i skrzyni że bieg wyskakuje



mlody_pk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mlody_pk » ndz lis 30, 2008 12:57

greg pisze:a propo - ty masz biegi na linkach sterowane? Bo wg mnei na drążku - przyczyna może być nie w skrzyni tylko w poduszkach silnika i skrzyni że bieg wyskakuje
raczej to nie wina poduch , są ok.Miałem strasznego pecha-kupilem skrzynie, ale jak sie okazało po jej zamontowaniu, że jest w niej to samo co w starej, mało tego od dwójki do czwórki jest jeden wielki jazgot.... -człowiek od którego kupowałem twierdził ,że jest w 1000% sprawna.
Starą skrzynie rozebral mechanik okazało się że, wina leży w wyciętym trybie, chyba nie bede ryzykował kupna nastepnej tylko spróbuje naprawic starą. Orientuje sie ktoś może jaki bedzie koszt naprawy?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 229 gości