problem z czujnikiem oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

blejd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Piastów

problem z czujnikiem oleju

Post autor: blejd » śr lis 05, 2008 00:12

Witam, mam taki problem z czujnikiem oleju, otoz w trasie podczas dluzszej jazdy czasami zaczyna beep'ac i migac kontrolka oleju, zauwazylem ze najczesciej dzieje sie tak na wybojach i nierownosciach drogi (ktorych u nas nie malo), dodam ze jak wracalem golfikiem z Niemiec po zakupie nic takiego sie nie dzialo, dopiero jak wymienilem olej w Polsce. wie ktos czego to moze byc przyczyna?



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » śr lis 05, 2008 00:19

A na jaki wymieniłeś, mam nadzieje że nie na jakieś :vom: w cenie 45 zł za 5 litrów. Miałem takie właśnie przypadki gdy ktoś sobie nalał takiego oleju bo sprzedawca mu powiedział że to najlepszej klasy uniwersalny olej silnikowy w PROMOCJI, a po tygodniu zaczynała migać kontrolka oleju bo ten psełdo olej był już jak woda i nie trzymał parametrów.
Poziom prawidłowy???????????
Ostatnio zmieniony śr lis 05, 2008 00:23 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

blejd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Piastów

Post autor: blejd » śr lis 05, 2008 00:21

no na poczatku wydawalo mi sie ze bylo za duzo go troche, ale pozniej jak bylo mniej tez sie tak dzialo, olej mobila nie pamietam jaki dokladnie

btw. fajny golfik ;) w golfach byly montowane sloneczniki z lampkami ??;)
Ostatnio zmieniony śr lis 05, 2008 00:24 przez blejd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » śr lis 05, 2008 00:27

blejd pisze:olej mobila nie pamietam jaki dokladnie
Powinin być 10W/40 - kosztować za 5 litrów ok.100 zł.
Sprawdż wtyczke do czujnika oleju i kabel - jest przy filtrze oleju, a dokładniej w aluminiowyn mocowaniu nad filtrem i chłodniczką oleju.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

blejd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Piastów

Post autor: blejd » śr lis 05, 2008 00:29

oks dzieki , jutro sprawdze i dam znac co i jak, miejmy nadzieje ze to to :crazy:



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » śr lis 05, 2008 00:29

blejd pisze:sloneczniki z lampkami ??;)
Yoooo, ale tylko w wersji do USA. W moim auci to takie trofeum po wizycie na niemieckich szrotach :grin:


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

blejd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Piastów

Post autor: blejd » śr lis 05, 2008 00:32

kosiory;) , z checia bym takie zakupil :)



wubeee3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 21:44

Post autor: wubeee3 » ndz lis 09, 2008 06:22

kolego rozne moga byc tego przyczyny.
1 zegary
2 panewki do wymiany
3 pletwa w misce olejowej
4 (najtanszy powod) czujnik cisnienia oleju
5 pompa oleju(jest w niej taki zaworek co czesto siada)
6 za zadki olej :D
tego mozna wymieniac w nieskonczonosc:D mi tez brzeczal to czujnik zmostkowalem z masa i nie brzeczy(ale wiaze sie to z zatarciem silnika co uwzglednilem w koszta :grin: )
pozdro



blejd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Piastów

Post autor: blejd » sob lis 15, 2008 00:36

dzieki a moze byc to wina oleju ??? bo w sumie teraz sobie przypomnialem ze to bylo przed tym jak wymienialem olej i nalalem mineralnego, a kolega wyzej powiedzial ze musi byc pol syntetyk?



maksu81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt gru 09, 2005 19:52
Lokalizacja: Radomyśl Wlk. - Mielec
Kontakt:

Post autor: maksu81 » sob lis 15, 2008 11:48

ja mialem taki przypadek po zmianie oleju (MOBIL1 10W40) i załozeniu Filtrona... po wymianie filtra wrocilo do normy :)



blejd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Piastów

Post autor: blejd » sob lis 15, 2008 16:49

a na jaki filtr wymieniles?;]



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » sob lis 15, 2008 19:35

blejd pisze:a na jaki filtr wymieniles?;]
np na MANa slyszalem ze filtrony daja w dupe.

Tak jak kolega wyzej wspomnial moze byc bardzo duzo zeczy do roboty. Wymeiniles olej na rzadszy np i rozszczelniles silnik. U mnie skonczylo sie na wymianie panewek. Zacznij od filtra pozniej czujniki.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

blejd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Piastów

Post autor: blejd » śr lis 19, 2008 13:06

a teraz przy nastepnej wymianie oleju zalac go pol syntetykiem ?



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » śr lis 19, 2008 13:39

z zasady germany leją półsyntetyk i ogólnie nie stosują filtronów .przyczyn może być wiele. wystarczy wlać minerala niewiedząc co było poprzednio wlane i po zawodach .zaczyna się wtedy walka z brzęczkiem i kontrolką chytamy się wszystkiego nie tego jednak co trzeba .pewien znajomy niemiaszek pedziałmnie kiedyś że oni do końca leją półsyntetyk bez względu na przebieg auta i to podobno zdaje egzamin. nie chciałem słuchać germana to posłuchałem własnej kieszeni i silnik do remontu bo obróciło panewy. no trudno czasem tak bywa.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 102 gości