Jaka skrzynia?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jaka skrzynia?
mam pytanie, mam problem ze wstecznym biegiem w MK III 2,0 GT 97 r przy cofaniu wsteczny wykakuje , żeby cofanąć musze trzymac lewarek ręka. Czy warto ją naprawiać czy lepiej zastąpić inną .Jesli tak to skrzyni z jakim oznaczeniem mam szukac do silnika AGG?
Ostatnio zmieniony pt paź 31, 2008 22:21 przez mlody_pk, łącznie zmieniany 1 raz.
http://allegro.pl/item468494058_skrzyni ... cupra.html
Na tej aukcji ktoś sprzedawał skrzynie o oznaczeniu ath twierdząc że jest ona do silników dwulitrowych. Przeglądając forum dowiedziałem się że ta skrzynia jest do 1,8. Mozna ją wsadzic do mk3 2,0 8v GTI ??
Na tej aukcji ktoś sprzedawał skrzynie o oznaczeniu ath twierdząc że jest ona do silników dwulitrowych. Przeglądając forum dowiedziałem się że ta skrzynia jest do 1,8. Mozna ją wsadzic do mk3 2,0 8v GTI ??
gość jest dość pewny siebie ...
wiem ze AMC i CHE i DFQ na 100% , i nigdy nie słyszałem zeby jakakolwiek inna !!!
nie pamietam grubosci wałka i ilosci zebów bo bym go sprawdził szybko czy
to co pisze jest prawdą ....
ale swoja starą skrzynie bede widzial dopiero w sobote...
po drugie tam mozna wstawic wręcz dowolną skrzynie , nawet od MK2
wystarczy zmienić sprzęgło .... i co wtedy ? moze i ona rzeczywiście była w 2,0
ale ze zmienionym sprzęgłem ...
wiem ze AMC i CHE i DFQ na 100% , i nigdy nie słyszałem zeby jakakolwiek inna !!!
nie pamietam grubosci wałka i ilosci zebów bo bym go sprawdził szybko czy
to co pisze jest prawdą ....
ale swoja starą skrzynie bede widzial dopiero w sobote...
po drugie tam mozna wstawic wręcz dowolną skrzynie , nawet od MK2
wystarczy zmienić sprzęgło .... i co wtedy ? moze i ona rzeczywiście była w 2,0
ale ze zmienionym sprzęgłem ...
Ostatnio zmieniony śr lis 19, 2008 02:09 przez zoso8894, łącznie zmieniany 3 razy.
Tak właśnie przypuszczałem że da się założyć. Tą skrzynie z linku oglądałem i ma ona cienki wałek, więc sprzęgło zmienić bym musiał na pewno, jednak mi zależy aby przełożenia zostały jak w oryginale.zoso8894 pisze:gość jest dość pewny siebie ...
wiem ze AMC i CHE i DFQ na 100% , i nigdy nie słyszałem zeby jakakolwiek inna !!!
nie pamietam grubosci wałka i ilosci zebów bo bym go sprawdził szybko czy
to co pisze jest prawdą ....
ale swoja starą skrzynie bede widzial dopiero w sobote...
po drugie tam mozna wstawic wręcz dowolną skrzynie , nawet od MK2
wystarczy zmienić sprzęgło .... i co wtedy ? moze i ona rzeczywiście była w 2,0
ale ze zmienionym sprzęgłem ...
a możesz napisać jak bardzo będzie odczuwalna różnica. Jak mogą zmienić się prędkości na poszczególnych biegach - która skrzynia jest krótsza ??
i czy skrzynie che/amc/dfq były montowane w seatach dwulitrowych??
i czy skrzynie che/amc/dfq były montowane w seatach dwulitrowych??
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 19:14 przez Dawid0203, łącznie zmieniany 2 razy.
AMC będzie dawało troszkę mniejsza prędkość maks dając lepsze przyspieszenie na 4 i 5 biegu - czyli przełożenia mniej ekonomiczne
[ Dodano: Sro Lis 19, 2008 6:37 pm ]
kody skrzyń wtedy montowanych w silnikach 2.0 115KM to
CHE DFQ
[ Dodano: Sro Lis 19, 2008 6:41 pm ]
przeglądałem przełozeni a róznych skrzyń biegó - jeśłi nawet przełozenia na poszczególnych biegach sa identyczne to inne jest przełożenie przekładni głównej
a propo - ty masz biegi na linkach sterowane? Bo wg mnei na drążku - przyczyna może być nie w skrzyni tylko w poduszkach silnika i skrzyni że bieg wyskakuje
[ Dodano: Sro Lis 19, 2008 6:37 pm ]
kody skrzyń wtedy montowanych w silnikach 2.0 115KM to
CHE DFQ
[ Dodano: Sro Lis 19, 2008 6:41 pm ]
przeglądałem przełozeni a róznych skrzyń biegó - jeśłi nawet przełozenia na poszczególnych biegach sa identyczne to inne jest przełożenie przekładni głównej
a propo - ty masz biegi na linkach sterowane? Bo wg mnei na drążku - przyczyna może być nie w skrzyni tylko w poduszkach silnika i skrzyni że bieg wyskakuje
raczej to nie wina poduch , są ok.Miałem strasznego pecha-kupilem skrzynie, ale jak sie okazało po jej zamontowaniu, że jest w niej to samo co w starej, mało tego od dwójki do czwórki jest jeden wielki jazgot.... -człowiek od którego kupowałem twierdził ,że jest w 1000% sprawna.greg pisze:a propo - ty masz biegi na linkach sterowane? Bo wg mnei na drążku - przyczyna może być nie w skrzyni tylko w poduszkach silnika i skrzyni że bieg wyskakuje
Starą skrzynie rozebral mechanik okazało się że, wina leży w wyciętym trybie, chyba nie bede ryzykował kupna nastepnej tylko spróbuje naprawic starą. Orientuje sie ktoś może jaki bedzie koszt naprawy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 213 gości