Heh, Twoja metodyka powinna być taka:lordpop3 pisze:kurcze troszkę mi ręce opadły bo kupowałem go z informacją że to jest 136km (http://moto.allegro.pl/item458085367_si ... oledo.html) no aż mi nogi się ugieły.... szkoda ale niema się co poddawać trzeba walczyć o to co jest bo troszkę siana poszło a dużo nie zostało w portfelu ..... Dzięki za pomoc ide wyrywać mixer...
1. Zrobić zdjęcia i dać na forum z zapytaniem co to jest i co trzeba do tego mieć i czy w ogole oplaca sie to kupic
2. Przeczytać wszystkie porady i rozważyć je całkowicie bezstronnie i bez napalania sie
3. Swapować silnik przy pomocy ludzi z forum i zgodnie z instrukcjami.
Zrobiles wszystko na odwrot i teraz ciezko Ci będzie dojśc z tym do ładu. Pierwszy krok to wywal wszystkie elementy instalacji gazowej. Mikser zasysa Ci teraz lewe powietrze (o ile przewod od niego jest odłaczony od reduktora). Przez to auto nie chcialo sie wkrecać i nie chodzilo dobrze. Po wywaleniu miksera poskladaj dobrze dolot. Pomiędzy przepustnicą a przepluwomierzem (klapką spiętrzającą) nie może być absolutnie żadnej nieszczelności. Wszystko musi być porządnie skręcone. Prześledź obwód powietrzny silnika krokowego, on musi być połączony jeszcze z kolektorem ssącym po stronie akumulatora i tam też wszystko musi być szczelne. Jak to wszystko poskręcasz i podłączyłeś obydwa sterowniki zgodnie ze schematem elektrycznym auto powinno zapalić i powinno jechać. Reszta to sprawa regulacji i wymiany uszkodzonych elementów.