Jaki silnik wstawic?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Arn_Old
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 22:06
Lokalizacja: Zamość

Jaki silnik wstawic?

Post autor: Arn_Old » wt lis 18, 2008 00:37

Witam!
Jako, że w moim Golfiku silnik (1.6 TD) ma powoli dość (olej w filtrze powietrza, wycieki, padło łożysko w skrzyni...) dlatego mam wrażenie, że najwyższy czas zacząć poszukiwania jakiegoś mocniejszego "serca". Stąd moje pytanie do Was: jak myślicie jakim silnikeim zastąpić dotychczasowy motor myślałem o 1.9 D, TD oraz TDI. Proszę o opinie, czy ktoś już wkładał jeden z w.w. silników do MK II, czy było dużo problemów, przeróbek, późniejszych regulacji itp.
Z góry dzięki!
Ostatnio zmieniony pn mar 16, 2009 23:40 przez Arn_Old, łącznie zmieniany 2 razy.


VW GOLF II “Quadratisch. Praktisch. Gut.”

tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Jaki silnik do MK II? 1,6 TD ma dość...

Post autor: tomch » wt lis 18, 2008 00:59

Arn_Old pisze:Witam!
Jako, że w moim Golfiku silnik (1.6 TD) ma powoli dość (olej w filtrze powietrza, wycieki, padło łożysko w skrzyni...) dlatego mam wrażenie, że najwyższy czas zacząć poszukiwania jakiegoś mocniejszego "serca". Stąd moje pytanie do Was: jak myślicie jakim silnikeim zastąpić dotychczasowy motor myślałem o 1.9 D, TD oraz TDI. Proszę o opinie, czy ktoś już wkładał jeden z w.w. silników do MK II, czy było dużo problemów, przeróbek, późniejszych regulacji itp.
Z góry dzięki!
zacznij od szukaj



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » wt lis 18, 2008 08:47

1.9 D i TD to prawie te same silniki, tylko wieksza pojemnosc, lepiej wrzucic TDI, oszczedniejszy i mocniejszy



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » wt lis 18, 2008 08:52

anaba255 pisze:1.9 D i TD to prawie te same silniki, tylko wieksza pojemnosc, lepiej wrzucic TDI, oszczedniejszy i mocniejszy
wszystto SI ale 1.9 TD mozna łatwiej podkrecic tak jak 1.6 TD co do TDI to komp chip i inne

wiec kwesti ile kasy i czasu na robote i jak ma być efekt czy tylko nowy silnik czy ma tez większego kopa :bajer:



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt lis 18, 2008 08:55

Arn_Old pisze:poszukiwania jakiegoś mocniejszego "serca"
Arn_Old pisze:1.9 D, TD
Nie są mocniejsze,chyba że masz 1V.Co do TDI to było kilka na forum:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=95373
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0



Awatar użytkownika
Arn_Old
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 22:06
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Arn_Old » wt lis 18, 2008 15:37

Co do kosztów to chciałbym zamknąć całość kwotą ok. 4000 PLN max. Mieć więcej mocy i lepszego kopa to oczywiste. Z tym, że spalanie powinno pozostać na rozsądnym poziomie więc kompromis mile widziany :grin:


VW GOLF II “Quadratisch. Praktisch. Gut.”

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lis 18, 2008 16:13

Arn_Old pisze:Co do kosztów to chciałbym zamknąć całość kwotą ok. 4000 PLN max. Mieć więcej mocy i lepszego kopa to oczywiste. Z tym, że spalanie powinno pozostać na rozsądnym poziomie
odpowiedź jest tylko jedna 1,9 TDI i to najlepiej na pompie



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt lis 18, 2008 16:31

Arn_Old pisze:Co do kosztów to chciałbym zamknąć całość kwotą ok. 4000 PLN max.
Z taka kasą to nie ma co się zastanawiać, tylko 1.9TDI i to jakiś 110KM, w budzie MK2 to będzie nieźle jeździło ;) I tak jak napisał cowboy, tylko na pompie wtryskowej !!!

Spalanie jak na 1.9TDI będzie niskie, zwłaszcza w budzie MK2 :grin:



Awatar użytkownika
MackoMan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 22:50
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: MackoMan » wt lis 18, 2008 16:58

ja mam AAZ-ta 1,9TD w Mk2. Sprawuje sie super. Spalanie na autostradzie w Niemczech przy bardzo obciażonym aucie wynosiło 5,25l/100km ( V do 120km/h) a przy kręceniu sie w koło wieży zimą dochodzi do 7 litrow.



arwam

Post autor: arwam » wt lis 18, 2008 19:09

ewntualnie ja mam do sprzedania AAZ z GT2052V 1500km po remoncie.
Cena 3200 PLN

[ Dodano: 18 Lis 2008 18:12 ]
za małą dopłatą ze skrzynią biegów

[ Dodano: 18 Lis 2008 18:13 ]
a tu masz linka jak jeździ:

Ostatnio zmieniony wt lis 18, 2008 19:10 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Arn_Old
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 22:06
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Arn_Old » śr lis 19, 2008 02:31

Wydaje mi się, że i 90 konny TDIk będzie całkiem nieźle śmigał w budzie MK II. A jak jest z wmontowaniem go pod maske "dwójeczki"? Słyszałem, że trzeba troche gimnastyki, żeby wszystko upchnąć.


VW GOLF II “Quadratisch. Praktisch. Gut.”

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr lis 19, 2008 09:32

Arn_Old pisze:Wydaje mi się, że i 90 konny TDIk będzie całkiem nieźle śmigał w budzie MK II. A jak jest z wmontowaniem go pod maske "dwójeczki"? Słyszałem, że trzeba troche gimnastyki, żeby wszystko upchnąć.
Jako tako sam silnik wchodzi bez problemu (1Z), gorzej z elektryką tegoż silnika ;)



arwam

Post autor: arwam » śr lis 19, 2008 18:08

na początek możesz założyć pompę z 1.6 i już możesz jeździć a na spokojnie instalować elektrykę od tego silnika.



Viking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob paź 27, 2007 22:02
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Viking » ndz gru 07, 2008 21:10

arwam pisze:na początek możesz założyć pompę z 1.6 i już możesz jeździć a na spokojnie instalować elektrykę od tego silnika.

Czy tdi będzie wogóle jeździł z pompą od td ? Wszak ma wtrysk bezposredni...Czy cisnienie paliwa nie powinno być wyższe ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 56 gości