Ciśnienie oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- koloko
- Ma gadane
- Posty: 197
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:50
- Lokalizacja: Wrocław - Kozanów
- Kontakt:
Ciśnienie oleju
Witam,
ostatnio zamontowałem czujnik ciśnienia oleju (oryginalny VDO 0-10 Bar) i zegar też VDO 0-10 Barów. Podłączyłem wszystko elegancko i działa, zegar pokazuje ciśnienie oleju, ale ...
No właśnie, na zimnym ciśnienie (na jałowym biegu) około 5 Barów, przy 2500 rpm - 6 Barów.
Natomiast przy dłuższej jeździe ciśnienie spada i po pewnym czasie na jałowym staje na 1 Barze (lub nieco mniej), przy 3500 rpm około 2 Bary, oczywiście nie ma żadnych wycieków. (olej to 10w40)
Moje pytanie:
Czy to normalny objaw?
ostatnio zamontowałem czujnik ciśnienia oleju (oryginalny VDO 0-10 Bar) i zegar też VDO 0-10 Barów. Podłączyłem wszystko elegancko i działa, zegar pokazuje ciśnienie oleju, ale ...
No właśnie, na zimnym ciśnienie (na jałowym biegu) około 5 Barów, przy 2500 rpm - 6 Barów.
Natomiast przy dłuższej jeździe ciśnienie spada i po pewnym czasie na jałowym staje na 1 Barze (lub nieco mniej), przy 3500 rpm około 2 Bary, oczywiście nie ma żadnych wycieków. (olej to 10w40)
Moje pytanie:
Czy to normalny objaw?
- kITA
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
- Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
- Kontakt:
Na głowicy to chyba ma być min 0.3 bar na wolnych obrotach,nie masz się czym martwić,a na filtrze min 2 bary przy 2000 obr-ale to musiałbyś sprawdzić podłączając tam czujnik.Jak dla mnie to masz wszystko OK
[ Dodano: 18 Lis 2008 14:35 ]
Sorry,wprowadziłem w błąd.W td na filtrze ma być min 0.9 bara przy 2000 obr.
[ Dodano: 18 Lis 2008 14:35 ]
Sorry,wprowadziłem w błąd.W td na filtrze ma być min 0.9 bara przy 2000 obr.
problem z czujnikiem ciśnienia VDO mianowicie cisnienie oleju pokazuje wg. mnie dobrze na zimnym coś koło 3 barów na ciepłym około 0,5 bara na jałowym ,przy 2 tyś 1,5 bara ale problem jest obok... przekraczając 2tyś obrotów w czasie jazdy zapala sie kontrolka oleju i pipczy!! -sprzęgło wciskam oproty spadają poniżej 2 tys i momentalnie cisza/Z tego co wyczytałem na forum to VW mierzy cisnienie topiero od 2 tys obrotów i teraz zagadka czy czujnik VDO który jest wkręcony w filtrze czy może usterka instalacji??czekam na mądre podpowiedzi=)
grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
Ja tak miałem u siebie z tym brzeczykiem jak kupiłem golfika, sprawdzałem pompę wymieniałem filtr na inne marki a okazało się że poprzedni właściciel w podstawę filtra zamiast wkręcić czujnik szary 0.9bar to wkręcił biały 1.8bar, na zimnym oleju było ok przy 90stC też ale wystarczyło że temp wyszła trochę poza normę i już brzęczało
o.k ale mi brzęczy po wyminie czujnika na 'beczke' VDO
grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
są dwa wyjścia na zegar ciśnienia i czujnik ciśnienia i właśnie jak odłącze całkiem kabel od czujnika to wtedy mam spokuj z brzęczykiem może ktoś napisze czy ten czujnik vdo jest awaryjny a może coś innego jest przyczyną
grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 201 gości