Skracanie sprezyn????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

grzesiek MK3

Skracanie sprezyn????

Post autor: grzesiek MK3 » czw lis 24, 2005 02:53

Witam mam do was pytanko czy skrocenie seryjnych sprezyn od mk3(chodzi mi tu o sprezyny np od Gt GTI lub calkiem seryjnych chyba to sa od wersji cl) czy takie sprezyny mozna skrocic o jeden zwoj lub dwa??? czy bedzie to mialo taki sam efekt jak sportowe sprezyny np -40mm. Mam zalozone w moim mk3 progresywne -40mm i jest troszke za twardo, Poradzcie cos. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw lis 24, 2005 08:09

mozna skrocic, ale ja jestem za obrobka cieplną a nie za ucinaniem sprężyny, poszukaj zakladu ktory regeneruje sprezyny i u nich zrób obizenie seryjnych spręzyn poprzez obrobke cieplną i scisniecie sprezyny.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw lis 24, 2005 10:51

GTO ma racje... skrocic to mozesz sam ale o pol zwoju ja tak robilem to bylo ok ja wiem 1cm nizej.. ale jak se obetniesz 1-2 zwoeje to duzo... a to nadal seyjna sprezyna poleci ci szybko amorek i tyle i bedzie pupa bo obnizysz auto i bedziesz owadzal na dziurach i docieral kolem bo bedzie duzy skok zawieszenie bo jak seryjne .. sprezyna sportowa jest progresywna i po 1 skoro jest krotza to musi byc twardsza zeby nie obcieralo nic po 2 ugina sie progresywnei czyli ze wzrostym nacisku ugina robi sie coraz twardsza i ugina sie coraz mniej...
ja tez mialem robic u kowala sprezyny oni moga to scisnac lub uciucac wlozyc do pieca i zahartowac ale to nei bedzie dzialac i tak jak sprezyna progresywna!

wiem ze w lodiz byl koles w BMW zrobil u kowala 1 raz.. po mieisacu chcial na wlasna odpowiedzialnosc jeszcz obciac i utwardzic i po 2 mies kolumna mu wywalila mocowanie i amor wyszedl góra i koles lezal w rowie...

dla mnei nizej = twardziej bo to oczywiste nastpestwa i nie ma co oszczedzac a jak eni chcesz miec twardo to bym zostawil seryjne..
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » czw lis 24, 2005 12:19

całkowicie odradzam takie kombinacje ;) albo sport albo seria...ale bez żadnych wynalazków....
obcięciem sprężyny nie uzyskasz nic dobrego....


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw lis 24, 2005 12:32

a nawet zaszkodzisz sobie.



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » czw lis 24, 2005 12:58

Nie obcinaj lepiej wsadzić sporta do -40 bez wymiany amora po niżej krótszy amor.


TUTENHAMON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości