Mk2 1.6 TD Pomocy !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
przyjacielu robilem cos takiego a ta sprezyna pod pokrywa to nic innego jak czyjnik dymowy,nic tym nie zepsujesz w pomie ustawiałem to kiedys gosciowi bo kupił pompe od TD i turbo zaczynało pracowac od 3 tys obr, a po przestawieniu tego bylo normalnie jak w SB od 2,5 tys, auto troche mocniej kopci po wkreceniu tej nakretki ale jest duzo zwawsze doswiadczałem u siebie i po drobnej korekcie dawki paliwa sa naprawde miłe rezultaty,jak mi sie cos przypomni i odswieze sobie wiedze to dam ci znac.pozdro
[ Dodano: Pon Sty 30, 2006 23:31 ]
sory troche sie nie zgadalismy bo nie o tej sprezynie pomyslalem,ale przejrze troche te lektury i moze cos wymyslimy, w koncy tez mam SB a pare kobyl wiecej nikomu jeszcze nie zaszkodzilo.
[ Dodano: Pon Sty 30, 2006 23:31 ]
sory troche sie nie zgadalismy bo nie o tej sprezynie pomyslalem,ale przejrze troche te lektury i moze cos wymyslimy, w koncy tez mam SB a pare kobyl wiecej nikomu jeszcze nie zaszkodzilo.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Stary w silnku 1V?Chyba w jakimś TDI?golfir pisze:elektronice dzieki ktorej pompe ustawia sie do zuzycia silnika
P.S. czy to sie stało nagle,ze zaczął tracić moc?P.S.2 jedź do kilku speców o których popytaj starych kierowców.U nasteż MAŁO KTO SIE NA TYM ZNA!daniel026 pisze:A efekt niestety jest taki sam tzn. silnik nie osiaga max obrotow tylko jakies 1500 moze 2000
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
golfir, no dokladnie bo membranke o ktorej mowiles to mam juz dokladnie oblatana :>
ta modyfikacja o ktorej mowilem daje duzo wiecej mocy, podobno jest jedna z najbardziej efektywnych w td. Mialem kiedys pompe doswiadczalna i wydaje sie to bardzo proste, tylko mialem problem z prawidlowym zdjeciem i zalozeniem tej sprezyny i dlatego nie ruszalem tego na swojej pompie... Ale ostatnio ktos cos podobnego opisal na forum.
Efekt jest taki, ze sa duzo wieksze osiagi na srednich i wysokich obrotach i zeby bylo zabawniej na wysokich sa najwieksze, zupelnie jak w benzynowce.
Tu jest wykres dobrze zmodyfikowanego 1.6 TD:
ta modyfikacja o ktorej mowilem daje duzo wiecej mocy, podobno jest jedna z najbardziej efektywnych w td. Mialem kiedys pompe doswiadczalna i wydaje sie to bardzo proste, tylko mialem problem z prawidlowym zdjeciem i zalozeniem tej sprezyny i dlatego nie ruszalem tego na swojej pompie... Ale ostatnio ktos cos podobnego opisal na forum.
Efekt jest taki, ze sa duzo wieksze osiagi na srednich i wysokich obrotach i zeby bylo zabawniej na wysokich sa najwieksze, zupelnie jak w benzynowce.
Tu jest wykres dobrze zmodyfikowanego 1.6 TD:
stonefree a mowiac elektronice miałem na mysli elektronicznie sutawiona pompa zamiast tradycyjnie zegarem,elektronicznie ustawia sie pompe do zuzycia silnika tylko ty nawet nie wiesz ze cos takiego sie robi a udajesz machera i nie mow zse nie ma u nas dobrych fachowcow bo sie mylisz i ich obrazasz i to forum jest nie po to zeby pokazac jakim sie jest omnibusem tylko zeby sobie pomagac
[ Dodano: Sro Lut 01, 2006 16:07 ]
zaprzl a temat tej pompy opracuj w domu na spokojnie i cos wymyslimy,musze troche zasiegnac do lektury bo az takim omnibusem nie jestem,ale szczerze przyznam ze temat bardzo ciekawy i do obadania,damy rade jak cos kolwiek bede mial dam ci znac.
[ Dodano: Sro Lut 01, 2006 16:07 ]
zaprzal a temat tej pompy opracuj w domu na spokojnie i cos wymyslimy,musze troche zasiegnac do lektury bo az takim omnibusem nie jestem,ale szczerze przyznam ze temat bardzo ciekawy i do obadania,damy rade jak cos kolwiek bede mial dam ci znac.
[ Dodano: Sro Lut 01, 2006 16:09 ]
narazie troche czasowo nie wyrabiam ale sproboje to opracowac.
[ Dodano: Sro Lut 01, 2006 16:07 ]
zaprzl a temat tej pompy opracuj w domu na spokojnie i cos wymyslimy,musze troche zasiegnac do lektury bo az takim omnibusem nie jestem,ale szczerze przyznam ze temat bardzo ciekawy i do obadania,damy rade jak cos kolwiek bede mial dam ci znac.
[ Dodano: Sro Lut 01, 2006 16:07 ]
zaprzal a temat tej pompy opracuj w domu na spokojnie i cos wymyslimy,musze troche zasiegnac do lektury bo az takim omnibusem nie jestem,ale szczerze przyznam ze temat bardzo ciekawy i do obadania,damy rade jak cos kolwiek bede mial dam ci znac.
[ Dodano: Sro Lut 01, 2006 16:09 ]
narazie troche czasowo nie wyrabiam ale sproboje to opracowac.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Bez urazy stary,nie strugam cwaniaka,bo się niewiele znam,więc pytam,a to chyba nie wykroczenie?golfir pisze:nie wiesz ze cos takiego sie robi a udajesz machera
Bardzo przepraszam wszystki dobrycha fachowców.W MOIM MIEŚCIE nie słyszałem o ani jednym, więc proszę o adresy w Warszawie, Białymstoku,Olsztynie?golfir pisze:nie ma u nas dobrych fachowcow bo sie mylisz i ich obrazasz
[ Dodano: Sro Lut 01, 2006 16:39 ]
P.S> Nie Twoja wina,ze sie urodziłem w takiej dziurze
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
golfir, ja wlasnie tez mam maxymalnie zajety czas przez uczelnie :p a temat jest prosty bo juz cos takiego probowalem robic na uszkodzonej, doswiadczalnej pompie tylko mialem problem z poprawnym zdemontowaniem i zalozeniem sprezynki.
Co najwazniejsze i o czym malo kto wie. Ten sposob jest bardzo efektywny, daje duze przyrosty mocy, a silnik 1.6td ze wzgledu na budowe wewnetrzna nie boi sie obrotow. Prosze popatrzec na wykres tego audi ktory zapodalem. Normalnie mechanizm odcinajacy paliwo zaczyna dzialac od ok 2,8tys obrotow i ogranicza paliwo, a jak sie to odciecie przesunie na wyzsze obroty moc stale rośnie Ponoć jest to jedna z najbardziej odczuwalnych modyfikacji TD i działa również w zwykłym dieslu.
PS. ten wykres audi 1.6td to moc na kołach nie na silniku
Co najwazniejsze i o czym malo kto wie. Ten sposob jest bardzo efektywny, daje duze przyrosty mocy, a silnik 1.6td ze wzgledu na budowe wewnetrzna nie boi sie obrotow. Prosze popatrzec na wykres tego audi ktory zapodalem. Normalnie mechanizm odcinajacy paliwo zaczyna dzialac od ok 2,8tys obrotow i ogranicza paliwo, a jak sie to odciecie przesunie na wyzsze obroty moc stale rośnie Ponoć jest to jedna z najbardziej odczuwalnych modyfikacji TD i działa również w zwykłym dieslu.
PS. ten wykres audi 1.6td to moc na kołach nie na silniku
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
stonefree napisał
W sumie tak właśnie się stało. Silnik pracował bardzo dobrze, aż tu nagle brak wysokich obrotów.Byłem już u drugiego pompiarza i też po sprawdzeniu pompy na stole powiedział że mam do wymiany głowiczkę. Więc pozostaje mi kupić jakąś używaną pompę.P.S. czy to sie stało nagle,ze zaczął tracić moc?P.S.2 jedź do kilku speców o których popytaj starych kierowców.U nasteż MAŁO KTO SIE NA TYM ZNA!
pewnie to nie to ale u mnie zwyczajnie zatkało sie sitko w baku (juz 2 razy bo go nie płukałem) i auto nie miało mocy, dławiło sie, brak maks obr., ale mowie - pewnie to nie to
T2 1.3B chłodzony wodą z chłodnicą w obiegu i pompką wody z elektrozaworem
FMIC pod zderzakiem od Isuzu2.8
TMIC od Forda2.5
pompa wtr od Vento z elektrozaworem kąta wtrysku (planuję 10mm), agresywny pin, GOVmod 5.5mm
podgrzewany filtr paliwa
itd..
FMIC pod zderzakiem od Isuzu2.8
TMIC od Forda2.5
pompa wtr od Vento z elektrozaworem kąta wtrysku (planuję 10mm), agresywny pin, GOVmod 5.5mm
podgrzewany filtr paliwa
itd..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 349 gości