Przestaje pracowac 1 cylinder na zimny silnku pow 3000 obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przestaje pracowac 1 cylinder na zimny silnku pow 3000 obr
Witam.
Mam problem z pracą zimnego silnika (do 70°C) podczas ostrzejszego dodawania gazu. Normalnie nie "katuje" zimnego silnika ale czasami trzeba dodać gazu aby włączyć się do ruchu. Problemy pojawiają się jeśli wkręcę silnik powyżej 3000 obrotów, ewidentnie przestaje pracować jeden cylinder. Silnik szarpie i chodzi nierówno, dawkę raczej dostaje ponieważ za mną zostaje czarna chmura. Silniczek mam lekko kręcony więc zmniejszyłem dawkę bost pinem na minimum i jak na razie nie mam tych problemów. Z odpaleniem nie mam najmniejszych problemów, również kiedy silnik jest ciepły pracuje bez zarzutów. Teraz pytanie czy to jeden z wtryskiwaczy źle podaje większą dawkę i jej „nie przepala” na zimny silniku czy dzieje się coś poważniejszego? Co to jest według was ?
Mam problem z pracą zimnego silnika (do 70°C) podczas ostrzejszego dodawania gazu. Normalnie nie "katuje" zimnego silnika ale czasami trzeba dodać gazu aby włączyć się do ruchu. Problemy pojawiają się jeśli wkręcę silnik powyżej 3000 obrotów, ewidentnie przestaje pracować jeden cylinder. Silnik szarpie i chodzi nierówno, dawkę raczej dostaje ponieważ za mną zostaje czarna chmura. Silniczek mam lekko kręcony więc zmniejszyłem dawkę bost pinem na minimum i jak na razie nie mam tych problemów. Z odpaleniem nie mam najmniejszych problemów, również kiedy silnik jest ciepły pracuje bez zarzutów. Teraz pytanie czy to jeden z wtryskiwaczy źle podaje większą dawkę i jej „nie przepala” na zimny silniku czy dzieje się coś poważniejszego? Co to jest według was ?
najpierw to bym je przed wymiana sprawdzil no chyba ze chcesz miec nowki bez wzgledu na to czy stare sa dobre czy nie
jeszcze jedna rzecz mi przyszla do glowy
sprawdz czy nie ma bombelkow w ukladzie paliwowym bo mozesz miec nie szczelnosc
jeszcze jedna rzecz mi przyszla do glowy
sprawdz czy nie ma bombelkow w ukladzie paliwowym bo mozesz miec nie szczelnosc
Ostatnio zmieniony ndz lis 16, 2008 21:04 przez Virus177, łącznie zmieniany 2 razy.
Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
Jutro sprawdze czy idą bombelki ale wątpie raczej nie zauważyłem do tej pory a dzieje mi sie to juz od jakiegoś czasu. Dodam jeszcze że filtr paliwa był juz wymieniany. Myśle że jak by pompa padała to by nie było różnicy czy silnik jest ciepły czy zimny hmm? Czasami jest tak że nawet silnik zgaśnie a czasami go odpale jeszcze raz ewentualnie pochodzi "szarpiąc" 3 garami i wraca do prawidłowej pracy. Jeśli próbuje zmusić go do pracy nawet na biegu jałowym to na wyższych obrotach słychać dziwne stukanie w silniku.
Niestety nie jestem za dobry w te "klocki" coś więcej moge sie dowiedzieć odnośnie tego czy moge sam sprawdzić ?hydraulika , szklanka się zawiesza
ja zaś mam taką teorię
Na zimnym silniku olej jest znacznie gęstszy i przez to znacznie mocniej trzyma wirnik turbiny co skutkuje tworzeniem się podciśnienia w dolcie co w połączeniu z dużą dawką paliwa powoduje zalewanie silnika paliwem i stwarza objawy złej pracy układu wtryskowego>
Moja rada: jeśli silnik nie leje i nie połyka oleju to zmień na syntetyk ja polecam do turbo diesli (NIE TDI) MOBIL 5W50.
U mnie w białym golfie miałem takie same objawy po wymianie oleju ustały jak ręką odjął a po za tym spadło spalanie i teraz wypija na każde 100km 4-4.5ltr BP ULTIMATE.
Silnik w białym to JR z dołożonym fabrycznym IC wraz z kompletem osłon
Na zimnym silniku olej jest znacznie gęstszy i przez to znacznie mocniej trzyma wirnik turbiny co skutkuje tworzeniem się podciśnienia w dolcie co w połączeniu z dużą dawką paliwa powoduje zalewanie silnika paliwem i stwarza objawy złej pracy układu wtryskowego>
Moja rada: jeśli silnik nie leje i nie połyka oleju to zmień na syntetyk ja polecam do turbo diesli (NIE TDI) MOBIL 5W50.
U mnie w białym golfie miałem takie same objawy po wymianie oleju ustały jak ręką odjął a po za tym spadło spalanie i teraz wypija na każde 100km 4-4.5ltr BP ULTIMATE.
Silnik w białym to JR z dołożonym fabrycznym IC wraz z kompletem osłon
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości