Dokładnie, przy czym WG musi być skręcone na niższe ciśnienie niż jest ono ustawione na mbc [dlatego że wg zostaje wysterowane dopiero wtedy gdy na mbc zostanie przekrozone max ustawione ciśnienie]vwolfi pisze:siema. ANDREW.ZBYRKO wedłóg twojego wykresu, przy zamontowanym MBC, napompowane ciśnienie utrzymuje się przez cały zakres obrotów i nie rośnie już więcej tak jak przy regulacji WG, pewny jesteś że tak jest?
Może się nada, tu masz budowe mbc i schematy podłączenia:vwolfi pisze:Jeśli tak to można by zamontowac taki zawór jak jest przy sprężarkach (kompresorach)? Bo przypomniałem sobie że mam coś takiego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=110671
przy czym MBC można spokojnie samemu zrobić: ja dorwałem trójnik 3/8" z gwintem wew, do tego 2 króćce 3/8" na wężyk, i korek do wywiercenia w nim dziury na śrube regulacujną M6 + kontra do tego kulka [np z łożyska] i sprężynka
MBC wpinasz pomięzy WG na sprężarke, ja mam gumowe wężyki paliwowe i dają rade, na muszli zimnej nie ma aż tak dużej tem jak na gorącej...vwolfi pisze: A jak sprawa wygląda z wpięciem się do sprężarki? chodzi mi o to że tam jest spora temperatura, więc takie zwykłe gumowe wężyki dadzą radę?
jak masz oryg metalowy przewód WG-sprężarka, to możesz go wykręcić i zachować, a kupić oczka do śrub drążonych[ w k14 gwint M8], jak jest gumowy to można przeciąć...