Czy obrotomierz w MK3 może przekłamywać

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Czy obrotomierz w MK3 może przekłamywać

Post autor: NiCom » śr lis 23, 2005 15:54

Witam,
Czy orientuje się ktoś z Was skąd brane są pomiary obrotów na obrotomierzu w trybie serwisowy? W moim MK3 zamiast obrotomierza mam zegarek. Żeby sprawdzić obroty musiałem wejść w tryb serwisowy i na tej podstawie regulowałem obroty na biegu jałowym. Temepratura silnika 80 st. C i na obrotku 880 - 960. Pojechałem do mechanika a on mi na to że samochód ma za małe obroty. Wysłał mnie do pompiarzy. Podjechałem do nich z pytaniem czy według nich obroty są prawidłowe a oni mi na to że są za małe (nic nie podłączyli do sprawdzenia). Po ich regulacji jak sprawdziłem w trybie serwisowym miałem 1000 - 1080. Jak w końcu mają byc one ustawione i jak to spawdzić?

Pozdrawiam



barnej19

Post autor: barnej19 » śr lis 23, 2005 16:06

zara ci dam jak ustawić cyfrowy obrotamierz a obroty powiny być 950

[ Dodano: Sro Lis 23, 2005 15:11 ]
wejdz na strone htt://republika.pl/vw_golf

[ Dodano: Sro Lis 23, 2005 15:50 ]
tojest ta stronka
http://republika.pl/vw_golf



NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: NiCom » śr lis 23, 2005 17:29

Z tym że przy obrotach 950 każdy mechanik mi mówi że wyraźnie słychać że auto ma za małe obroty.



barnej19

Post autor: barnej19 » śr lis 23, 2005 17:44

dałem ci tam kombinacie klawiszy i tam sobie ustaw cywrowy obrotomierz i ma być 950 obrotuw i nie suchai ich ja tak mam usiebie kumpel tak ma i wszystkich co znam tak mają



NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: NiCom » śr lis 23, 2005 23:30

Tak zrobiłem jak mówisz. Powiedz tylko czy u Ciebie obroty też skaczą. Bo u mnie nie ma równo 950 tylko przeskakuje od 920 do 980



djset

Post autor: djset » śr lis 23, 2005 23:41

a moze faktycznie wskazania kolegi są przekłamane...?
kolego, a czy masz mozliwosc posluchania ich w innym takim samym silniku i porownania?
jest jeszcze cos. bierzesz drugi taki sam samochod (z takim samym silnikiem) i jedziecie np 90km/h na 4(5) biegu i sprawdzasz jakie sa u ciebie obroty, a jakie sa u kolegi i porownaj sobie... tzn chodzi o to byc porownal jakie masz obroty przy jakiej predkosci i przy jakim biegu i wtedy bedziesz wiedzial...
a obrotomierz bierze swoje informacje z... alternatora :D serio! dziwne, prawda? :)



NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: NiCom » czw lis 24, 2005 00:26

Problem w tym że znajomi mają inne auta. Dziwią mnie tylko te skoki obrotów bo w autach z obrotomierzem ta strzałka stoi w miejscu. Ale może tak ma być?



djset

Post autor: djset » czw lis 24, 2005 00:30

a moze napiecie ci tez tak skacze? sprawdz czy na wolnych obrotach nie mrugaja ci swiatla... jesli tak sie dzieje to jedna szczotka ci nie laczy i najlepiej jak wymienisz szczotki z regulatorem od razu, moze problem zniknie...



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » czw lis 24, 2005 00:30

:hmm:


Volskwagen - Das Auto.

djset

Post autor: djset » czw lis 24, 2005 01:04

mr_simon, co to znow za post? cos nie tak?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości