pompa wtryskowa vs pompowtryskiwacze

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kisiu3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 14:12
Lokalizacja: kielce

pompa wtryskowa vs pompowtryskiwacze

Post autor: kisiu3 » ndz lis 16, 2008 15:01

witam wszystkich na forum, zastanawiam sie nad kupnem golfa 4 tdi
i wyczytalem ze niektore modele maja pompy wtryskowe , a niektore pompowtryskiwacze.
Podacie mi ich wady i zalety?Co lepsze?
pozdro


pozdro

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » ndz lis 16, 2008 15:06

pompowtryskiwacze sa bardzo wrazliwe na jakosc paliwa, i sa drogie w zakupie. Z pompami zazwyczaj problemów nie ma :okej:
Ostatnio zmieniony ndz lis 16, 2008 15:08 przez PiotrusVW, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » ndz lis 16, 2008 15:23

Ja się właśnie przesiadłem z VP37 na PD i powiem, że nie ma nawet co porównywać - jak dla mnie PD dużo lepsze jest. Prawda, że pompki wrażliwe, ale nie kosztują już nie wiadomo ile, a jak pompa Ci w VP siądzie to też 600 PLN poleci. Z moich dotychczasowym doświadczeń:

PD ma dużo lepszą kulturę pracy i dynamikę lecz troszkę więcej pali niż np AFN (Vp37) w tej samej budzie.

Jeżeli masz możliwość kupna VP lub PD to ja bym brał PD, tylko trzeba go dobrze VAG'iem sprawdzic czy pompki daja rade.

Pozdrawiam


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » ndz lis 16, 2008 15:31

a w PD dobre pompki to koszt tez okolo 600-700zł ale za sztuke... a wiec x2,x3,x4 ( w zaleznosci od tego jakiego pecha mamy ). Ja problemow nie szukam tudziez poki co z pompki wtrys. nie wychodze :)


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz lis 16, 2008 15:42

w PD dobre pompki to koszt tez okolo 600-700zł ale za sztuke
Co ty bredzisz kolego ? Komplet pompek AL to koszt 1200 - 1300 zl
Dodam tez ze robiac mody wkladasz takie pompeczki i masz z głowy, a w VP pompa 11 ktora kupisz uzywke i wiecej niz pewne ze zajechana do tego wtryskiwacze mocniejsze (ktore tez kosztuja wiecej niz komplecik takich ALek). Wogole nie widze tu zadnego porownania - tylko i wylacznie PD - mniejszy problem i bardziej wytrzymaly silnik


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Krzyziu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Krzyziu » ndz lis 16, 2008 16:20

zapytałem o to Ali'ego, co lepsze - odpowiedział że PD to nowsza technologia i bezsprzecznie lepsza. jako były właściciel Leona ASV i obecnie Golfa AJM potwierdzam,że pompki lepsze. A mity o wrażliwości czy wysokich cenach za wymianę to właśnie mity


mój golf [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194694[/url]

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » ndz lis 16, 2008 16:41

jak tam chcecie...zalozenie mam takie... im wiecej pierdułek w samochodzie tym wiecej sie moze popsuc.


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

k-meal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt gru 21, 2007 17:09
Lokalizacja: majdan królewski

Post autor: k-meal » pn lis 17, 2008 19:28

PiotrusVW pisze:jak tam chcecie...zalozenie mam takie... im wiecej pierdułek w samochodzie tym wiecej sie moze popsuc.
to kup 1.6D.
bralbym PD bez dwoch zdan.

aw69, taki problem jest ze znalezieniem dobrej pompy 11mm? wlasnie tak niesmialo zaczynam poszukiwania i troche mnie przeraziles.
czy jest jakis graniczny przebieg pompy, powyzej ktorego lepiej sobie ja odpuscic?
Ostatnio zmieniony pn lis 17, 2008 19:35 przez k-meal, łącznie zmieniany 2 razy.


VCDS i PerformanceBox - zapraszam. :]

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pn lis 17, 2008 19:47

użytkowałem swojego czasu Mk4 z AHF-em od maską (VP).. teraz jeżdżę ASZ-tem (PD) i jak dla mnie pompki jednak wydają się dużo lepszym rozwiązaniem. Lepsza kultura pracy, elastyczność..różnicę da się odczuć. Niestety na AHF-ie się przejechałem, bo akurat padła w nim właśnie pompa wtryskowa :P koszt samej regeneracji to 700 zł w górę.. podobnie kosztują używki.. a nowa taka pompka to wydatek rzędu 4000zł :crazy: Dla porównania, w firmie zajmującej się dystrybucją części samochodowych w której pracuję, taka boschowska pompa wtryskowa kosztowała coś 3600zł, natomiast jeden pompowtrysk niecałe 900zł.. a raczej nigdy nie zdarza się tak, że jeśli pada Ci pompowtrysk.. to sypią się wszystkie na raz :P
Poza tym jeśli ktoś jeździ TDI.. to zawsze stara się lać dobre paliwo, a skoro tak robi.. to po co na zapas martwić się o pompki kiedy jest to naprawdę świetne rozwiązanie.. a popsuć się mogą od złego paliwa tak samo jak pompa VP ;)
Ostatnio zmieniony pn lis 17, 2008 19:49 przez EnJoy, łącznie zmieniany 1 raz.



kaczy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:44
Lokalizacja: Sunshine State
Kontakt:

Post autor: kaczy » pn lis 17, 2008 19:58

ja mam AJM'a na pompach i jak dla mnie silniczek rewelacja ... fakt, AJM były to pierwsze silniki na pompkach i niby mają tam jakieś niedociągnięcia ale i tak nie zniechęciło mnie to do kupna tego oto modelu.. jeżdze już ponad rok tym gofem i nic ..jak dla mnie duży plus w 116konnym modelu to 6biegowa skrzynia ...



Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » pn lis 17, 2008 21:01

Witam
chociaż posiadam MK4 AJM 115KM od lipca to już przekonałem się do pompek.. :helm:
a tak w ogóle to pompowtryski jest nowszą technologią więc dlaczego mamy się uwsteczniać... :bigok:



MR_Piterr^
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 28, 2008 23:45
Lokalizacja: Wilkowisko
Kontakt:

pompa wtryskowa vs pompowtryskiwacze

Post autor: MR_Piterr^ » wt lis 09, 2010 21:09

a 115KM w VW są tylko i wyłącznie na pompo wtryskach, dobrze mówię??


Lubie mojego golfika
www.burdek-kop.com

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

pompa wtryskowa vs pompowtryskiwacze

Post autor: EnJoy » wt lis 09, 2010 21:27

MR_Piterr^, dobrze mówisz ;) oczywiście mowa o ON
ps. niezły wykop :kac:



k-meal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt gru 21, 2007 17:09
Lokalizacja: majdan królewski

pompa wtryskowa vs pompowtryskiwacze

Post autor: k-meal » wt lis 16, 2010 11:40

115Km to chyba pierwszy silnik PD od vaga, rajt?


VCDS i PerformanceBox - zapraszam. :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 162 gości