Pompa wtryskowa cieknie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gr@rM!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 02, 2007 23:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Pompa wtryskowa cieknie

Post autor: Gr@rM! » sob lis 15, 2008 23:29

Na zdjeciu zaznaczylem z ktorego miejsca cieknie. Dokladnie nie widac miejsca wycieku bo zaslania ten czarny plastyk. Wyglada na to ze trzeba bedzie wymienic uszczelke. Moze mi ktos podac jej nr? Silnik AFN

Obrazek


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]

[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lis 16, 2008 00:02

jesli cieknie Ci spod czarnej kostki to bedzie ciezko wymienic ta uszczelke niestety


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Gr@rM!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 02, 2007 23:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Gr@rM! » ndz lis 16, 2008 00:10

nie spod czarnej kostki, tylko ta kostka zaslania miejsce laczenia sie 2 elementow pompy i miedzy nimi jest wyciek. Jutro postaram sie zrobic dokladniejsze foto.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]

[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz lis 16, 2008 09:51

z pod nastawnika
1 460 206 305
1 461 015 303
Ostatnio zmieniony ndz lis 16, 2008 09:54 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz lis 16, 2008 10:12

jak sie nie myle to trzeba rozebrac nastawnik i rozlutowac przewody w srodku.



Awatar użytkownika
Gr@rM!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 02, 2007 23:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Gr@rM! » ndz lis 16, 2008 11:10

Panownie udalo mi sie znalezc dokladniejszy schemat i zaznaczylem miejsca wycieku, z tym ze pompa pokazana jest jakby od strony silnika a mi rowniez cieknie po przeciwnej stronie pompy.

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz lis 16, 2008 11:12 przez Gr@rM!, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]

[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz lis 16, 2008 11:13

Gr@rM!, zestaw uszczelek do kupienia w intercarsie koszta ok 20 zł(boscha)



Awatar użytkownika
Gr@rM!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 02, 2007 23:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Gr@rM! » ndz lis 16, 2008 11:18

jaszczur pisze:Gr@rM!, zestaw uszczelek do kupienia w intercarsie koszta ok 20 zł(boscha)
a jak wyglada sprawa z wymiana? zabierac sie za to samemu czy lepiej dac do mechanika ?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]

[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz lis 16, 2008 11:19

Gr@rM!, w etce tej dolnej nie ma ale w katalogu pomp boscha jest,jak pisałem bez problemu dostaniesz je



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz lis 16, 2008 11:27

Gr@rM!, dasz samemu rade z tym,ze jedna śruba ta z przodu(stojąc od grila)jest nie typowa i musisz mieć specjalny klucz,pojedź na warsztat to ci ją odkręca,ja u siebie ją zamieniłem na imbus,no i było nie było nastawnik ściągasz także dobrze się zaopatrzyć w vaga w celu skorygowania(ustawienia dawki paliwa),generalnie ok 40 min roboty



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lis 16, 2008 11:28

jedź do sklepu energetycznego, kup klucz z końcówką 2T



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz lis 16, 2008 12:45

jaszczur pisze:Gr@rM!, dasz samemu rade z tym,ze jedna śruba ta z przodu(stojąc od grila)jest nie typowa i musisz mieć specjalny klucz,pojedź na warsztat to ci ją odkręca,ja u siebie ją zamieniłem na imbus,no i było nie było nastawnik ściągasz także dobrze się zaopatrzyć w vaga w celu skorygowania(ustawienia dawki paliwa),generalnie ok 40 min roboty
dokładnie.

przy zakładaniu nastawnika wceluj bolec w otwór bo bedzie porazka.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 63 gości