Problem z dioda na wskaznku temperatury...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z dioda na wskaznku temperatury...
Witam wszystkich!
Mam taki problem w golfie mk1 1,6D... Do czego jest dioda na wskazniku wody??? Ma pokazywac podobno za malo plynu chlodniczego...
Pytam o to, poniewaz z mam problem z ta dioda i nie wiem czy sie przejmowac... Otoz jak za szybko przekrece stacyjke na rozruch to ta kontrolka nie przestaje migac, albo miga dlugo po rozruchu (jak dlugo to zalezy jak szybko pospieszylem sie z rozruchem). Klka dni temu jechalem do pracy i mokro mi sie zrobilo, jak nagle zaczela migac podcza jazdy mimo ze silnik nie byl przegrzany... Plynu nie jest za malo. Zauwazylem, ze jak zewre do masy kabel z czujnika na gornym wezu wtedy wskazuje wysoka temperature i zaczyna migac dioda... Ale ten czujnik juz wymienialem...
Co to moze byc?
Mam taki problem w golfie mk1 1,6D... Do czego jest dioda na wskazniku wody??? Ma pokazywac podobno za malo plynu chlodniczego...
Pytam o to, poniewaz z mam problem z ta dioda i nie wiem czy sie przejmowac... Otoz jak za szybko przekrece stacyjke na rozruch to ta kontrolka nie przestaje migac, albo miga dlugo po rozruchu (jak dlugo to zalezy jak szybko pospieszylem sie z rozruchem). Klka dni temu jechalem do pracy i mokro mi sie zrobilo, jak nagle zaczela migac podcza jazdy mimo ze silnik nie byl przegrzany... Plynu nie jest za malo. Zauwazylem, ze jak zewre do masy kabel z czujnika na gornym wezu wtedy wskazuje wysoka temperature i zaczyna migac dioda... Ale ten czujnik juz wymienialem...
Co to moze byc?
Nie poradze ci wiele może inni koledzy ale w moim mk I grzebałem przy liczniku no i czegoś tam nie dopilnowałem, dioda wprost szalała ale sie przyzwyczaiłem bo nic sie nie grzało a płyn oczywiście był. (zapalała się głównie jak wjechałem w dziurę) Pzdr
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
Ja tez tak myslalem, ale ostatnio mi wmawiaja, ze to jest kontrolka poziomu plynu chlodniczego... Z tym, ze na zbiorniku wyrownawczym nie mam czujnika... A co do zwarcia, to moze tlumaczyc to zapalenie podczas jazdy, ale jak wytlumaczyc to, ze dioda nie chce gasnac, jesli za szybko przekrece kluczyk??? Tego za cholere nie wiem...
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Ta dioda ma mignąć sobie parę razy przy przekręceniu w pozycę zapłonu- to normalne .
W/g mnie to tak jak z kontrolką ładowania i ciśnienia oleju.
Pokazuje że jest sprawna i gaśnie.
A zapala się wtedy jak temp. jest za duża (wtedy trzeba się natychmiast zatrzymać (w/g instrukcji vw passat'84)
W/g mnie to tak jak z kontrolką ładowania i ciśnienia oleju.
Pokazuje że jest sprawna i gaśnie.
A zapala się wtedy jak temp. jest za duża (wtedy trzeba się natychmiast zatrzymać (w/g instrukcji vw passat'84)
www.vwsquad.prv.pl
W Dieslu (przynajmniej w moim) kontrolka działa na brak płynu. Też mi czasami błyśnie w czasie jazdy mimo że płynu jest odpowiednia ilość. Wiem że działa na ilość bo jak kupiłem auto to zbiorniczek wyrównawczy był prawie pusty i kontrolka łypała jak najęta. Jak zalałem płyn wszystko jak ręką odjął. A że czasami teraz jej odwala - widocznie ten typ tak ma.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 322 gości